Waarom vind je dat veel? Omdat het een speler van Grunn is? Hoe dichter je nu bij de einddatum van 31 augustus komt hoe duurder de spelers gaan worden. En hij is toch een van de belangrijke spelers die elk moment een goal kan maken. Hij heeft het afgelopen seizoen niet veel gescoord maar dat kwam door blessures. En op het moment dat hij er moest staan (rond de play-offs) scoorde hij weer regelmatig.quote:
Jawel hoor, best vaak zelfs geloof ik. Ze was toen ook bij het feestje op de Grote Marktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Zit Victoria Koblenko nou ook wel eens op de tribune of waagt ze zich niet tussen voetbalfans?
Ja klopt, dat las ik eens bij de kapperquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Okee. Het zijn wel denkers, Levchenko en zij. Apart stel, als je dat zo leest. Ook al omdat ze blijkbaar open en bloot hun seksleven uit de doeken heeft gedaan in een blaadje?
Logisch. Jullie Feyenoorders onderschatten Nevland en rekenen hem af op de 8 goals van vorig seizoen.quote:
Hij is ook al 28 he.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:22 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Logisch. Jullie Feyenoorders onderschatten Nevland en rekenen hem af op de 8 goals van vorig seizoen.
Zal wel de nodige kleedkamerlol hebben opgeleverd, denk ik. Goed voor de sfeer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja klopt, dat las ik eens bij de kapper![]()
Maar boeien, hij blijft er vast van in topconditie
Het gaat daar voornamelijk over sex en auto's vertelde vd Linden laatst ergens in een blad, dus ja, denk eht welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zal wel de nodige kleedkamerlol hebben opgeleverd, denk ik. Goed voor de sfeer.
Winst maken is er niet meer bij, nee. Maar Nevland voor Kuijt = kwaliteit voor kwaliteit...quote:
Die hoef je ook niet door te verkopen. En heeft al wat meer bewezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:48 schreef Joagertje het volgende:
Ach gelukkig is Cruz met zijn 32 jaartjes nog wel een jonge speler
Maar zoals The_Verve al zei; gelukkig gaat het niet door aangezien niemand hem goed genoeg vind.
Ik heb er ook zinquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef clauwheee het volgende:
Leuk stuk. Kent z'n 'zwakke' punten maar al te goedHij heeft er weer zin in
Uiteraard had ik um al gelezen. Was die ¤2,10 wel waardMaarre Gollem
Ik heb zin in morgenIk ben heel erg benieuwd.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Woutje Buis.... Tja, ik had hem de Noorse naam Ståle gegeven denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |