quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:19 schreef Adsum het volgende:
Ik zou er niet teveel van verwachten...
Ziet er een beetje goedkoop uit voor een Tag. Normaal vind ik ze mooi, maar dit is niet echt mn kleur, alsof hij van de kermis is. Mja smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:50 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ga vandaag deze ophalen
[afbeelding]
net een kinder ding ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:50 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ga vandaag deze ophalen
[afbeelding]
Volledig Cheilquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorlopig ben ik zelf nog steeds erg blij met mijn Christiaan van der Klaauw
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent dat ding dan gewoon kwijt lijkt mequote:Op zondag 5 november 2006 01:19 schreef bravoboost het volgende:
Misschien dat 1 van jullie dit weten.
Je hoort/ziet mensen weleens fake horloges bestellen op ebay, maar wat als de douane jouw replica van een breitling of rolex uitpikken?
Betaal je dan de btw over de prijs van de replica? of ben je zo de pineut dat ze de percentage berekenen over de cataloguswaarde?
Gefeliciteerd. Zelf ben ik niet zo'n sinn fan en ben ik van mening dat Duitsers gewoon koekoeksklokken moeten maken, maar het is een mooie klok.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef Jackal_Omega het volgende:
Na bijna 3 maanden gewacht te hebben is ie dan eindelijk binnen.
Mijn U1!!!!
De eerste indruk is echt overweldigend. Wat een solide klok. Alles is gebouwd als een tank. Van de kroon tot aan de sluiting.
Ik heb nog nooit zo een kwalitatief goede sluiting gezien. Enig klein nadeel is dat alleen de band kleiner te maken is en dat de sluiting geen verstelling heeft. (zoals veel sluitingen drie gaatjes hebben aan de zijkant)
Wel een grote klok, maar draagt niet extreem groot aan de pols.
Deze klok geeft mij meer een wow gevoel dan welke andere klok die ik heb.
Niks ten nadele van de 756 want die is ook prachtig, maar deze is nog tien keer mooier.
De bezel klikt perfect en heeft in tegenstelling tot andere U1 eigenaren geen enkele speling.
Ook het glas is prachtig mooi, het lijkt door de dubbele ontspiegeling zelfs of er geen glas inzit.
Zoals je kunt zien moest er heel wat van de band worden afgesneden. Er kunnen nog 2 schakeltjes af maar dan is het ook schluss. Wel eng om het te snijden.
Bij de eerste sneed ik namelijk net wat te ver erin waardoor het gat waar de pushpen in moet een stuk open kwam te liggen.
Gelukkig moesten er nog meer uit.
Hier dan de foto's. Met daglicht zal ik eens een keer mooiere maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is dat niet dat horloge waarmee je oneindig diep kan duiken doordat er er een gas inzit waardoor hij beter tegen de druk kan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef Jackal_Omega het volgende:
Na bijna 3 maanden gewacht te hebben is ie dan eindelijk binnen.
Mijn U1!!!!
De eerste indruk is echt overweldigend. Wat een solide klok. Alles is gebouwd als een tank. Van de kroon tot aan de sluiting.
Ik heb nog nooit zo een kwalitatief goede sluiting gezien. Enig klein nadeel is dat alleen de band kleiner te maken is en dat de sluiting geen verstelling heeft. (zoals veel sluitingen drie gaatjes hebben aan de zijkant)
Wel een grote klok, maar draagt niet extreem groot aan de pols.
Deze klok geeft mij meer een wow gevoel dan welke andere klok die ik heb.
Niks ten nadele van de 756 want die is ook prachtig, maar deze is nog tien keer mooier.
De bezel klikt perfect en heeft in tegenstelling tot andere U1 eigenaren geen enkele speling.
Ook het glas is prachtig mooi, het lijkt door de dubbele ontspiegeling zelfs of er geen glas inzit.
Zoals je kunt zien moest er heel wat van de band worden afgesneden. Er kunnen nog 2 schakeltjes af maar dan is het ook schluss. Wel eng om het te snijden.
Bij de eerste sneed ik namelijk net wat te ver erin waardoor het gat waar de pushpen in moet een stuk open kwam te liggen.
Gelukkig moesten er nog meer uit.
Hier dan de foto's. Met daglicht zal ik eens een keer mooiere maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vast wel. Ik zie op het horloge 1000 meter staan en ik kan me niet voorstellen dat een duiker dat haaltquote:Op donderdag 9 november 2006 00:45 schreef commander het volgende:
[..]
is dat niet dat horloge waarmee je oneindig diep kan duiken doordat er er een gas inzit waardoor hij beter tegen de druk kan?
automatisch uurwerkquote:Op donderdag 9 november 2006 12:29 schreef Repeat het volgende:
Wat vinden jullie van die springdrive modellen van seiko?
vind ze zelf wel mooi, maar wat is er nou zo bijzonder aan het mechanisme? De wijzers schijnen volledig vloeiend te lopen ipv nog een beetje te tikken ofzo
Niks zo vloeiend als een Accutron (60's, 70's), voorloper van de quartz...quote:Op donderdag 9 november 2006 12:29 schreef Repeat het volgende:
Wat vinden jullie van die springdrive modellen van seiko?
vind ze zelf wel mooi, maar wat is er nou zo bijzonder aan het mechanisme? De wijzers schijnen volledig vloeiend te lopen ipv nog een beetje te tikken ofzo
watvoor horloge is de 2e van links?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:35 schreef mrPanerai het volgende:
was al een tijdje op zoek naar een mooie kist voor m'n uurwerken...niets naar m'n zin gevonden dus heb ik er zelf maar eentje gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een stemvork heeft niets met quartz te maken.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:52 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Niks zo vloeiend als een Accutron (60's, 70's), voorloper van de quartz...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |