Of in Katwijk is de vis oogst van de eeuw binnengehaaldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gek hè.
Contract is eindelijk rond met Liverpool.
Ben ik mee eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom kan Ajax - Feyenoord gezeik nou eens stoppen. Ik ben voor Feyenoord maar vind het fantastisch dat Huntelaar het zo doet en dat zouden alle andere Feyenoorders ook moet vinden. Het gaat toch om het Nederlands Elftal? Dan is het toch positief als een debutant 2x scoort en 2 assists geeft! Ik snap sommige echt niet.....
Ja, echt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt... Gewoon een B team dat Ierland. Alleen Kuijt heeft een sterke directe tegenstander bij zich staan.
dank u dank uquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
denthemen is diehard Ajacied, en was vooral sarcastisch.
Nu jij nog.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:09 schreef Jajong het volgende:
De Feyenoorders in dit topic laten zich weer van hun beste kant zien
van z'n carrierequote:
Neem alles wat ik in dit topic post eens niet zo serieus manquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, echt.
Je bent jezelf echt belachelijk aan het maken. Zo erg was ik niet eens in mijn beginperiode op Fok!![]()
Jezus, dan is het niveau op VBL wel erorm gezakt. Kan je niet beter eenquote:
Man, hij is nog erger dan Loek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, echt.
Je bent jezelf echt belachelijk aan het maken. Zo erg was ik niet eens in mijn beginperiode op Fok!![]()
Niet allemaal hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:09 schreef Jajong het volgende:
De Feyenoorders in dit topic laten zich weer van hun beste kant zien
Doe ik ook niet, kun je nagaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Neem alles wat ik in dit topic post eens niet zo serieus man![]()
Ben geen Feyenoorderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wanneer kan dat Ajax - Feyenoord gezeik nou eens stoppen. Ik ben voor Feyenoord maar vind het fantastisch dat Huntelaar het zo doet en dat zouden alle andere Feyenoorders ook moeten vinden. Het gaat toch om het Nederlands Elftal? Dan is het toch positief als een debutant 2x scoort en 2 assists geeft! Ik snap sommige echt niet.....
Nee, D_K is echt zo, daar ben ik van overtuigd. Niks wat hij hier doet is een act.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Man, hij is nog erger dan Loek.
Al weet ik dat ie wss thuis zich kapot lacht om de mensen die er nog echt serieus op ingaan.
Ik vind het op zo'n beademings pomp lijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef Elvislives het volgende:
Wat is dat geluid telkens, alsof iemand een lucifer aanstrijkt? Zwaaaar irritant
Na de wedstrijd staat er denk ik... "Huntelaar leidt Oranje naar zege in Dublin."quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef twi het volgende:
Het is toch triest als je al 2 uur lang als VI.nl zijnde de grote kop "Debuur Huntelaar en Schaars in Oranje" op je frontpage hebt staan.
Nee man. Daar is ie zelfs te dom voor. Hij meent 't allemaal serieus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Al weet ik dat ie wss thuis zich kapot lacht om de mensen die er nog echt serieus op ingaan.
Laten ze de FP daar beheren door een 'handig' buurjongetje ofzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef twi het volgende:
Het is toch triest als je al 2 uur lang als VI.nl zijnde de grote kop "Debuur Huntelaar en Schaars in Oranje" op je frontpage hebt staan.
Gebruiken ze zelfs bij Roda nu al 020quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben geen Feyenoorder![]()
Ben een Roda JC-er dus idd... ben niet zo blij met Huntelaar in 020. Met een halve finale amstelcup nog steeds in me achterhoofd![]()
Maar het is idd gewoon een fenomeen, goeie spits. Kun je echt niet omheen!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee man. Daar is ie zelfs te dom voor. Hij meent 't allemaal serieus.
En dan zeggen ze dat Joden hard kunnen rennenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Ja ik heb liever Kuyt als back, hij loopt als een trein
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, D_K is echt zo, daar ben ik van overtuigd. Niks wat hij hier doet is een act.
Belgiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Wij maken hier bonje over twee goeie spitsen terwijl ze er in Belgie graag eentje zouden hebben... 0-0 tegen Kazachstan terwijl er nog een kwartier te spelen is
Kazachstan uit, altijd lastig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Wij maken hier bonje over twee goeie spitsen terwijl ze er in Belgie graag eentje zouden hebben... 0-0 tegen Kazachstan terwijl er nog een kwartier te spelen is
Ze spelen thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |