Ik weet wel zeker dat hij er geen gemaakt had. De kopbal sowieso niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:32 schreef klootje het volgende:
Net of v.Nistelrooij er geen 3 had gemaakt tegen dit Ierland maar het maakt ook niet uit wie er scoort.

En? Nog genoten van de josti's die zich Oranje-supporter noemen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:31 schreef spurs het volgende:
De Ieren waren toch wel kapot van het resultaat van gisteravond. Dat ik in de taxi zat na de wedstrijd hadden ze het over de wedstrijd op de radio. Was de grootste thuisnederlaag sinds 40 jaar. Ze mistten dan wel een aantal spelers, maar dat mocht geen excuus zijn.
En voor de kwalificatiewedstrijden is het erg moeilijk om kaarten te bemachtigen voor de thuiswedstrijden van Ierland, dus nu was er ook aardig wat publiek wat normaal amper kaarten kan bemachtigen daar er vrije verkoop was, dus veel vaders met hun kroost aanwezig en nu werd Ierland zo van de mat gespeeld dat was dus extra pijnlijk voor deze mensen. Zo werd het op de radio gebracht.
Had Ierland wel het sterkste elftal op de been dan hadden ze van dit gretige oranje ook niet gewonnen. vd Sar was weer eens onverslaanbaar en voorin en op het middenveld stond het als een huis. Ik heb sinds tijden weer eens genoten.

Ik ben zelf Iers...en ik kan je vertellen, ik ben er ook kapot van. Dat ze 8 basisspelers miste, kan me geen reet schelen. Maar extra pijnlijk? De meeste Ieren kunnen goed tegen hun verlies hoor, ook als het 4-0 is. Dan applaudiseren ze wel voor Nederland, omdat die steengoed speelde.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:31 schreef spurs het volgende:
De Ieren waren toch wel kapot van het resultaat van gisteravond. Dat ik in de taxi zat na de wedstrijd hadden ze het over de wedstrijd op de radio. Was de grootste thuisnederlaag sinds 40 jaar. Ze mistten dan wel een aantal spelers, maar dat mocht geen excuus zijn.
En voor de kwalificatiewedstrijden is het erg moeilijk om kaarten te bemachtigen voor de thuiswedstrijden van Ierland, dus nu was er ook aardig wat publiek wat normaal amper kaarten kan bemachtigen daar er vrije verkoop was, dus veel vaders met hun kroost aanwezig en nu werd Ierland zo van de mat gespeeld dat was dus extra pijnlijk voor deze mensen. Zo werd het op de radio gebracht.

Geloof dat jij je wel thuis voelde tussen je provincie genoten....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En? Nog genoten van de josti's die zich Oranje-supporter noemen?

Dat zal wel meevallen, bij rust werden ze aardig uitgefloten en na de 3-0 hielden een aantal het wel voor gezien. Dus er zijn er meer dan je denkt die niet tegen hun verlies kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:56 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik ben zelf Iers...en ik kan je vertellen, ik ben er ook kapot van. Dat ze 8 basisspelers miste, kan me geen reet schelen. Maar extra pijnlijk? De meeste Ieren kunnen goed tegen hun verlies hoor, ook als het 4-0 is. Dan applaudiseren ze wel voor Nederland, omdat die steengoed speelde.
Ik ben 1 van de weinige die niet tegen zijn verlies kan.![]()

Jaja, the coming man! Het was niet voor niets dat het middenveld (mét VdV!) ineens stond en liep.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Wil ook even complimenten geven aan Stijn Schaars... dit wordt onze man centraal op het middenveld de eerstkomende jaren

Volgens mij viel het best mee hoeveel er al weg gingen. Maar de teleurstelling zal wel extra groot zijn. Vorige pot wonnen ze met 3-0 van Zweden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:44 schreef spurs het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, bij rust werden ze aardig uitgefloten en na de 3-0 hielden een aantal het wel voor gezien. Dus er zijn er meer dan je denkt die niet tegen hun verlies kunnen.

Ik vond het ook wel vreemd, want Nederland speelde leuk combinerend, maar de Ieren waren echt een stel makke schapen voor de slachtbank. Terwijl ze meestal toch wel inzet tonen. Of zou Nederland echt zo goed gespeeld hebben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:57 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij viel het best mee hoeveel er al weg gingen. Maar de teleurstelling zal wel extra groot zijn. Vorige pot wonnen ze met 3-0 van Zweden.

Daar baalde ik dus ook zo ontzettend van. Maakt het ze dan in ieder geval moelijk dacht ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vreemd, want Nederland speelde leuk combinerend, maar de Ieren waren echt een stel makke schapen voor de slachtbank. Terwijl ze meestal toch wel inzet tonen. Of zou Nederland echt zo goed gespeeld hebben?

op hoeveel plekken was dat elftal anders dan het elftal dat afgelopen woensdag voetballes kreeg?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:57 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Volgens mij viel het best mee hoeveel er al weg gingen. Maar de teleurstelling zal wel extra groot zijn. Vorige pot wonnen ze met 3-0 van Zweden.

vorige pot was 0-1 vs Chili toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:57 schreef BobRooney het volgende:
[..]

Toen speelde allebei de ploegen op redelijke sterkte. Ik dacht dat Zweden alleen Ljungberg miste. Bij Ierland deed in ieder geval Robbie Keane, Duff, Harte, en Given mee...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
op hoeveel plekken was dat elftal anders dan het elftal dat afgelopen woensdag voetballes kreeg?

Mja, dan was Ierland wel redelijk gehavend. Maar je bent zo goed als je bank, vind ik. Het was hierboven al aangestipt, de vechtlust die de Ieren kenmerkt ontbrak elk spoor van woensdag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Toen speelde allebei de ploegen op redelijke sterkte. Ik dacht dat Zweden alleen Ljungberg miste. Bij Ierland deed in ieder geval Robbie Keane, Duff, Harte, en Given mee...

Precies. Het kan altijd een keer voorkomen dat je veel blesures hebt, als je reserves zo slecht zijn, heb je dus duidelijk een probleem. Vechtlust heb ik zelf ook niet kunnen waarnemen. Dat vond ik nog het ergste.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mja, dan was Ierland wel redelijk gehavend. Maar je bent zo goed als je bank, vind ik. Het was hierboven al aangestipt, de vechtlust die de Ieren kenmerkt ontbrak elk spoor van woensdag.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |