Precies, en we moeten terug naar die tijden!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:38 schreef DrDentz het volgende:
10 joden in oranje, dat waren nog eens tijden

Meeballen. Veel meer dan dat was het gisteren idd niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:26 schreef PsychoDominator het volgende:
Heitingawat doet die gast nog in het nederlands elftal?????

quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Geweldige wedstrijd. Aanvallend voetbal. Op de helft van de tegenstander. Leuk om te zien. Schaars en uiteraard Huntelaar een fantastisch debuut gemaakt. Als vNistelrooy nog bij de selectie gehaald wordt, is dat in plaats van Kuijt, van een drama was dat gisteren.
Anyway: Huntelaar 2 op 1, vNistelrooy 1 op 2. Twee spitsen waar Europa en de wereld bang voor kan en moet zijn.

Hij is anders wel wereldkampioen dom kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:26 schreef PsychoDominator het volgende:
Heitingawat doet die gast nog in het nederlands elftal?????

Kuijt in de spits schopt al maanden geen deuk in een kuipje boter, opkomend vanaf de zijkant is hij beter in. Hij heeft welgeteld 2 goede aannames en 1 goede pass afgeleverd. Verder was hij meer achterin dan voorin te vinden. Kuijt heeft absoluut niets toegevoegd aan deze wedstrijd, zoals hij ook helemaal niets heeft toegevoegd aan het WK.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gister gekeken? Kuijt speelde ten eerste niet in de spits, maar weer op links- of rechtsbuiten. En ten 2de hij viel niet op in positieve of negative zin.

En de rest van het team.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kuijt in de spits schopt al maanden geen deuk in een kuipje boter, opkomend vanaf de zijkant is hij beter in. Hij heeft welgeteld 2 goede aannames en 1 goede pass afgeleverd. Verder was hij meer achterin dan voorin te vinden. Kuijt heeft absoluut niets toegevoegd aan deze wedstrijd, zoals hij ook helemaal niets heeft toegevoegd aan het WK.

Wat wil je... v Nistelrooy en Kuijt hebben totaal geen goede aanvoer gehad op het WK. Maargoed Kuijt en v Nistelrooy speelde natuurlijk ook niet tegen zulke goede tegenstanders als het B elftal van Ierland gisterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kuijt in de spits schopt al maanden geen deuk in een kuipje boter, opkomend vanaf de zijkant is hij beter in. Hij heeft welgeteld 2 goede aannames en 1 goede pass afgeleverd. Verder was hij meer achterin dan voorin te vinden. Kuijt heeft absoluut niets toegevoegd aan deze wedstrijd, zoals hij ook helemaal niets heeft toegevoegd aan het WK.

Kuijt speelde gister tegen het a-elftal van ierland?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat wil je... v Nistelrooy en Kuijt hebben totaal geen goede aanvoer gehad op het WK. Maargoed Kuijt en v Nistelrooy speelde natuurlijk ook niet tegen zulke goede tegenstanders als het B elftal van Ierland gister![]()

1. Invallen in een wedstrijd is moeilijker dan beginnen, dan ben je meteen gewend aan het tempoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kuijt speelde gister tegen het a-elftal van ierland?

1. als je invaller bent, moet je er meteen kunnen staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1. Invallen in een wedstrijd is moeilijker dan beginnen, dan ben je meteen gewend aan het tempo
2. Nogmaals... stond hij op zijn eigen positie?

Volgens mij zit je met je pik in je hand te kijken naar foto's van Huntelaar (Hunti, The Hunt)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
1. als je invaller bent, moet je er meteen kunnen staan.
2. Hij speelde niet eens in z'n eigen systeem.
Conclusie: Kuijt is een beperkte spits die niet in kan vallen, en dient dus niet meer geselecteerd te worden. Zie ik het zo goed?

Mail zequote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
-edit- weet Liverpool dit ook?

quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij zit je met je pik in je hand te kijken naar foto's van Huntelaar (Hunti, The Hunt)![]()

Ik vond Kuyt eigenlijk gewoon best redelijk invallenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
1. als je invaller bent, moet je er meteen kunnen staan.
2. Hij speelde niet eens in z'n eigen systeem.
Conclusie: Kuijt is een beperkte spits die niet in kan vallen, en dient dus niet meer geselecteerd te worden. Zie ik het zo goed?

Ik lul mezelf niet vast, jij lult alleen maar pro "The Huntquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]goede.
![]()
triest menneke. Je lult jezelf vast, en dan begin je zo

Jij begint Kuijt te verdedigen terwijl hij gisteren absoluut niets heeft toegevoegd, en ineens ben ik pro "The Hunt"? Terwijl ik de jongen steevast Huntelaar noem, overigens. Je kunt niet ontkennen dat Huntelaar een dijk van een wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik lul mezelf niet vast, jij lult alleen maar pro "The Hunt" daar ga ik niet normaal op in.

Nee maar wie deed dat wel dan in het team?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
En als je het over B-elftal wilt hebben; neem even de lijst met kwalificatiewedstrijden voor het WK 2006 door, kijk waar en wanneer Kuijt en vNistelrooy speelden, en durf dan met droge ogen te beweren dat die twee tegen voetbalreuzen als Andorra wél goed gespeeld hebben.

Jij doet net of dat "Huntiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij begint Kuijt te verdedigen terwijl hij gisteren absoluut niets heeft toegevoegd, en ineens ben ik pro "The Hunt"? Terwijl ik de jongen steevast Huntelaar noem, overigens. Je kunt niet ontkennen dat Huntelaar een dijk van een wedstrijd heeft gespeeld.
En als je het over B-elftal wilt hebben; neem even de lijst met kwalificatiewedstrijden voor het WK 2006 door, kijk waar en wanneer Kuijt en vNistelrooy speelden, en durf dan met droge ogen te beweren dat die twee tegen voetbalreuzen als Andorra wél goed gespeeld hebben.

Vrijwel niemand, maar hij wil het graag over Kuijt hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar wie deed dat wel dan in het team?

En zelfs tegen Andorra wisten vNistelrooy en Kuijt niet te exceleren. Dus wat is je punt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij doet net of dat "Hunti" een god is en dat Kuijt niets voor stelt... Andorra is nog niet eens een B elftal, eerder een C elftal.

Misschien omdat die lui met 11 lui staan te verdedigen? Nederland heeft het altijd moeilijk met dat soort ploegen omdat die niet willen voetballen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En zelfs tegen Andorra wisten vNistelrooy en Kuijt niet te exceleren. Dus wat is je punt?

Dan heb je me verkeerd begrepen. Kuijt is wel degelijk een goede spits. Alleen in het Oranje speelt hij tot nog toe weinig overtuigend. Huntelaar, of "Hunti" zoals jij hem liefkozend noemt, deed dat wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misschien omdat die lui met 11 lui staan te verdedigen? Nederland heeft het altijd moeilijk met dat soort ploegen omdat die niet willen voetballen.
Ik ga niet nog verder door in deze zinloze discussie. Huntelaar is voor jou een god en Kuijt een domme palingboer![]()

Je gaat toch niet werkelijk beweren dat Huntelaar goed speelt voor het Nederlands elftal?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dan heb je me verkeerd begrepen. Kuijt is wel degelijk een goede spits. Alleen in het Oranje speelt hij tot nog toe weinig overtuigend. Huntelaar, of "Hunti" zoals jij hem liefkozend noemt, deed dat wel.
Zoals ik al aangaf, en jij ook overigens, het ligt wsl aan het systeem. Kuijt kan gewoonweg niet opereren in een 4-3-3 systeem. Das niet erg, niet elke spits is geschikt voor dit systeem. Makaay, Hasselbaink en vNistelrooy hebben ook moeite met een dergelijk systeem.
Misschien wordt het tijd om je Kuijt-bril af te zetten en te realiseren dat Kuijt niet in een 4-3-3-systeem past, zoals velen van ons zich al realiseerden. Misschien wordt het tijd om je eens te realiseren dat vBasten 4-3-3 wil spelen, en dat wij daar de spelers ook voor hebben in de vorm van vPersie, Robben, Huntelaar, Schaars, vBommel, vdVaart, Sneijder, etc etc. Dat Kuijt niet in een 4-3-3-systeem kan spelen is geen verwijt, maar een constatering. Huntelaar kan dat wel. Laten we eerlijk wezen, als Huntelaar wekelijks in een Feyenoord-shirtje had rondgelopen, had je hem nu de hemel in geprezen. Sterker nog, je had een kloon met zijn naam aangemaakt.
Huntelaar zal ook zwakke punten hebben. Ik heb ze nog niet gevonden, maar wellicht is Huntelaar minder sterk in een 4-4-2 opstelling, een opstelling waarbij vNistelrooy en Kuijt wél in hun element zijn. Mocht Robben geblesseerd zijn, dan is een 4-4-2 een beter keuze dan Babel links op de vleugel te zetten, en komt Kuijt wellicht wél uit de verf. En dan zal ik de eerste zijn om hem een veer in z'n reet te steken.

Het is een spits die functioneert in 4-3-3, zowel in Ajax als in Oranje. Dat is wat ik zeg. Welke conclusie jij daar verder aan wilt verbinden is jouw zaak.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet werkelijk beweren dat Huntelaar goed speelt voor het Nederlands elftal?
De man heeft 1 wedstrijd gespeelt tegen een gehavend Ierland nota bene....
Ik geloof best dat het een uitstekende spits is hoor, maar je kunt niet op basis van 1 wedstrijd zeggen dat Huntelaar goed speelt voor Oranje...
Dit kan incidenteel zijn (dat is het waarschijnlijk niet, maar dat is een ander issue)

Goed discussie over. Als je niet de moeite neemt te lezen prima!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is een spits die functioneert in 4-3-3, zowel in Ajax als in Oranje. Dat is wat ik zeg. Welke conclusie jij daar verder aan wilt verbinden is jouw zaak.

Wil je zeggen dat je niet onder de indruk was gisteren? Tuurlijk is het pas één wedstrijd, tuurlijk was het een gehavend Ierland, maar het is wel de eerste debutant sinds 1972 die 2 keer weet te scoren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goed discussie over. Als je niet de moeite neemt te lezen prima!

Ik was niet bijzonder onder de indruk. Het lag meer in het verwachtingspatroon.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je niet onder de indruk was gisteren? Tuurlijk is het pas één wedstrijd, tuurlijk was het een gehavend Ierland, maar het is wel de eerste debutant sinds 1972 die 2 keer weet te scoren.
Bovendien heeft hij tegen Inter zelfs Materazzi weten te overtuigen van z'n kwaliteiten. Mate-fucking-razzi, de beul van de serie A, spreekt zijn bewondering uit voor Klaas Jan Huntelaar. Dat zegt een hele hoop.

Oh oke hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Kuijt moet voortaan thuisgelaten worden. Totaal geen techniek. Het enige wat hij kan is hard werken, hard schieten en slijmen voor de camera. Thuislaten dus.

Ik weet er 1! Ik vond hem qua passing niet altijd even slim/sterkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Huntelaar zal ook zwakke punten hebben. Ik heb ze nog niet gevonden, maar wellicht is Huntelaar minder sterk in een 4-4-2 opstelling, een opstelling waarbij vNistelrooy en Kuijt wél in hun element zijn. Mocht Robben geblesseerd zijn, dan is een 4-4-2 een beter keuze dan Babel links op de vleugel te zetten, en komt Kuijt wellicht wél uit de verf. En dan zal ik de eerste zijn om hem een veer in z'n reet te steken.

Hebben ze daar wel 10 Nederlanders dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Precies, en we moeten terug naar die tijden!![]()
![]()

Waarom is dat mooi? Terecht, ok. Maar mooi? Je mag Heitinga trouwens ook wel in hetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:06 schreef ASroma het volgende:
mooi dat robben werd uitgefloten.

omdat het gewoon een spoiled little bitch is, althans op de voetbalvelden kan niet oordelen hoe die in zijn prive leven is, zal vast geen kwaaie zijn hoor. Maar goed op het veld is het een arrogante kutgast die schwalbe op schwalbe maakt en dan ook nog praatjes en maniertjes heeft. Nee helemaal niksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Waarom is dat mooi? Terecht, ok. Maar mooi? Je mag Heitinga trouwens ook wel in het-rijtje zetten.

*kuch* mompelt iets over uitzondering op de regel ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb geen schwalbe gezien van Robben gister.

Rafael doet wel altijd hetzelfde bij zijn balaanname. Dat kan je je tegen deze boerenpummels wel permitteren, maar een iets sterkere tegenstander heeft dat toch zo door.quote:

Die waren niet nodig, zo tam was Ierland gisteren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb geen schwalbe gezien van Robben gister.

Wanneer hebben we dat wel? Altijd is er gezeik over de selectie, toen was ie te oud nu weer te jong. Zeiken is het enige wat we in NL doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:20 schreef diegodios het volgende:
Mijn 2 pence:
Iedereen is nu lyrisch over Huntelaar en vergeet dat clown Bassie hopeloos gaat falen tegen grote tegenstanders.
Toegegeven Huntelaar deed het goed maar tegen dit Ierland had ik er ook 2 gemaakt.
Hier stonden echt geen Materazzis, Gattusos of Zambrottas tussen hoor.
Aardig gedaan maar een Nederlandse hoofdklasser had van dit tea ook gewonnen.
Huntelaar hoort bij selectie maar van Nistelrooij en Bommel zeker ook.
van Basten speelt met vuur.
Kwalificatie-poule mag geen probleem zijn maar tegen de grote jongens...........nee helaas totaal geen vertrouwen in dit 11tal.

Ik weet wel zeker dat hij er geen gemaakt had. De kopbal sowieso niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:32 schreef klootje het volgende:
Net of v.Nistelrooij er geen 3 had gemaakt tegen dit Ierland maar het maakt ook niet uit wie er scoort.

En? Nog genoten van de josti's die zich Oranje-supporter noemen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:31 schreef spurs het volgende:
De Ieren waren toch wel kapot van het resultaat van gisteravond. Dat ik in de taxi zat na de wedstrijd hadden ze het over de wedstrijd op de radio. Was de grootste thuisnederlaag sinds 40 jaar. Ze mistten dan wel een aantal spelers, maar dat mocht geen excuus zijn.
En voor de kwalificatiewedstrijden is het erg moeilijk om kaarten te bemachtigen voor de thuiswedstrijden van Ierland, dus nu was er ook aardig wat publiek wat normaal amper kaarten kan bemachtigen daar er vrije verkoop was, dus veel vaders met hun kroost aanwezig en nu werd Ierland zo van de mat gespeeld dat was dus extra pijnlijk voor deze mensen. Zo werd het op de radio gebracht.
Had Ierland wel het sterkste elftal op de been dan hadden ze van dit gretige oranje ook niet gewonnen. vd Sar was weer eens onverslaanbaar en voorin en op het middenveld stond het als een huis. Ik heb sinds tijden weer eens genoten.

Ik ben zelf Iers...en ik kan je vertellen, ik ben er ook kapot van. Dat ze 8 basisspelers miste, kan me geen reet schelen. Maar extra pijnlijk? De meeste Ieren kunnen goed tegen hun verlies hoor, ook als het 4-0 is. Dan applaudiseren ze wel voor Nederland, omdat die steengoed speelde.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:31 schreef spurs het volgende:
De Ieren waren toch wel kapot van het resultaat van gisteravond. Dat ik in de taxi zat na de wedstrijd hadden ze het over de wedstrijd op de radio. Was de grootste thuisnederlaag sinds 40 jaar. Ze mistten dan wel een aantal spelers, maar dat mocht geen excuus zijn.
En voor de kwalificatiewedstrijden is het erg moeilijk om kaarten te bemachtigen voor de thuiswedstrijden van Ierland, dus nu was er ook aardig wat publiek wat normaal amper kaarten kan bemachtigen daar er vrije verkoop was, dus veel vaders met hun kroost aanwezig en nu werd Ierland zo van de mat gespeeld dat was dus extra pijnlijk voor deze mensen. Zo werd het op de radio gebracht.

Geloof dat jij je wel thuis voelde tussen je provincie genoten....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En? Nog genoten van de josti's die zich Oranje-supporter noemen?

Dat zal wel meevallen, bij rust werden ze aardig uitgefloten en na de 3-0 hielden een aantal het wel voor gezien. Dus er zijn er meer dan je denkt die niet tegen hun verlies kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:56 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik ben zelf Iers...en ik kan je vertellen, ik ben er ook kapot van. Dat ze 8 basisspelers miste, kan me geen reet schelen. Maar extra pijnlijk? De meeste Ieren kunnen goed tegen hun verlies hoor, ook als het 4-0 is. Dan applaudiseren ze wel voor Nederland, omdat die steengoed speelde.
Ik ben 1 van de weinige die niet tegen zijn verlies kan.![]()

Jaja, the coming man! Het was niet voor niets dat het middenveld (mét VdV!) ineens stond en liep.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Wil ook even complimenten geven aan Stijn Schaars... dit wordt onze man centraal op het middenveld de eerstkomende jaren

Volgens mij viel het best mee hoeveel er al weg gingen. Maar de teleurstelling zal wel extra groot zijn. Vorige pot wonnen ze met 3-0 van Zweden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:44 schreef spurs het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, bij rust werden ze aardig uitgefloten en na de 3-0 hielden een aantal het wel voor gezien. Dus er zijn er meer dan je denkt die niet tegen hun verlies kunnen.

Ik vond het ook wel vreemd, want Nederland speelde leuk combinerend, maar de Ieren waren echt een stel makke schapen voor de slachtbank. Terwijl ze meestal toch wel inzet tonen. Of zou Nederland echt zo goed gespeeld hebben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:57 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij viel het best mee hoeveel er al weg gingen. Maar de teleurstelling zal wel extra groot zijn. Vorige pot wonnen ze met 3-0 van Zweden.

Daar baalde ik dus ook zo ontzettend van. Maakt het ze dan in ieder geval moelijk dacht ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vreemd, want Nederland speelde leuk combinerend, maar de Ieren waren echt een stel makke schapen voor de slachtbank. Terwijl ze meestal toch wel inzet tonen. Of zou Nederland echt zo goed gespeeld hebben?

op hoeveel plekken was dat elftal anders dan het elftal dat afgelopen woensdag voetballes kreeg?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:57 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Volgens mij viel het best mee hoeveel er al weg gingen. Maar de teleurstelling zal wel extra groot zijn. Vorige pot wonnen ze met 3-0 van Zweden.

vorige pot was 0-1 vs Chili toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:57 schreef BobRooney het volgende:
[..]

Toen speelde allebei de ploegen op redelijke sterkte. Ik dacht dat Zweden alleen Ljungberg miste. Bij Ierland deed in ieder geval Robbie Keane, Duff, Harte, en Given mee...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
op hoeveel plekken was dat elftal anders dan het elftal dat afgelopen woensdag voetballes kreeg?

Mja, dan was Ierland wel redelijk gehavend. Maar je bent zo goed als je bank, vind ik. Het was hierboven al aangestipt, de vechtlust die de Ieren kenmerkt ontbrak elk spoor van woensdag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Toen speelde allebei de ploegen op redelijke sterkte. Ik dacht dat Zweden alleen Ljungberg miste. Bij Ierland deed in ieder geval Robbie Keane, Duff, Harte, en Given mee...

Precies. Het kan altijd een keer voorkomen dat je veel blesures hebt, als je reserves zo slecht zijn, heb je dus duidelijk een probleem. Vechtlust heb ik zelf ook niet kunnen waarnemen. Dat vond ik nog het ergste.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mja, dan was Ierland wel redelijk gehavend. Maar je bent zo goed als je bank, vind ik. Het was hierboven al aangestipt, de vechtlust die de Ieren kenmerkt ontbrak elk spoor van woensdag.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |