Donequote:Op vrijdag 10 november 2006 09:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[TK] Pro Evolution Soccer 5 voor de XBOX
Deze mag dicht
Nee, dat mag helaas niet. Op V&A mag niet om diensten (betaald / onbetaald) gevraagd worden. Mag niet aangeboden worden ook trouwens.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef ioko het volgende:
Even een vraagje, ik ben op zoek naar vrijwilligers, mag ik daarvoor een advertentie hier neerzetten? Het gaat om huiswerkbegeleiding voor Turkse jongens, en wordt niet betaald.
Thanks Elisa, je bent bliksemsnel en duidelijk zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat mag helaas niet. Op V&A mag niet om diensten (betaald / onbetaald) gevraagd worden. Mag niet aangeboden worden ook trouwens.
Neem even contact op met de mods van SES; wellicht dat het daar geen probleem is.
Succes
YWquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:15 schreef ioko het volgende:
Thanks Elisa, je bent bliksemsnel en duidelijk zoals gewoonlijk![]()
donequote:Op zaterdag 11 november 2006 00:43 schreef Bealeo het volgende:
[TK] 4 x Twinmos Speed Premium 512MB PC3200 DDR, CL2.5
Kan ook op slot, bvd
Ik hoorde niets, maar ik zeg: ontzettend bedanktquote:
Wellicht niet zo bedoeld, maar mij bevalt ie ook helemaal niet. Dicht dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
jemig , mag dit -onmiddelijk- weg / dicht, niet eens grappig.
[TK] Kloppend hart van Rita Verdonk
Ik heb ook eens ff gekeken, en je was wel heul erg. Dus terecht; je was gewaarschuwdquote:
Je verveelde niet alleen jou, maar ook de restquote:Op zondag 12 november 2006 23:42 schreef koen_pijl het volgende:
Voo... SNIK vooruit dan maar.... SNIK sorry lieve modjes ik hoop dat jullie het me ooit kunnen vergeven. Maar ja ik verveelde me en ja van het één komt het ander... SNIK sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |