quote:
Ik vind het niet gek ook, er staan genoeg Ajacieden op het veld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:59 schreef Nashje het volgende:
Ajacied redt het land weer eens.
Heb jij wel een leven naast Fok!?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kansloze jongen. Denk je nou werkelijk dat ik in mijn dagelijkse leven hetzelfde ben als op FOK!
Pfff de beker..dat zijn ook 4 wedstrijden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Aan de andere kant vind ik dat je als spits van een top 4 club ook moeilijk niet minimaal er 15 per seizoen in kan leggen. Zelfs een spits van gemiddeld niveau zou dat in de aanval van een topteam nog moeten doen. Elke spits scoort.. een goede spits scoort vaak, een wereldspits scoort zovaak dat ie zn hele team naar de beker scoort.
Ja, je pest toch spelers van jong ajax en gooit er wat hamasjes uit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kansloze jongen. Denk je nou werkelijk dat ik in mijn dagelijkse leven hetzelfde ben als op FOK!
VD Vaartquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:02 schreef JoleX het volgende:
voor wie moet theo erin dan? hopelijk niet voor schaars
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb jij wel een leven naast Fok!?
Pass was ook goed, kom op, geef het toe, je kan het! Zelfs mij lukt het, en ik hoopte dat Ierland zou winnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
100% credits voor van Persie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |