quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Jajong het volgende:
Anyway. Clarence en Edgar zijn zich nu óf aan het doodlachen, of nemen een overdosis pillen. Theo Jansen valt in. Mijn god.

quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die pass van Janssen was geniaal

van Bommel wel, Nistelrooij denk ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw denk dat tijdens het EK en de kwalificatie wedstrijden van Bommel en Ruud er gewoon weer bij zijn hoor

en zijn diëtist ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef cultheld het volgende:
Theo's tandarts die is dood

Edje kennende zal hij wel balen maar hij gunt het de groep welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Jajong het volgende:
Anyway. Clarence en Edgar zijn zich nu óf aan het doodlachen, of nemen een overdosis pillen. Theo Jansen valt in. Mijn god.

Hij spaart de Ieren. Wat een gezever hier zeg, het NL elftal speelt, vanaf volgende week kunnen jullie weer lekker allemaal zeiken over 020 en 010.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie.
Hoe kun je dat missen?

Als verdedigende middenvelder, ik kom terug van de wednesdaynightskate zie ik net Theo invallen en gelijk met z'n dikke hol achter zo'n opgefokte Ier aanrennenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Jajong het volgende:

weer een iemand uit odw die zijn ongenoegen komt uitenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Goede reclame voor de Febo echter...

over 14 dagen... Luxemburg uitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef T1andonly het volgende:
Wanneer begint de kwalificatie-reeks weer?

Gister nog met hem geknikkerd?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Edje kennende zal hij wel balen maar hij gunt het de groep wel

Dat zijn Feijenoorders, die staan de hele wedstrijd omgedraaid, uit protest ofzo...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef Remzz het volgende:
Wat doen al die undercover oranje supporters daar bij de boarding?

odwquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
weer een iemand uit odw die zijn ongenoegen komt uiten

Was maar een grapje joh...ik vind Janssen een prima voetballer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
weer een iemand uit odw die zijn ongenoegen komt uiten

Altijd lastigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
over 14 dagen... Luxemburg uit

Owja jij kent hem persoonlijk he?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Edje kennende zal hij wel balen maar hij gunt het de groep wel

Ik denk dat dat de stewards zijn die wachten om de spelers straks veilig de kleedkamers te kunnen laten bereiken. En ze bukken om niet in het zicht te staan voor het publiek daarvoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
wtf gaan die gasten doen in die Oranje pakken

http://www.uefa.com/Compe(...)2241/Group=2636.htmlquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef T1andonly het volgende:
Wanneer begint de kwalificatie-reeks weer?

PFFFFFF laat ze lekker kappen met dat interland voetbal. Is de competitie net begonnen, krijg je dat kansloze saaie interlandvoetbal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/Compe(...)2241/Group=2636.html
2 september, uit tegen Luxemburg...

quote:

Moet je voor de gein eens naar een wedstrijd van Vitesse kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die pass van Janssen was geniaal

026quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens naar een wedstrijd van Vitesse kijken.
Zie je er minimaal een stuk of zes/zeven van 'm.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |