Niet verzuipen in die modderbrij, allemaal!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
Lieve mensen, ik weet dat ik dit zowat elke dag tevergeefs rond dit tijdstip zeg, maar ik ga nu echt even slapen. Ik wou jullie 4 bijzonder fijne Asmo-loze dagen toewensen (en tevens Stan-, MaJo-, Lienelien-, Neleos-, en Nem-loze dagen). Heel veel quizplezier en tot maandag!
![]()
Hee Soempie!quote:
Slaap lekker en zie je morgenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
Lieve mensen, ik weet dat ik dit zowat elke dag tevergeefs rond dit tijdstip zeg, maar ik ga nu echt even slapen. Ik wou jullie 4 bijzonder fijne Asmo-loze dagen toewensen (en tevens Stan-, MaJo-, Lienelien-, Neleos-, en Nem-loze dagen). Heel veel quizplezier en tot maandag!
![]()
Veel plezier iedereenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
![]()
Tot morgen, meisquote:
quote:Ik blijf nog efkes, kan ietsje later opstaan
Bedankt dat jij al het voorwerk doet morgenquote:
Ha die Neleos!quote:
I willquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ha die Neleos!. Jou zie ik ook morgen
. Bel me maar als jullie in de rij staan: Lienelien en ik zullen proberen een plekkie voor je vrij te houden
That's the spirit!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt dat jij al het voorwerk doet morgenKan ik als ik aankom meteen beginnen met zuipen
![]()
![]()
Good dogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |