Verder niet verrassend meer natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef Noca het volgende:
Feyenoord met 1-4 verslagen, toch netjes.
Met het drukke programma dat we de komende weken hebben vind ik dat helemaal geen slecht nieuws. Gewoon herstellen van een lichte blessure zodat je er in de Europese wedstrijden helemaal klaar voor bent en niet steeds met die kleine blessures kwakkelt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:53 schreef clauwheee het volgende:
Kruis is afgehaakt bij Jong Oranje met een enkelblessure..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:15 schreef clauwheee het volgende:
Ik las het. Zul je zien hoor, die gaat nog wel. Als Feijenoord komt, issie weg.
Laten ze in Rotterdam lekker een ander zoeken. Met alle respect, Buijs is prima voor ons, maar (nog!) niet voor Feijenoord vind ik.
Die stomme k*tclausule ook.
Is het al donderdagnacht 0:00 uur?![]()
Helemaal mee eens.!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:15 schreef clauwheee het volgende:
Laten ze in Rotterdam lekker een ander zoeken. Met alle respect, Buijs is prima voor ons, maar (nog!) niet voor Feijenoord vind ik.
yep, dankzij een clausule mag hij voor 730.000 euro weg als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef Erasmusch het volgende:
Dat ie voor een paar ton weg mag toch?
Mooie opmerkingen heeft hij ookquote:
quote:Vorig seizoen heb ik ook wel eens in mijn arm moeten knijpen om te beseffen dat het allemaal écht waar was. De tribunes lijken soms op het veld af te komen. Uit mijn Ajax-tijd ben ik de Amsterdam Arena gewend. Hier zit nog niet eens de helft van dat aantal mensen, maar de sfeer is veel en veel beter.
tv rijmond..quote:Danny Buijs naar Feyenoord
Feyenoord heeft Danny Buijs gecontracteerd. De middenvelder meldde zich woensdagavond in De Kuip om de laatste zaken omtrent de transfer af te handelen.
De 24-jarige Alblasserdammer mocht voor een gelimiteerde transfersom van 750.000 euro vertrekken bij FC Groningen.
Buijs speelde na zijn jeugdopleiding bij Feyenoord drie jaar voor Excelsior. In 2004 verhuisde hij naar FC Groningen.
Eigenlijk wel met bovenstaande eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef detulp050 het volgende:
Domme clausule, maar ik vind het ook bijzonder asociaal om je club zo kort voor de deadline in de steek te laten om eerlijk te zijn
Tja, Feijenoord is zijn club. En een lieverdje is het sowieso niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef detulp050 het volgende:
Domme clausule, maar ik vind het ook bijzonder asociaal om je club zo kort voor de deadline in de steek te laten om eerlijk te zijn
verscheur die foto's clau..quote:
Zou het waar zijn? Lees het op geen enkele andere site namelijk en mijn ervaring met Rijnmond is dat ze af en toe iets te enthousiast zijn met "nieuws".quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
tv rijmond..
GODVER.. wat een klotezooi zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt..![]()
![]()
Neem maar van mij,het is waar.Rijnmond zit dicht bij het vuur.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zou het waar zijn? Lees het op geen enkele andere site namelijk en mijn ervaring met Rijnmond is dat ze af en toe iets te enthousiast zijn met "nieuws".
Dicht bij het vuur is wat anders dan het juist hebben, zoals ik al zei is Rijnmond wel vaker iets te enthousiast.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:54 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Neem maar van mij,het is waar.Rijnmond zit dicht bij het vuur.
Ze hadden het ook goed met Leonard en Tiendalli.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dicht bij het vuur is wat anders dan het juist hebben, zoals ik al zei is Rijnmond wel vaker iets te enthousiast.
Jammer maar geen ramp. De vraag is alleen wat moet Feyenoord met Buijs, alleen gekocht omdat hij zo positief over Fey praat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |