quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef Jajong het volgende:
Hmm ik weet dat Coca-Cola en Doritos dat deden, maar das niet voor op de ontbijttafel.. Hero?
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef Jajong het volgende:
Hmm ik weet dat Coca-Cola en Doritos dat deden, maar das niet voor op de ontbijttafel.. Hero?
Doei.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
Serieus, hoe kankertriest kan je zijn. Antonkneuzeman is er ook weer als eerste bij. Ik ben kwijt.
Mwah. Gisteren kreeg iemand een punt terwijl ie als antwoord gaf: 'het is géén semtex', dus dat is niet echt een argumentquote:
Zou je dit woord niet willen gebruiken? Dankjewel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
Serieus, hoe kankertriest kan je zijn. Antonkneuzeman is er ook weer als eerste bij. Ik ben kwijt.
Ja, maar dit is gewoon een verkapte manier om 3 dingen tegelijk op te noemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Mwah. Gisteren kreeg iemand een punt terwijl ie als antwoord gaf: 'het is géén semtex', dus dat is niet echt een argument
Kom op, het is maar een spelletje...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
of de stewardess die een glaasje Coca-Cola komt brengen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jajong, jaag je niet zo op. Anders zit je morgen helemaal onder de stress in het vliegtuig. En da's niet leuk voor de andere passagiers.
* Daffodil31LE proest zijn 7-Up tegen het schermquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
of de stewardess die een glaasje Coca-Cola komt brengen.
Ik gebruik kanker hoe en wanneer ik dat wil, en zal me zeker niet gaan aanpassen als een zielige trut zoals jij daarom vraagt. Elk ander had dat punt gekregen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zou je dit woord niet willen gebruiken? Dankjewel.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
of de stewardess die een glaasje Coca-Cola komt brengen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik gebruik kanker hoe en wanneer ik dat wil, en zal me zeker niet gaan aanpassen als een zielige trut zoals jij daarom vraagt. Elk ander had dat punt gekregen.
Ik ben naar Kreta. Daag
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
Ik gebruik kanker hoe en wanneer ik dat wil, en zal me zeker niet gaan aanpassen als een zielige trut zoals jij daarom vraagt. Elk ander had dat punt gekregen.
Ik ben naar Kreta. Daag
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geteld. En de Eisbär-link gewijzigd. Probeer het nog eens, TSE...
Zo die is weg!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben naar Kreta. Daag
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
e steen van Rosette.
Zoals ons Jajong zei:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet zo onaardig hè.. we moeten vergevingsgezind zijn is wat Jezus ons leerde.
Was die al langs gekomen danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niet weer de Steen van Rosetta
Over onaardig gesproken. Jajong begint me aardig de keel uit te hangen, en ik denk dat er meerdere er zo over denken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niet zo onaardig hè.. we moeten vergevingsgezind zijn is wat Jezus ons leerde.
Hij is omeunig opgefokt iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Over onaardig gesproken. Jajong begint me aardig de keel uit te hangen, en ik denk dat er meerdere er zo over denken.
Maar goed, ik troost me met de gedachte dat het een leerling van me had kunnen zijn.
Ik had niet gedacht ik ik het goede antwoord zou raden dus moest ik snel ff een vraag verzinen en dit was het eesrte dat me te binnen schoot.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Al een keer of wat. Maar geeft niet; ik wil Stanley's persoonlijke vraag horen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Over onaardig gesproken. Jajong begint me aardig de keel uit te hangen, en ik denk dat er meerdere er zo over denken.
Maar goed, ik troost me met de gedachte dat het een leerling van me had kunnen zijn.
Da's onzin. Ik heb wel degelijk een leven (nog best een leuke ook), maar het stoort me als mensen op een spelletjesforum zeer onsportief zijn. We kunnen AKQ natuurlijk voortaan in KLB doen, dan zal ik de laatste zijn die er een woord aan vuil maakt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:41 schreef requiem4adream het volgende:
ach jajong is jajong.... laat dat jong... hij vermaakt zich tenminste... als je door alles wat er hier op fok gezegd wordt je aangevallen voelt of je irriteert heb je werkelijk waar geen leven..... dus loaat goan!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:41 schreef Chen het volgende:
, heerlijke opmerking vanmiddag. Dit is geen moffenquiz hé!
Ik had een vraag over een Duits district, en meteen begon die te zeiken. Dit is geen moffenquiz hé!quote:
Ik hoop echt dat hij die plank niet is vergeten in te pakken... Je weet nooit met Griekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goed zo Daffo, steun hem maar een beetje.. na zijn vakantie is hij vast weer helemaal opgebloeid.
Ben jij zijn moeder ofzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:45 schreef requiem4adream het volgende:
Ik vind anders dat hij zich voor jajong begrippen ontzettend netjes heeft gedragen hier
nee z'n overgrootomaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ben jij zijn moeder ofzo?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ben jij zijn moeder ofzo?
Hallo vriendin van Jajong!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:45 schreef requiem4adream het volgende:
Ik vind anders dat hij zich voor jajong begrippen ontzettend netjes heeft gedragen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |