quote:
Komt vrij dicht in de buurtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
LSD?
Arme meid!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:22 schreef Soempie het volgende:
Als ik hem niet zet word ik trouwens ook gewoon om 6 uur wakker
lolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
[..]
Nooit van buitenlandse correspondenten gehoord?
Moet je hier komen slapen..quote:
Kijk, als je naar Lowlands was gegaan zou je elke dag na 3 uur 's nachts gaan slapen en valt er geen donder te beleven 's ochtends...quote:
McCartney heeft toegegeven dat het nummer over marihuana gingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:22 schreef Asmodian het volgende:
Laat ik dan wiet roepen
Ben jij er ook zo eentjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Moet je hier komen slapen..Dan kom je ongeveer om 4 uur s 'middags uit je bed..
Eh.. ik zit hier meestal ook tot midden in de nacht?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kijk, als je naar Lowlands was gegaan zou je elke dag na 3 uur 's nachts gaan slapen en valt er geen donder te beleven 's ochtends...
Volgens mij heb ik nu medelijden met je. Dat hou je toch niet vol?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
hij gaat meestal om 5/ 6 uur.
Dan heb je nog wat aan je dag![]()
Ach, zo gek is het toch niet? Als ik om 7 uur ga slapen en ik kom om 4 uur uit m'n bed dan slaap ik niet zo lang. Maar als ik om 12 uur ga slapen kan ik er nog om 2 uur uit komen hoor..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentjeIk kan ook makkelijk slapen tot 2/3 uur. Vandaag werd ik om half 2 wakker
Hahahaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Juist! Asmorihuana +1!
McCartney heeft toegegeven dat het nummer over marihuana ging
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Op z'n tijd een banaantje eten. Dan wordt je vanzelf moe
Ligt eraan wat voor een joint.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
Sorry hoor, maar met een joint bedoel ik toch ook wiet?
Dat zeg ik, Gammaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
Nou ga ik twijfelen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
Geef het punt maar gewoon aan MaJo, johquote:
Oh wacht..volgens mij was dit een inside joke met iemand andersquote:
een mens had toch maar 3 uur slaap nodig per nachtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nu medelijden met je. Dat hou je toch niet vol?
Kan ook met hasj natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
was wel met mij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:28 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Oh wacht..volgens mij was dit een inside joke met iemand anders
Bananen an sich wordt je gewoon heel wakker van nl
OK...![]()
Helemaal mee eens. Als ik niet vakantie heb slaap ik ook maar zo'n 4 uurtjes per nacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
een mens had toch maar 3 uur slaap nodig per nacht![]()
![]()
![]()
ik heb nu vakantie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als ik niet vakantie heb slaap ik ook maar zo'n 4 uurtjes per nacht.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
was wel met mij.
En na de banaan word je toch wel moe![]()
Als ik dat doe kan ik toch echt helemaal niks hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
een mens had toch maar 3 uur slaap nodig per nacht![]()
![]()
![]()
Zoontje van John? Hoewel die Julian heet....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:30 schreef Supersheep het volgende:
Hey Jules, maar wie dat is?
Je denkt de goede kant opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:30 schreef Asmodian het volgende:
Ik blijf nog wel even tot MaJo's volgende vraag, maar ga de lokroep van het dubbelepuntentopic weerstaan
Dat zocht ik, Julian Lennon. Paul schreef het nummer voor hem omdat zijn ouders gingen scheiden. Jules is een koosnaampje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zoontje van John? Hoewel die Julian heet....
Wel de goeie quotenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je denkt de goede kant opHet nummer heette inderdaad oorspronkelijk Hey Jules, afgeleid van de naam van die persoon. Die heet dus niet Jules maar Jul...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nu maar snel slapen, als het dubbele punten topic er is kom ik nooit meer in bedTrsute :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |