Is dat zo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:24 schreef keeper het volgende:
En ze kunnen je niet eens een boete geven.
Dat mag je als loodgieter, student of werkeloze trouwens ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:28 schreef TokkieB het volgende:
Burger-arest. Dat is het enige wat ze mogen doen.
Juist, blanken zijn superieur aan alles en doen dit soort dingen niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ze controleren natuurlijk ook alleen maar de negers en ander volk met pastakleuren, die frauderen namelijk met ALLES!! Blanken doen dat natuurlijk nooit
vandaar dus de naam burger-arrestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat mag je als loodgieter, student of werkeloze trouwens ook.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik was vandaag nog even met de metro geweest en bij Amsterdam Centraal staan er dan altijd van die controleurs bij de ingangen. Die zouden dus je kaartje moeten bekijken maar vaak staan ze gewoon met hun rug naar jou toe met elkaar te praten, je kan er dus zo langs lopen. Echt veel nut hebben die gasten dus niet als je het mij vraagt.![]()
Ja, inderdaad. En je weigert als superieure rasechte blanke natuurlijk om je kaartje aan een mindere zwarte te laten zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:17 schreef ukga het volgende:
het zijn ook standaard zwarte die er staan...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:15 schreef kevin85 het volgende:
Ze kijken in 90% van de gevallen toch even naar je kaartje daar is mijn ervaring.
zodra je hem vraagt naar het bedrag op zn salaris strookje, druipt ie wel af.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef ogrish het volgende:
Vorig jaar werd ik uitgedaagd om te vechten door zon metrocontroleur omdat ik volgens hem te breed liep. Dat ging echt nergens over. Volgens mij werken sommige mensen er als onderdeel van een taakstraf.
Ik zie alleen blanke...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef ukga het volgende:
ik laat altijd netjes mn OV zien.
ik constateer alleen maar dat het altijd zwarte controleurs zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |