Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
spelvaut in TT dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Net zo iets als tijdloos maar dan anders..
neh je weet toch, zo'n rel in klaagbaak whehehquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:08 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Heul geen rel ik maak een goeie OP![]()
Jahwel.... een sick-minded grandpa was genoeg geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef Thaan het volgende:
Als jullie oma tietloos was geweest, waren jullie hier nu niet!
Die was al weer snel opslotquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:09 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
neh je weet toch, zo'n rel in klaagbaak whehehD:dd
whehehequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:09 schreef Huizilopochtli het volgende:
Ohne bursten fahren wir nach Berlin
Doe eens voor hoe het anders moetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is bagger.
Maar... Het is gecontroleerde bagger.
Ga jullie allemaal schamen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
Opgeschoond, ik hoop dat het hele topic nog een beetje coherent is.Gaarne niet reageren als je niet meer dan 2 woorden te typen hebt, enkel alleen een smiley of begint te kroeskroelen, doe dat maar ergens in één van de vele slowchatreeksen die Fok! rijk is. Hier wordt vanaf nu strenger op gelet en opgetreden. verbaggeren doe je maar in je achtertuin, als je geen achtertuin hebt dan koop je maar een bloempot met aarde erin en gooi je daar wat water in en smeer jezelf helemaal onder voor mijn part.
We moeten nog in komen... De nacht is nog jong.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeker. Mits rebels enzo.
Dit is verre van.
Aah! Bierbroeder, goedenacht, hoe staat het ermee jongen?quote:
Ik maak het goed MILF, dankje. Hoe maakt u het?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Aah! Bierbroeder, goedenacht, hoe staat het ermee jongen?
Nee voor het Grolsch.. zie plaatje in OP. Ok, 5 liter is wel wat weinig.. maar dan delen we het met zn 2en?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En jij hebt zeker voor het bier gezorgd, neem ik aan?
Ja, lekker he, lekker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik maak het goed MILF, dankje. Hoe maakt u het?
Nu nog een string met:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Woeeeeeeeeeeiiiii. Kijk mij eens baggeren.
!
ja dat gaat goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Woeeeeeeeeeeiiiii. Kijk mij eens baggeren.
!
Het is ook zeker een sociaal moment!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ja, lekker he, lekker.
Volgens mij bewijzen wij hiermee dat er niet alleen gebaggert wordt in de NachtBagger reeks!
Ja.. was jij het niet die die crackhouren ging posten gisternacht? Verdamme manquote:
Misschien kunnen we nu eindelijk bewijzen hoe sociaal NB is!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Het is ook zeker een sociaal moment!
Sorry, ik heb niks meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |