abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40893108
10 joden in oranje, dat waren nog eens tijden
pi_40893967
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 03:38 schreef DrDentz het volgende:
10 joden in oranje, dat waren nog eens tijden
Precies, en we moeten terug naar die tijden!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_40894135
Deed pijn gisteren Vorige oefenwedstrijd won Ierland nog met 3-0 van Zweden, en nu worden we geslacht met 4-0.

Maar goed, Huntelaar was echt steengoed. Schaars vond ik ook erg goed. De rest heb ik niet zo gezien, want toen was ik al dronken.
pi_40894263
Geweldige wedstrijd. Aanvallend voetbal. Op de helft van de tegenstander. Leuk om te zien. Schaars en uiteraard Huntelaar een fantastisch debuut gemaakt. Als vNistelrooy nog bij de selectie gehaald wordt, is dat in plaats van Kuijt, van een drama was dat gisteren.

Anyway: Huntelaar 2 op 1, vNistelrooy 1 op 2. Twee spitsen waar Europa en de wereld bang voor kan en moet zijn.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40894372
Heitinga wat doet die gast nog in het nederlands elftal?????
pi_40895466
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:26 schreef PsychoDominator het volgende:
Meeballen. Veel meer dan dat was het gisteren idd niet.
pi_40895514
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Geweldige wedstrijd. Aanvallend voetbal. Op de helft van de tegenstander. Leuk om te zien. Schaars en uiteraard Huntelaar een fantastisch debuut gemaakt. Als vNistelrooy nog bij de selectie gehaald wordt, is dat in plaats van Kuijt, van een drama was dat gisteren.

Anyway: Huntelaar 2 op 1, vNistelrooy 1 op 2. Twee spitsen waar Europa en de wereld bang voor kan en moet zijn.
Welke wedstrijd heb jij gister gekeken? Kuijt speelde ten eerste niet in de spits, maar weer op links- of rechtsbuiten. En ten 2de hij viel niet op in positieve of negative zin.
pi_40895727
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:26 schreef PsychoDominator het volgende:
Hij is anders wel wereldkampioen dom kijken
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_40895771
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Welke wedstrijd heb jij gister gekeken? Kuijt speelde ten eerste niet in de spits, maar weer op links- of rechtsbuiten. En ten 2de hij viel niet op in positieve of negative zin.
Kuijt in de spits schopt al maanden geen deuk in een kuipje boter, opkomend vanaf de zijkant is hij beter in. Hij heeft welgeteld 2 goede aannames en 1 goede pass afgeleverd. Verder was hij meer achterin dan voorin te vinden. Kuijt heeft absoluut niets toegevoegd aan deze wedstrijd, zoals hij ook helemaal niets heeft toegevoegd aan het WK.
pi_40895802
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Kuijt in de spits schopt al maanden geen deuk in een kuipje boter, opkomend vanaf de zijkant is hij beter in. Hij heeft welgeteld 2 goede aannames en 1 goede pass afgeleverd. Verder was hij meer achterin dan voorin te vinden. Kuijt heeft absoluut niets toegevoegd aan deze wedstrijd, zoals hij ook helemaal niets heeft toegevoegd aan het WK.
En de rest van het team.....
pi_40896002
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Wat wil je... v Nistelrooy en Kuijt hebben totaal geen goede aanvoer gehad op het WK. Maargoed Kuijt en v Nistelrooy speelde natuurlijk ook niet tegen zulke goede tegenstanders als het B elftal van Ierland gister
pi_40896072
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat wil je... v Nistelrooy en Kuijt hebben totaal geen goede aanvoer gehad op het WK. Maargoed Kuijt en v Nistelrooy speelde natuurlijk ook niet tegen zulke goede tegenstanders als het B elftal van Ierland gister
Kuijt speelde gister tegen het a-elftal van ierland?
pi_40896138
Krijgt die vervelende Van Basten toch nog enigzins gelijk .
pi_40896148
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Kuijt speelde gister tegen het a-elftal van ierland?
1. Invallen in een wedstrijd is moeilijker dan beginnen, dan ben je meteen gewend aan het tempo
2. Nogmaals... stond hij op zijn eigen positie?
pi_40896228
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

1. Invallen in een wedstrijd is moeilijker dan beginnen, dan ben je meteen gewend aan het tempo
2. Nogmaals... stond hij op zijn eigen positie?
1. als je invaller bent, moet je er meteen kunnen staan.
2. Hij speelde niet eens in z'n eigen systeem.

Conclusie: Kuijt is een beperkte spits die niet in kan vallen, en dient dus niet meer geselecteerd te worden. Zie ik het zo goed?

-edit- weet Liverpool dit ook?
pi_40896268
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Conclusie: Kuijt is een beperkte spits die niet in kan vallen, en dient dus niet meer geselecteerd te worden. Zie ik het zo goed?
Volgens mij zit je met je pik in je hand te kijken naar foto's van Huntelaar (Hunti, The Hunt)
pi_40896280
quote:
-edit- weet Liverpool dit ook?
Mail ze .
pi_40896310
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Volgens mij zit je met je pik in je hand te kijken naar foto's van Huntelaar (Hunti, The Hunt)
goede.

triest menneke. Je lult jezelf vast, en dan begin je zo
pi_40896320
quote:

[..]

Ik vond Kuyt eigenlijk gewoon best redelijk invallen
pi_40896335
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

goede.

triest menneke. Je lult jezelf vast, en dan begin je zo
Ik lul mezelf niet vast, jij lult alleen maar pro "The Hunt " daar ga ik niet normaal op in.
pi_40896557
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik lul mezelf niet vast, jij lult alleen maar pro "The Hunt " daar ga ik niet normaal op in.
Jij begint Kuijt te verdedigen terwijl hij gisteren absoluut niets heeft toegevoegd, en ineens ben ik pro "The Hunt"? Terwijl ik de jongen steevast Huntelaar noem, overigens. Je kunt niet ontkennen dat Huntelaar een dijk van een wedstrijd heeft gespeeld.

En als je het over B-elftal wilt hebben; neem even de lijst met kwalificatiewedstrijden voor het WK 2006 door, kijk waar en wanneer Kuijt en vNistelrooy speelden, en durf dan met droge ogen te beweren dat die twee tegen voetbalreuzen als Andorra wél goed gespeeld hebben.
pi_40896606
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:

En als je het over B-elftal wilt hebben; neem even de lijst met kwalificatiewedstrijden voor het WK 2006 door, kijk waar en wanneer Kuijt en vNistelrooy speelden, en durf dan met droge ogen te beweren dat die twee tegen voetbalreuzen als Andorra wél goed gespeeld hebben.
Nee maar wie deed dat wel dan in het team?
pi_40896678
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Jij begint Kuijt te verdedigen terwijl hij gisteren absoluut niets heeft toegevoegd, en ineens ben ik pro "The Hunt"? Terwijl ik de jongen steevast Huntelaar noem, overigens. Je kunt niet ontkennen dat Huntelaar een dijk van een wedstrijd heeft gespeeld.

Jij doet net of dat "Hunti " een god is en dat Kuijt niets voor stelt... Andorra is nog niet eens een B elftal, eerder een C elftal.
pi_40896807
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:19 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee maar wie deed dat wel dan in het team?
Vrijwel niemand, maar hij wil het graag over Kuijt hebben
pi_40896818
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jij doet net of dat "Hunti " een god is en dat Kuijt niets voor stelt... Andorra is nog niet eens een B elftal, eerder een C elftal.
En zelfs tegen Andorra wisten vNistelrooy en Kuijt niet te exceleren. Dus wat is je punt?
pi_40896864
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

En zelfs tegen Andorra wisten vNistelrooy en Kuijt niet te exceleren. Dus wat is je punt?
Misschien omdat die lui met 11 lui staan te verdedigen? Nederland heeft het altijd moeilijk met dat soort ploegen omdat die niet willen voetballen.

Ik ga niet nog verder door in deze zinloze discussie. Huntelaar is voor jou een god en Kuijt een domme palingboer
pi_40896990
Kuijt is altijd een goede om erbij te hebben al is het voor de trainingen.
pi_40897181
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Misschien omdat die lui met 11 lui staan te verdedigen? Nederland heeft het altijd moeilijk met dat soort ploegen omdat die niet willen voetballen.

Ik ga niet nog verder door in deze zinloze discussie. Huntelaar is voor jou een god en Kuijt een domme palingboer
Dan heb je me verkeerd begrepen. Kuijt is wel degelijk een goede spits. Alleen in het Oranje speelt hij tot nog toe weinig overtuigend. Huntelaar, of "Hunti" zoals jij hem liefkozend noemt, deed dat wel.
Zoals ik al aangaf, en jij ook overigens, het ligt wsl aan het systeem. Kuijt kan gewoonweg niet opereren in een 4-3-3 systeem. Das niet erg, niet elke spits is geschikt voor dit systeem. Makaay, Hasselbaink en vNistelrooy hebben ook moeite met een dergelijk systeem.

Misschien wordt het tijd om je Kuijt-bril af te zetten en te realiseren dat Kuijt niet in een 4-3-3-systeem past, zoals velen van ons zich al realiseerden. Misschien wordt het tijd om je eens te realiseren dat vBasten 4-3-3 wil spelen, en dat wij daar de spelers ook voor hebben in de vorm van vPersie, Robben, Huntelaar, Schaars, vBommel, vdVaart, Sneijder, etc etc. Dat Kuijt niet in een 4-3-3-systeem kan spelen is geen verwijt, maar een constatering. Huntelaar kan dat wel. Laten we eerlijk wezen, als Huntelaar wekelijks in een Feyenoord-shirtje had rondgelopen, had je hem nu de hemel in geprezen. Sterker nog, je had een kloon met zijn naam aangemaakt.

Huntelaar zal ook zwakke punten hebben. Ik heb ze nog niet gevonden, maar wellicht is Huntelaar minder sterk in een 4-4-2 opstelling, een opstelling waarbij vNistelrooy en Kuijt wél in hun element zijn. Mocht Robben geblesseerd zijn, dan is een 4-4-2 een beter keuze dan Babel links op de vleugel te zetten, en komt Kuijt wellicht wél uit de verf. En dan zal ik de eerste zijn om hem een veer in z'n reet te steken.
pi_40897226
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Dan heb je me verkeerd begrepen. Kuijt is wel degelijk een goede spits. Alleen in het Oranje speelt hij tot nog toe weinig overtuigend. Huntelaar, of "Hunti" zoals jij hem liefkozend noemt, deed dat wel.
Zoals ik al aangaf, en jij ook overigens, het ligt wsl aan het systeem. Kuijt kan gewoonweg niet opereren in een 4-3-3 systeem. Das niet erg, niet elke spits is geschikt voor dit systeem. Makaay, Hasselbaink en vNistelrooy hebben ook moeite met een dergelijk systeem.

Misschien wordt het tijd om je Kuijt-bril af te zetten en te realiseren dat Kuijt niet in een 4-3-3-systeem past, zoals velen van ons zich al realiseerden. Misschien wordt het tijd om je eens te realiseren dat vBasten 4-3-3 wil spelen, en dat wij daar de spelers ook voor hebben in de vorm van vPersie, Robben, Huntelaar, Schaars, vBommel, vdVaart, Sneijder, etc etc. Dat Kuijt niet in een 4-3-3-systeem kan spelen is geen verwijt, maar een constatering. Huntelaar kan dat wel. Laten we eerlijk wezen, als Huntelaar wekelijks in een Feyenoord-shirtje had rondgelopen, had je hem nu de hemel in geprezen. Sterker nog, je had een kloon met zijn naam aangemaakt.

Huntelaar zal ook zwakke punten hebben. Ik heb ze nog niet gevonden, maar wellicht is Huntelaar minder sterk in een 4-4-2 opstelling, een opstelling waarbij vNistelrooy en Kuijt wél in hun element zijn. Mocht Robben geblesseerd zijn, dan is een 4-4-2 een beter keuze dan Babel links op de vleugel te zetten, en komt Kuijt wellicht wél uit de verf. En dan zal ik de eerste zijn om hem een veer in z'n reet te steken.
Je gaat toch niet werkelijk beweren dat Huntelaar goed speelt voor het Nederlands elftal?
De man heeft 1 wedstrijd gespeelt tegen een gehavend Ierland nota bene....

Ik geloof best dat het een uitstekende spits is hoor, maar je kunt niet op basis van 1 wedstrijd zeggen dat Huntelaar goed speelt voor Oranje...

Dit kan incidenteel zijn (dat is het waarschijnlijk niet, maar dat is een ander issue)
pi_40897303
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Je gaat toch niet werkelijk beweren dat Huntelaar goed speelt voor het Nederlands elftal?
De man heeft 1 wedstrijd gespeelt tegen een gehavend Ierland nota bene....

Ik geloof best dat het een uitstekende spits is hoor, maar je kunt niet op basis van 1 wedstrijd zeggen dat Huntelaar goed speelt voor Oranje...

Dit kan incidenteel zijn (dat is het waarschijnlijk niet, maar dat is een ander issue)
Het is een spits die functioneert in 4-3-3, zowel in Ajax als in Oranje. Dat is wat ik zeg. Welke conclusie jij daar verder aan wilt verbinden is jouw zaak.
pi_40897336
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Het is een spits die functioneert in 4-3-3, zowel in Ajax als in Oranje. Dat is wat ik zeg. Welke conclusie jij daar verder aan wilt verbinden is jouw zaak.
Goed discussie over. Als je niet de moeite neemt te lezen prima!
pi_40897532
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Goed discussie over. Als je niet de moeite neemt te lezen prima!
Wil je zeggen dat je niet onder de indruk was gisteren? Tuurlijk is het pas één wedstrijd, tuurlijk was het een gehavend Ierland, maar het is wel de eerste debutant sinds 1972 die 2 keer weet te scoren.
Bovendien heeft hij tegen Inter zelfs Materazzi weten te overtuigen van z'n kwaliteiten. Mate-fucking-razzi, de beul van de serie A, spreekt zijn bewondering uit voor Klaas Jan Huntelaar. Dat zegt een hele hoop.
pi_40897663
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat je niet onder de indruk was gisteren? Tuurlijk is het pas één wedstrijd, tuurlijk was het een gehavend Ierland, maar het is wel de eerste debutant sinds 1972 die 2 keer weet te scoren.
Bovendien heeft hij tegen Inter zelfs Materazzi weten te overtuigen van z'n kwaliteiten. Mate-fucking-razzi, de beul van de serie A, spreekt zijn bewondering uit voor Klaas Jan Huntelaar. Dat zegt een hele hoop.
Ik was niet bijzonder onder de indruk. Het lag meer in het verwachtingspatroon.
Maar dat betekent niet dat KJ de volgende keer weer zo speelt en/of scoort.
Daar is afhankelijk van teveel factoren m.i.
pi_40898029
Kuijt moet voortaan thuisgelaten worden. Totaal geen techniek. Het enige wat hij kan is hard werken, hard schieten en slijmen voor de camera. Thuislaten dus.
lollig
pi_40898131
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Kuijt moet voortaan thuisgelaten worden. Totaal geen techniek. Het enige wat hij kan is hard werken, hard schieten en slijmen voor de camera. Thuislaten dus.
Oh oke hoor
pi_40899039
Dominant, aanvallend en aantrekkelijk. Zo wil Van Basten het zien denk ik.

En het linkerbeen van Jansen, geweldig zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40899081
Ruud wie?
pi_40899210
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef Urquhart het volgende:
Ruud wie?
Gullit
pi_40900870
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:

Ik weet er 1! Ik vond hem qua passing niet altijd even slim/sterk . Maar goed, dat komt wel na enige ervaring op hoogste niveau.
pi_40903265
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 07:24 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Precies, en we moeten terug naar die tijden!
Hebben ze daar wel 10 Nederlanders dan?
pi_40903528
mooi dat robben werd uitgefloten.

Na een heeeeeeeeeeeeeeeele lange tijd eindelijk weer eens een degelijke wedstrijd van Oranje zoals het hoort

Huntelaar
v/d vaart
Jansen
Schaars
V Persie

de jong
Jaliens
pi_40903638
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:06 schreef ASroma het volgende:
mooi dat robben werd uitgefloten.
Waarom is dat mooi? Terecht, ok. Maar mooi? Je mag Heitinga trouwens ook wel in het -rijtje zetten.
pi_40903760
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:10 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Waarom is dat mooi? Terecht, ok. Maar mooi? Je mag Heitinga trouwens ook wel in het -rijtje zetten.
omdat het gewoon een spoiled little bitch is, althans op de voetbalvelden kan niet oordelen hoe die in zijn prive leven is, zal vast geen kwaaie zijn hoor. Maar goed op het veld is het een arrogante kutgast die schwalbe op schwalbe maakt en dan ook nog praatjes en maniertjes heeft. Nee helemaal niks
pi_40904637
Heb geen schwalbe gezien van Robben gister.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_40905226
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
*kuch* mompelt iets over uitzondering op de regel ofzo

je volgt robben toch ook al wel langer dan gister ofniet?
pi_40905331
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:06 schreef ASroma het volgende:
v/d vaart
Rafael doet wel altijd hetzelfde bij zijn balaanname. Dat kan je je tegen deze boerenpummels wel permitteren, maar een iets sterkere tegenstander heeft dat toch zo door.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40905333
Mijn 2 pence:

Iedereen is nu lyrisch over Huntelaar en vergeet dat clown Bassie hopeloos gaat falen tegen grote tegenstanders.
Toegegeven Huntelaar deed het goed maar tegen dit Ierland had ik er ook 2 gemaakt.
Hier stonden echt geen Materazzis, Gattusos of Zambrottas tussen hoor.
Aardig gedaan maar een Nederlandse hoofdklasser had van dit tea ook gewonnen.
Huntelaar hoort bij selectie maar van Nistelrooij en Bommel zeker ook.
van Basten speelt met vuur.
Kwalificatie-poule mag geen probleem zijn maar tegen de grote jongens...........nee helaas totaal geen vertrouwen in dit 11tal.
pi_40906596
Het was natuurlijk Ierland 3, maar toch zeker voor Oranje-begrippen een leuke oefenmatch. Je kunt er natuurlijk niet echt veel waarde aan hechten, hoewel Ierland aardig zijn best deed Luxemburg te benaderen qua niveau.

En een leuk debuut natuurlijk voor Huntelaar en Schaars, die het goed deden!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 augustus 2006 @ 18:43:00 #249
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40910577
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die waren niet nodig, zo tam was Ierland gisteren.
pi_40911694
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:20 schreef diegodios het volgende:

Mijn 2 pence:

Iedereen is nu lyrisch over Huntelaar en vergeet dat clown Bassie hopeloos gaat falen tegen grote tegenstanders.
Toegegeven Huntelaar deed het goed maar tegen dit Ierland had ik er ook 2 gemaakt.
Hier stonden echt geen Materazzis, Gattusos of Zambrottas tussen hoor.
Aardig gedaan maar een Nederlandse hoofdklasser had van dit tea ook gewonnen.
Huntelaar hoort bij selectie maar van Nistelrooij en Bommel zeker ook.
van Basten speelt met vuur.
Kwalificatie-poule mag geen probleem zijn maar tegen de grote jongens...........nee helaas totaal geen vertrouwen in dit 11tal.
Wanneer hebben we dat wel? Altijd is er gezeik over de selectie, toen was ie te oud nu weer te jong. Zeiken is het enige wat we in NL doen.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:34:50 #251
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40912116
Och, 2008 is nog ver weg.. kan nog veel gebeuren.
pi_40918880
De Ieren waren toch wel kapot van het resultaat van gisteravond. Dat ik in de taxi zat na de wedstrijd hadden ze het over de wedstrijd op de radio. Was de grootste thuisnederlaag sinds 40 jaar. Ze mistten dan wel een aantal spelers, maar dat mocht geen excuus zijn.

En voor de kwalificatiewedstrijden is het erg moeilijk om kaarten te bemachtigen voor de thuiswedstrijden van Ierland, dus nu was er ook aardig wat publiek wat normaal amper kaarten kan bemachtigen daar er vrije verkoop was, dus veel vaders met hun kroost aanwezig en nu werd Ierland zo van de mat gespeeld dat was dus extra pijnlijk voor deze mensen. Zo werd het op de radio gebracht.

Had Ierland wel het sterkste elftal op de been dan hadden ze van dit gretige oranje ook niet gewonnen. vd Sar was weer eens onverslaanbaar en voorin en op het middenveld stond het als een huis. Ik heb sinds tijden weer eens genoten.
volgende wedstrijden:
pi_40919061
Wil ook even complimenten geven aan Stijn Schaars... dit wordt onze man centraal op het middenveld de eerstkomende jaren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_40922596
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:32 schreef klootje het volgende:
Net of v.Nistelrooij er geen 3 had gemaakt tegen dit Ierland maar het maakt ook niet uit wie er scoort.
Ik weet wel zeker dat hij er geen gemaakt had. De kopbal sowieso niet.
Verder zou vriend Ruud weer alleen met zijn gezicht naar (en ongeveer in) het doel hebben gestaan.
pi_40925360
Het gaat ook niet om de vergelijking huntelaar van Nistelrooij maar meer om de vergelijking Huntelaar vs Vennegoor/Kuijt. Ruud had de vorm niet voor de wedstrijd voor Portugal en omdat van Basten sso dom was om KJH niet mee te nemen speelde kuyt in de spits, die een groot aantal kanssen om seep heeft geholpen die KJH tegen portugal wel gemaakt had.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:04:35 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40925446
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:31 schreef spurs het volgende:
De Ieren waren toch wel kapot van het resultaat van gisteravond. Dat ik in de taxi zat na de wedstrijd hadden ze het over de wedstrijd op de radio. Was de grootste thuisnederlaag sinds 40 jaar. Ze mistten dan wel een aantal spelers, maar dat mocht geen excuus zijn.

En voor de kwalificatiewedstrijden is het erg moeilijk om kaarten te bemachtigen voor de thuiswedstrijden van Ierland, dus nu was er ook aardig wat publiek wat normaal amper kaarten kan bemachtigen daar er vrije verkoop was, dus veel vaders met hun kroost aanwezig en nu werd Ierland zo van de mat gespeeld dat was dus extra pijnlijk voor deze mensen. Zo werd het op de radio gebracht.

Had Ierland wel het sterkste elftal op de been dan hadden ze van dit gretige oranje ook niet gewonnen. vd Sar was weer eens onverslaanbaar en voorin en op het middenveld stond het als een huis. Ik heb sinds tijden weer eens genoten.
En? Nog genoten van de josti's die zich Oranje-supporter noemen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40927926
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:31 schreef spurs het volgende:

Ik ben zelf Iers...en ik kan je vertellen, ik ben er ook kapot van. Dat ze 8 basisspelers miste, kan me geen reet schelen. Maar extra pijnlijk? De meeste Ieren kunnen goed tegen hun verlies hoor, ook als het 4-0 is. Dan applaudiseren ze wel voor Nederland, omdat die steengoed speelde.

Ik ben 1 van de weinige die niet tegen zijn verlies kan.
pi_40928327
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En? Nog genoten van de josti's die zich Oranje-supporter noemen?
Geloof dat jij je wel thuis voelde tussen je provincie genoten....

Tsja we moeten het helaas doen met die oranjepubliek, wat een pipo's.
volgende wedstrijden:
pi_40928357
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 07:56 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik ben zelf Iers...en ik kan je vertellen, ik ben er ook kapot van. Dat ze 8 basisspelers miste, kan me geen reet schelen. Maar extra pijnlijk? De meeste Ieren kunnen goed tegen hun verlies hoor, ook als het 4-0 is. Dan applaudiseren ze wel voor Nederland, omdat die steengoed speelde.

Ik ben 1 van de weinige die niet tegen zijn verlies kan.
Dat zal wel meevallen, bij rust werden ze aardig uitgefloten en na de 3-0 hielden een aantal het wel voor gezien. Dus er zijn er meer dan je denkt die niet tegen hun verlies kunnen.
volgende wedstrijden:
pi_40928530
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Wil ook even complimenten geven aan Stijn Schaars... dit wordt onze man centraal op het middenveld de eerstkomende jaren
Jaja, the coming man! Het was niet voor niets dat het middenveld (mét VdV!) ineens stond en liep.
De politie Marco had gelijk!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40928542
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:44 schreef spurs het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen, bij rust werden ze aardig uitgefloten en na de 3-0 hielden een aantal het wel voor gezien. Dus er zijn er meer dan je denkt die niet tegen hun verlies kunnen.
Volgens mij viel het best mee hoeveel er al weg gingen. Maar de teleurstelling zal wel extra groot zijn. Vorige pot wonnen ze met 3-0 van Zweden.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:10:37 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_40928759
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:57 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij viel het best mee hoeveel er al weg gingen. Maar de teleurstelling zal wel extra groot zijn. Vorige pot wonnen ze met 3-0 van Zweden.
Ik vond het ook wel vreemd, want Nederland speelde leuk combinerend, maar de Ieren waren echt een stel makke schapen voor de slachtbank. Terwijl ze meestal toch wel inzet tonen. Of zou Nederland echt zo goed gespeeld hebben?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40928974
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel vreemd, want Nederland speelde leuk combinerend, maar de Ieren waren echt een stel makke schapen voor de slachtbank. Terwijl ze meestal toch wel inzet tonen. Of zou Nederland echt zo goed gespeeld hebben?
Daar baalde ik dus ook zo ontzettend van. Maakt het ze dan in ieder geval moelijk dacht ik.
Nederland speelde echt wel goed. Dat kon iedereen wel zien.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:32:28 #264
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_40929078
pff ik zal wel stront in me ogen gehad hebben, maar ik zag amper fatsoenlijke combinaties en bijna geen mooie,, het was dat ierland zo zwak was...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_40929081
quote:

[..]

op hoeveel plekken was dat elftal anders dan het elftal dat afgelopen woensdag voetballes kreeg?
pi_40929518
quote:

[..]

vorige pot was 0-1 vs Chili toch?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_40930017
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:55 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

vorige pot was 0-1 vs Chili toch?
dude

je hebt gelijk

Dat was pas een slechte pot. Het gaat niet goed met Ierse voetbal.
pi_40930287
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

op hoeveel plekken was dat elftal anders dan het elftal dat afgelopen woensdag voetballes kreeg?
Toen speelde allebei de ploegen op redelijke sterkte. Ik dacht dat Zweden alleen Ljungberg miste. Bij Ierland deed in ieder geval Robbie Keane, Duff, Harte, en Given mee...
pi_40930517
En dan nagaan dat Ierland op het nippertje WK2006 misliep. Ze moeten er wel bij zijn in 2008, heb ik tenminste weer een reden om met m'n vlag door de straten te rennen
pi_40930559
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Toen speelde allebei de ploegen op redelijke sterkte. Ik dacht dat Zweden alleen Ljungberg miste. Bij Ierland deed in ieder geval Robbie Keane, Duff, Harte, en Given mee...
Mja, dan was Ierland wel redelijk gehavend. Maar je bent zo goed als je bank, vind ik. Het was hierboven al aangestipt, de vechtlust die de Ieren kenmerkt ontbrak elk spoor van woensdag.
pi_40930746
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Mja, dan was Ierland wel redelijk gehavend. Maar je bent zo goed als je bank, vind ik. Het was hierboven al aangestipt, de vechtlust die de Ieren kenmerkt ontbrak elk spoor van woensdag.
Precies. Het kan altijd een keer voorkomen dat je veel blesures hebt, als je reserves zo slecht zijn, heb je dus duidelijk een probleem. Vechtlust heb ik zelf ook niet kunnen waarnemen. Dat vond ik nog het ergste.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobRooney op 18-08-2006 11:04:03 ]
pi_40930982
dat was eigenlijk ook wat mij, voor zover ik het heb gezien, het meest opviel.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')