Stiekemerd !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:48 schreef Saik0 het volgende:
Gebruik nou gvd allemaal eens gewoon BOOKMARK.
Elke keer van die nuttelozen berichten allemaal met "tvp" erin..
Dan die semi grappige verwoordingen ervan, woorden neerzetten en dan de letters t, v en p dikgedrukt maken!
Kunnen jullie dan allemaal niet verzinnen dat dat kinderachtig en stom is! Doe normaal zeg, klik
gewoon godverredomme op bookmark!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door de letters tvp in een post in het betreffende topic te pleurenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef NordicBlue het volgende:
Sorry hoor , maar hoe voeg je een bookmark toe ^^
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef NordicBlue het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef NordicBlue het volgende:
wat zij zegt....quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
Thomas Vermaelen Plaatje
Lmaoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hopelijk krijgt de TS een
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hopelijk krijgt de TS een
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben je wel door hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef Nosh het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk een stel trieste klapmongolen zeg.
Allemaal een tvp plaatsen in een topic waar er over wordt geklaagt. Poeh. Hi-la-risch!
Briljant verzonnen ook wel!
Ik hoop oprecht dat dit schrijnende gebrek aan humor en niveau voor een gigantische dosis slechte karma zorgt, zodat minstens de helft van jullie onder een tram belandt, waarna jullie verminkte lichamen nog eens honderden meters mee worden gesleurd.
En om het af te maken steelt een zwerver dan nog snel jullie portemonee, zodat jullie over 3 jaar (als jullie bijkomen uit de coma) er een topic over maken en er iemand 'wehehehehe sorry ik wist niet dat ie van jou was![]()
;dD:d;' post, zodat jullie al het vertrouwen in de mensheid opzeggen en van een gebouw af gaan rollen met jullie rolstoelen en infuushouders.
Ja.
Ik wilde het toch even duidelijk hebben he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:40 schreef -skippybal- het volgende:
Goed topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zag het wel staan hoor....
![]()
![]()
![]()
![]()
denk maar niet dat mensen het niet zien als je er een spoiler van maakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |