abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:34:50 #251
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40912116
Och, 2008 is nog ver weg.. kan nog veel gebeuren.
pi_40918880
De Ieren waren toch wel kapot van het resultaat van gisteravond. Dat ik in de taxi zat na de wedstrijd hadden ze het over de wedstrijd op de radio. Was de grootste thuisnederlaag sinds 40 jaar. Ze mistten dan wel een aantal spelers, maar dat mocht geen excuus zijn.

En voor de kwalificatiewedstrijden is het erg moeilijk om kaarten te bemachtigen voor de thuiswedstrijden van Ierland, dus nu was er ook aardig wat publiek wat normaal amper kaarten kan bemachtigen daar er vrije verkoop was, dus veel vaders met hun kroost aanwezig en nu werd Ierland zo van de mat gespeeld dat was dus extra pijnlijk voor deze mensen. Zo werd het op de radio gebracht.

Had Ierland wel het sterkste elftal op de been dan hadden ze van dit gretige oranje ook niet gewonnen. vd Sar was weer eens onverslaanbaar en voorin en op het middenveld stond het als een huis. Ik heb sinds tijden weer eens genoten.
volgende wedstrijden:
pi_40919061
Wil ook even complimenten geven aan Stijn Schaars... dit wordt onze man centraal op het middenveld de eerstkomende jaren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_40922596
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:32 schreef klootje het volgende:
Net of v.Nistelrooij er geen 3 had gemaakt tegen dit Ierland maar het maakt ook niet uit wie er scoort.
Ik weet wel zeker dat hij er geen gemaakt had. De kopbal sowieso niet.
Verder zou vriend Ruud weer alleen met zijn gezicht naar (en ongeveer in) het doel hebben gestaan.
pi_40925360
Het gaat ook niet om de vergelijking huntelaar van Nistelrooij maar meer om de vergelijking Huntelaar vs Vennegoor/Kuijt. Ruud had de vorm niet voor de wedstrijd voor Portugal en omdat van Basten sso dom was om KJH niet mee te nemen speelde kuyt in de spits, die een groot aantal kanssen om seep heeft geholpen die KJH tegen portugal wel gemaakt had.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:04:35 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40925446
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:31 schreef spurs het volgende:
De Ieren waren toch wel kapot van het resultaat van gisteravond. Dat ik in de taxi zat na de wedstrijd hadden ze het over de wedstrijd op de radio. Was de grootste thuisnederlaag sinds 40 jaar. Ze mistten dan wel een aantal spelers, maar dat mocht geen excuus zijn.

En voor de kwalificatiewedstrijden is het erg moeilijk om kaarten te bemachtigen voor de thuiswedstrijden van Ierland, dus nu was er ook aardig wat publiek wat normaal amper kaarten kan bemachtigen daar er vrije verkoop was, dus veel vaders met hun kroost aanwezig en nu werd Ierland zo van de mat gespeeld dat was dus extra pijnlijk voor deze mensen. Zo werd het op de radio gebracht.

Had Ierland wel het sterkste elftal op de been dan hadden ze van dit gretige oranje ook niet gewonnen. vd Sar was weer eens onverslaanbaar en voorin en op het middenveld stond het als een huis. Ik heb sinds tijden weer eens genoten.
En? Nog genoten van de josti's die zich Oranje-supporter noemen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40927926
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:31 schreef spurs het volgende:

Ik ben zelf Iers...en ik kan je vertellen, ik ben er ook kapot van. Dat ze 8 basisspelers miste, kan me geen reet schelen. Maar extra pijnlijk? De meeste Ieren kunnen goed tegen hun verlies hoor, ook als het 4-0 is. Dan applaudiseren ze wel voor Nederland, omdat die steengoed speelde.

Ik ben 1 van de weinige die niet tegen zijn verlies kan.
pi_40928327
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En? Nog genoten van de josti's die zich Oranje-supporter noemen?
Geloof dat jij je wel thuis voelde tussen je provincie genoten....

Tsja we moeten het helaas doen met die oranjepubliek, wat een pipo's.
volgende wedstrijden:
pi_40928357
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 07:56 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik ben zelf Iers...en ik kan je vertellen, ik ben er ook kapot van. Dat ze 8 basisspelers miste, kan me geen reet schelen. Maar extra pijnlijk? De meeste Ieren kunnen goed tegen hun verlies hoor, ook als het 4-0 is. Dan applaudiseren ze wel voor Nederland, omdat die steengoed speelde.

Ik ben 1 van de weinige die niet tegen zijn verlies kan.
Dat zal wel meevallen, bij rust werden ze aardig uitgefloten en na de 3-0 hielden een aantal het wel voor gezien. Dus er zijn er meer dan je denkt die niet tegen hun verlies kunnen.
volgende wedstrijden:
pi_40928530
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Wil ook even complimenten geven aan Stijn Schaars... dit wordt onze man centraal op het middenveld de eerstkomende jaren
Jaja, the coming man! Het was niet voor niets dat het middenveld (mét VdV!) ineens stond en liep.
De politie Marco had gelijk!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40928542
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:44 schreef spurs het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen, bij rust werden ze aardig uitgefloten en na de 3-0 hielden een aantal het wel voor gezien. Dus er zijn er meer dan je denkt die niet tegen hun verlies kunnen.
Volgens mij viel het best mee hoeveel er al weg gingen. Maar de teleurstelling zal wel extra groot zijn. Vorige pot wonnen ze met 3-0 van Zweden.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:10:37 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_40928759
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:57 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij viel het best mee hoeveel er al weg gingen. Maar de teleurstelling zal wel extra groot zijn. Vorige pot wonnen ze met 3-0 van Zweden.
Ik vond het ook wel vreemd, want Nederland speelde leuk combinerend, maar de Ieren waren echt een stel makke schapen voor de slachtbank. Terwijl ze meestal toch wel inzet tonen. Of zou Nederland echt zo goed gespeeld hebben?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40928974
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel vreemd, want Nederland speelde leuk combinerend, maar de Ieren waren echt een stel makke schapen voor de slachtbank. Terwijl ze meestal toch wel inzet tonen. Of zou Nederland echt zo goed gespeeld hebben?
Daar baalde ik dus ook zo ontzettend van. Maakt het ze dan in ieder geval moelijk dacht ik.
Nederland speelde echt wel goed. Dat kon iedereen wel zien.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:32:28 #264
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_40929078
pff ik zal wel stront in me ogen gehad hebben, maar ik zag amper fatsoenlijke combinaties en bijna geen mooie,, het was dat ierland zo zwak was...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_40929081
quote:

[..]

op hoeveel plekken was dat elftal anders dan het elftal dat afgelopen woensdag voetballes kreeg?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40929518
quote:

[..]

vorige pot was 0-1 vs Chili toch?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_40930017
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:55 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

vorige pot was 0-1 vs Chili toch?
dude

je hebt gelijk

Dat was pas een slechte pot. Het gaat niet goed met Ierse voetbal.
pi_40930287
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

op hoeveel plekken was dat elftal anders dan het elftal dat afgelopen woensdag voetballes kreeg?
Toen speelde allebei de ploegen op redelijke sterkte. Ik dacht dat Zweden alleen Ljungberg miste. Bij Ierland deed in ieder geval Robbie Keane, Duff, Harte, en Given mee...
pi_40930517
En dan nagaan dat Ierland op het nippertje WK2006 misliep. Ze moeten er wel bij zijn in 2008, heb ik tenminste weer een reden om met m'n vlag door de straten te rennen
pi_40930559
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Toen speelde allebei de ploegen op redelijke sterkte. Ik dacht dat Zweden alleen Ljungberg miste. Bij Ierland deed in ieder geval Robbie Keane, Duff, Harte, en Given mee...
Mja, dan was Ierland wel redelijk gehavend. Maar je bent zo goed als je bank, vind ik. Het was hierboven al aangestipt, de vechtlust die de Ieren kenmerkt ontbrak elk spoor van woensdag.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40930746
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Mja, dan was Ierland wel redelijk gehavend. Maar je bent zo goed als je bank, vind ik. Het was hierboven al aangestipt, de vechtlust die de Ieren kenmerkt ontbrak elk spoor van woensdag.
Precies. Het kan altijd een keer voorkomen dat je veel blesures hebt, als je reserves zo slecht zijn, heb je dus duidelijk een probleem. Vechtlust heb ik zelf ook niet kunnen waarnemen. Dat vond ik nog het ergste.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobRooney op 18-08-2006 11:04:03 ]
pi_40930982
dat was eigenlijk ook wat mij, voor zover ik het heb gezien, het meest opviel.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')