Ik ben net terug van vak en moet weer sparen voor de wintersport/auto/enorm verlanglijstje....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wat bied je voor die foto's?
Flugel weet of ze de moeite waard zijn.![]()
Ik haal het bij de toko, een lekkere grote bak.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef Nostalgist het volgende:
recept ?
En ik sta achteraan in je lijstje? Mooi is dat!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben net terug van vak en moet weer sparen voor de wintersport/auto/enorm verlanglijstje....![]()
En flugs is not trustworthy...![]()
Nee, volgens mij ben jij wat directer, toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooooooit zeggen!![]()
*Notitie maakt* vaker oefenen op "pick-up" lines (evt voor de spiegel met de juiste mimiek) ....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:12 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En ik sta achteraan in je lijstje? Mooi is dat!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ben jij wat directer, toch?
8-6=2 kratten over!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:48 schreef newsman het volgende:
Ik ga 8 kratten bier kopen, zuip er 6 van op, lekker BB6 kijken, op de intensive care
Nou is toch eerlijk verdeeld, maar trouwens geef jullie ook een rietje erbijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:07 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Huh? jij *zuipt* 6 kratten leeg en wij moeten het doen met 2 kratten![]()
Kijk dat veranderd de zaak. Doen wij met een rietje en 2 kratten er net zo lang over.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:10 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou is toch eerlijk verdeeld, maar trouwens geef jullie ook een rietje erbij![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |