25 euro is wel aardig wat jahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik krijg van familie meestal wel wat geld voor het oplossen van computer problemen, maar 25 euro heb ik nog nooit gehad
Stelletje schriepenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik krijg van familie meestal wel wat geld voor het oplossen van computer problemen, maar 25 euro heb ik nog nooit gehad
Wel geld elke avondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
25 euro is wel aardig wat jah.
Alleen is het jammer, dat als je eenmaal aan het repareren slaat, je bijna elke avond weg kan omdat die-en-die heeft gehoord dat je 'goed bent met computers'.
Mijn opa wil niet met die 'nieuwerwetse' apparaten in aanraking komen, en de rest van de familie kan zich goed met de pc redden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
HiHi.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je bent door een neger geneukt?
Doet dat nou zeer?
Ik bevind mij dat in een luxe-positie dan ik een redelijk goed betaalde baan heb voor 1 dag in de week.quote:
Gelukkig nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
25 euro is wel aardig wat jah.
Alleen is het jammer, dat als je eenmaal aan het repareren slaat, je bijna elke avond weg kan omdat die-en-die heeft gehoord dat je 'goed bent met computers'.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stelletje schriepen![]()
Als ik het op mn werk zoiets moet doen ben ik veeeeel duurder dan 25 euro![]()
Bij familie krijg ik meestal wel wat, maar dat gebeurd niet zo vaak.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet meegemaaktMaar mochten er opeens onbekenden langs komen vraag ik gewoon direct om geld
Bij familie vraag ik niks.
Met mij gaat het prima. Ik hoef geen boeken te kaften, ik koop ze allemaal, dus ik mag ze houdenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:57 schreef booo het volgende:
[..]
Goed hoor!Beetje boeken kaften enzo
Met jou?
Pimpquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik bevind mij dat in een luxe-positie dan ik een redelijk goed betaalde baan heb voor 1 dag in de week.
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima. Ik hoef geen boeken te kaften, ik koop ze allemaal, dus ik mag ze houden.
En nog 2 dagen, dan ga ik op vakantie.
relaxed, ik heb 150 euro verdiend met schoonmakenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Goedenavond
Net 25 euro gekregen van mijn oom voor het herinstaleren van zijn pc
[..]
Best handig ja
Lekker de zon opzoekenquote:
Chill. Was het niet veel werk?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:06 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
relaxed, ik heb 150 euro verdiend met schoonmaken![]()
18uurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:09 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Chill. Was het niet veel werk?
Toch een mooi uurloonquote:
Das nou niet bepaald vakantiequote:
Eensgelijks.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:12 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Das nou niet bepaald vakantie![]()
Damn, woensdag beginnen de lessen gewoon alweer![]()
Voor mij 6 september pasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:12 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
vanaf 30 juniquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:18 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Maar je had ook later vakantie![]()
Nee, maar dat had ik al gehad..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:12 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nou als ik hier af en toe lees gaat het er wild aan toe, maar zonder mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:18 schreef Boeman het volgende:
Wanneer begint de orgie nou??
Inderdaad... 6 september beginnenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor mij 6 september pas![]()
Maar dat wordt je vast niet als je havo op het Luzac doetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:20 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Nee, maar dat had ik al gehad..
Nu weet ik wel wat ik niet wil worden, schoonmaakster!
sjeez, dan heb ik wel heel lang vakantiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
vanaf 30 juni
Maar het had ook 15 juni kunnen zijn als we op school wat harder doorgewerkt hadden
Uhm, Boeman?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:18 schreef Boeman het volgende:
Liiszlequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
sjeez, dan heb ik wel heel lang vakantie
van 1 juni tot 6 september ofzo
hmm, fijne school zit je dan opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
3 maanden. Ja nogal..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
Niet eerlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
Dát zijn de voordelen van studeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik toch aan de ene kant wel blij met wat k nu heb. Die vakanties zijn een must!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dát zijn de voordelen van studeren.
Echter heb ik dan weer geen herft, voorjaars, zomaar, mei, enz... vakanties. Alleen zomer en kerst.
ik ga nu pas studerenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dát zijn de voordelen van studeren.
Echter heb ik dan weer geen herft, voorjaars, zomaar, mei, enz... vakanties. Alleen zomer en kerst.
Ach... ik klaag niet met 2 dagen vrij per week in de eerste periode.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:26 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik toch aan de ene kant wel blij met wat k nu heb. Die vakanties zijn een must!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:18 schreef Boeman het volgende:
Och..... op vakantie modden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Wanneer kom jij terug?
En wanneer komt die Messenga weer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |