Wat een verschil hey!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo zag die trein er begin 2004 nog uit, voor de restauratie
vertelquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Wat een verschil hey!
Trouwens, eind oktober kunnen wij Friezen ook genieten van de 186![]()
Valt me wel op dat hij/zij er niet meer isquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[jorienvandenherik]Ik ga binnenkort richting Tsjechië, eens kijken wat ik daar op de foto kan zetten[/jorienvandenherik]
De Friese Modelspoorclub bestaat 25 jaar geloof ik, en de 186 gaat het laatste weekend van oktober naar Lw om daar mee te doen met de festiviteiten. Ik post vanavond wel ff het artikeltje uit het blaadje van de HSA, daar staat het inquote:
Ah, dus onze CdK komt ook kijken. Die is ook lid va die clubquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Friese Modelspoorclub bestaat 25 jaar geloof ik, en de 186 gaat het laatste weekend van oktober naar Lw om daar mee te doen met de festiviteiten. Ik post vanavond wel ff het artikeltje uit het blaadje van de HSA, daar staat het in
Dienstquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(wat is drgl?)
Wat is nou de definitie van een railbus? Een ongelede stel dat vor zn eigen aandrijving zirgt, ongekoppeld?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Haha die Tsjechische motorwagens/railbussen zijn cool! Heb er 2 jaar geleden ook ingezeten.. Zo mooi![]()
KLMVquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en je durft nog steeds niet bij de mannen van KLMV te komen?
KLMV doet de containerhandling daar jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |