Ik ben net terug van vak en moet weer sparen voor de wintersport/auto/enorm verlanglijstje....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wat bied je voor die foto's?
Flugel weet of ze de moeite waard zijn.![]()
Ik haal het bij de toko, een lekkere grote bak.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef Nostalgist het volgende:
recept ?
En ik sta achteraan in je lijstje? Mooi is dat!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben net terug van vak en moet weer sparen voor de wintersport/auto/enorm verlanglijstje....![]()
En flugs is not trustworthy...![]()
Nee, volgens mij ben jij wat directer, toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooooooit zeggen!![]()
*Notitie maakt* vaker oefenen op "pick-up" lines (evt voor de spiegel met de juiste mimiek) ....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:12 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En ik sta achteraan in je lijstje? Mooi is dat!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ben jij wat directer, toch?
8-6=2 kratten over!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:48 schreef newsman het volgende:
Ik ga 8 kratten bier kopen, zuip er 6 van op, lekker BB6 kijken, op de intensive care
Nou is toch eerlijk verdeeld, maar trouwens geef jullie ook een rietje erbijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:07 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Huh? jij *zuipt* 6 kratten leeg en wij moeten het doen met 2 kratten![]()
Kijk dat veranderd de zaak. Doen wij met een rietje en 2 kratten er net zo lang over.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:10 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou is toch eerlijk verdeeld, maar trouwens geef jullie ook een rietje erbij![]()
we kunnen elkaar de hand schudden zie ik.... mijn vriend heeft ook een bloedhekel aan BB.... daarom wil ik draadloos kunnen internet, dan kan ik toch bij vriendje zitten.... maar ook de streams en internet in de gaten houdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:35 schreef Sassefras het volgende:
en toen deden de streams het vanavond niet, omdat heel fok met zijn allen tegelijk aan het kijken is...
maar ik ga het toch proberen te kijken.. als ik terug kom van de sportschool en mijn vriend nog niet thuis is. echt vreselijk jammer dat hij zo'n hekel heeft aan Big brother..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |