Omg, dit is echte liefde.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik krijg er een warm gevoel in mijn buik van.
En een erectie, maar dat terzijde.
In welke ghetto woon je, dan sjees ik ff voorbij in m'n chickie woagen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*fap*
Gekkie, ik laat jou oppikken met mijn privéjetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In welke ghetto woon je, dan sjees ik ff voorbij in m'n chickie woagen.
En jij komt me niet mee ophalen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gekkie, ik laat jou oppikken met mijn privéjet.
Ik moet nog rozenblaadjes op het bed uitstrooien, de waxinelichtjes opstellen en de champagne inschenkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En jij komt me niet mee ophalen?
Champagne!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet nog rozenblaadjes op het bed uitstrooien, de waxinelichtjes opstellen en de champagne inschenken![]()
.
Mits met mate geconsumeerd wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Champagne!![]()
Ik word altijd zo geil van alcohol, jij ook?
Meldtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er is geen gebrek aan vrouwelijk schoon in dit topic in ieder geval.
Post je ze ook?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:07 schreef heaven7 het volgende:
Ja die heb ik wel.
Ga Animal Planet kijken.quote:Saaie kutavond, wil een film kijken maar heb geen film om te kijken
Dat is het antwoord op opmerking twee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |