Lijkt me duidelijk dat er dan meer bans vallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:52 schreef Bolter het volgende:
Ach joh laat Dirk ff met rust, hierna horen we waarschijnlijk niet meer zoveel van 'm
Geen leven, geen humor..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef BigFire het volgende:
van vi.nl :
Liverpool en Newcastle zien af van Kuyt, richten pijl op Huntelaar.
16/8/2006 20:21
Liverpool en Newcastle hebben te kennen gegeven dat ze geen interesse meer hebben in Feyenoord spits Dirk Kuyt. Dit nieuws kwam na buiten in de rust van de oefeninterland tussen Ierland en Nederland. De beslissing van de 2 clubs is verrassend te noemen omdat beide clubs al een lange tijd bezig zijn om Dirk Kuyt te contracteren. Newcastle scout Peter Trouser wilde wel uitleg geven: "Een aantal maanden geleden kregen we een tip van een informant in Nederland over de beste spits in Nederlandse competitie genaamd Dirk Kuyt". "Maar na maanden lang scouten waren we nog steeds niet onder de indruk van deze speler". "Sterker nog, tijdens de Nederlandse playoffs en het WK hebben we de ballen uit onze broek gelachen om deze jongen." "Omdat we veel vertrouwen hebben in onze bronnen bleven we net zo lang door scouten totdat we enige kwaliteiten konden ontdekken." "Maar vandaag was de druppel" vervolgt Liverpool scout Gary Smith. "We voelen ons in het ootje genomen, Dirk Kuyt is helemaal niet de beste spits van Nederland." "Wij hebben net de nieuwe Marco van Basten aan het werk gezien en zouden hem dolgraag contracteren"."We weten nog niet precies hoe hij heet maar volgens omstanders heet hij Klaas." "Hij is een absolute fenomeen, ik heb nog nooit zo'n goede spits gezien". "We gaan er alles aan doen om hem aan te trekken, des noods raken we in de rode cijfers". "Onze informant, Mr Woerts, kan uitzien naar een nieuwe baan aldus de scouts. Nederland speelt ondertussen een goede wedstrijd en lijkt op een grote overwinning af te stevenen onder aanvoer van Rafael Van der Vaart en Klaas-Jan Huntelaar.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Sommige hebben er een dagtaak aan om elke bal onder een vergrootglas te leggen. Deze wedstrijd gaat qua niveau nergens over.
Kuyt heb al 3 seizoen 20+ goals gemaakt. Zeuren over zijn kwaliteit gaat nergens over..
Maar dit is het nl elftal, en hier faalt hij wéérquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Sommige hebben er een dagtaak aan om elke bal onder een vergrootglas te leggen. Deze wedstrijd gaat qua niveau nergens over.
Kuyt heb al 3 seizoen 20+ goals gemaakt. Zeuren over zijn kwaliteit gaat nergens over..
True, maar de Fok! DK doet zo lekker happenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Op internationaal niveau heeft ie nog maar weinig laten zien. Dat ie een goede spits is voor in de Nederlandse competitie staat buiten twijfel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Ene Kezman kon dat ook zo goed in de Eredivisie. Kuijt maakt er nog geen 10 bij Liverpool.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
Nog effe wat gloryhunters zoeken dan. Kun je meedoen als az zijndequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wel grappig dat bijna elke topic in VBL eindigt in een Feyenoord tegen Ajax flamewar.
daar ben ik het dan ook voor een keer mee eensquote:
Een jeugdige grapjas die het grootste deel van zijn vrijetijd achter zijn casemod en tweakers.nl door brengt.quote:
Falen..ach kom op joh. 3-0 voor, in doodsaaie pot. Hier is voor niemand eer te behalen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar dit is het nl elftal, en hier faalt hij wéér
Is je vriendin vreemd gegaan met een nerd ofzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een jeugdige grapjas die het grootste deel van zijn vrijetijd achter zijn casemod en tweakers.nl door brengt.
Degene die happen zijn jullie. Hoe vaak is al wel niet gezegt om niet op mij te reargeren? En elke keer gebeurt het maar weerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
True, maar de Fok! DK doet zo lekker happen
Leuk?quote:Ajacide; ned., ziekte.
Psychische aandoening. De patiënt lijdt bij voortduring aan waanbeelden en een verwrongen zelfbeeld. Ook hallucinatie komt veelvuldig voor. Ajacide draagt bij aan een attitude waarbij men steeds denkt de beste te zijn, vooral wanneer dit absoluut niet het geval is. Ajacide komt dan ook vooral voor bij personen uit achterstandsgroepen, mensen met sociale en fysieke defecten en pubers. De ajacidelijder heeft veelal overgewicht, vormen van acnee, draagt een (doorgaans meekleurende bril), heeft een voorliefde voor zware sieraden en goedkope sportkleding, en beoefent vaak atletiek (hardlopen). Aangezien de ajacidelijder - naast zijn fysieke verschijning - lijdt aan tunnelvisie en temporale blindheid, zijn de contactuele eigenschappen van een patient vaak ondermaats. Zij bedienen zich daarom vaak van eenzijdige, non-face-to-face communicatie als teletekst, internet en email om hun fantasieën door te geven. Ajacidelijders treft men dan ook veel aan in de media.
Hoewel de aandoening in principe terminaal is, is genezing mogelijk. Twee keer achter elkaar verliezen is vaak voldoende om ajacide voor een enkele maanden te neutraliseren. Ajacide is echter een recidivistische aandoening en is daarom zeer moeilijk te behandelen. Hoewel er voldoende behandelingen beschikbaar zijn zoals shocktherapie, lobotomie en knuppeltherapie, komt het vaak voor dat de patiënt niet voor zijn behandeling komt opdagen en nog vaker dat deze ervoor wegloopt. Ajacidelijders vertonen een aanmerkelijke ontwikkeling van de beenspieren, zij kunnen dan ook vaak hard rennen.
Als ik gloryhunter zou zijn geweest, zou ik sinds 1995 in ieder geen reden hebben gehad om fan te zijn van Ajax.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nog effe wat gloryhunters zoeken dan. Kun je meedoen als az zijnde
Maar om ajacide kon je dan wel lachen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een jeugdige grapjas die het grootste deel van zijn vrijetijd achter zijn casemod en tweakers.nl door brengt.
!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef Elvislives het volgende:
Wij willen THEO!
DK met een vriendinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is je vriendin vreemd gegaan met een nerd ofzo?
Kom op man, je hoeft bij jouw maar ff de rol van arrogante Ajacied te spelen en je gaat al jankenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Degene die happen zijn jullie. Hoe vaak is al wel niet gezegt om niet op mij te reargeren? En elke keer gebeurt het maar weer![]()
Ene van Nistelrooy ramde ze er wel met bosjes tegelijk in..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ene Kezman kon dat ook zo goed in de Eredivisie. Kuijt maakt er nog geen 10 bij Liverpool.
Nee nee, das een Ajacied dus C_M en D_K mogen hem niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Daar hebben we iemand waar de klasse voor iedereen zeker is.. van der sar
quote:
Ik vind het niet gek ook, er staan genoeg Ajacieden op het veld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:59 schreef Nashje het volgende:
Ajacied redt het land weer eens.
Heb jij wel een leven naast Fok!?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kansloze jongen. Denk je nou werkelijk dat ik in mijn dagelijkse leven hetzelfde ben als op FOK!
Pfff de beker..dat zijn ook 4 wedstrijden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Aan de andere kant vind ik dat je als spits van een top 4 club ook moeilijk niet minimaal er 15 per seizoen in kan leggen. Zelfs een spits van gemiddeld niveau zou dat in de aanval van een topteam nog moeten doen. Elke spits scoort.. een goede spits scoort vaak, een wereldspits scoort zovaak dat ie zn hele team naar de beker scoort.
Ja, je pest toch spelers van jong ajax en gooit er wat hamasjes uit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kansloze jongen. Denk je nou werkelijk dat ik in mijn dagelijkse leven hetzelfde ben als op FOK!
VD Vaartquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:02 schreef JoleX het volgende:
voor wie moet theo erin dan? hopelijk niet voor schaars
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb jij wel een leven naast Fok!?
Pass was ook goed, kom op, geef het toe, je kan het! Zelfs mij lukt het, en ik hoopte dat Ierland zou winnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
100% credits voor van Persie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |