Boeiend die hebben toch geld zat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:38 schreef twi het volgende:
Manchester die 'm nu wil hebben, na zo'n debuut bij Oranje wat z'n waarde verdubbelt. Slimme jongens, daar in Manchester

Denk niet dat Feyenoord dat moet willen, dan moeten jullie namelijk in dezelfde vijver vissen als Ajax en eindigen jullie alsnog met lege handen en zonder spitsquote:

Ja want elke spits wil naar toekomstig landskampioen en CL-winnaar ajax immersquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Denk niet dat Feyenoord dat moet willen, dan moeten jullie namelijk in dezelfde vijver vissen als Ajax en eindigen jullie alsnog met lege handen en zonder spits

9 op de 10 spelers wel ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja want elke spits wil naar toekomstig landskampioen en CL-winnaar ajax immers

Tsja, maar even 15 miljoen extra uit de mouw schudden is toch wel wat erg veel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:41 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Boeiend die hebben toch geld zat.
Wanneer Ajax zich aanbiedt, met het CL voetbal en een net iets grotere zak geld, dan gaat zo'n speler gewoon naar Ajax i.p.v. naar Feyenoord jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja want elke spits wil naar toekomstig landskampioen en CL-winnaar ajax immers

quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als RVN 30 miljoen was, de hunter dan 40!

Ik vraag me af of hij niet al uitgeleerd is bij Ajax. Scoort nu al overal op internationaal niveau.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar even 15 miljoen extra uit de mouw schudden is toch wel wat erg veel.
Al moet ik wel zeggen dat ik Klaas Jan voor het type mens aanzie dat 'ie zonder pardon ja zou zeggen wanneer United 'm serieus een aanbieding doet. Die zal echt niet uit jeugd/clubliefde bij Ajax blijven, of omdat het hem verstandig lijkt zich verder te ontwikkelen. Daar zal 'ie maling aan hebben.
Ok CL is aantrekkelijk, maar een beetje verstandige spits heeft geen zin om na 3 slechte wedstrijden door een heel stadion uitgefloten te worden in zo'n sfeerloos blok betonquote:Wanneer Ajax zich aanbiedt, met het CL voetbal en een net iets grotere zak geld, dan gaat zo'n speler gewoon naar Ajax i.p.v. naar Feyenoord ja

Het begint met ambitie. En een beetje spits heeft ook geen zin om de 2e helft in een bijna lege kuip te spelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ok CL is aantrekkelijk, maar een beetje verstandige spits heeft geen zin om na 3 slechte wedstrijden door een heel stadion uitgefloten te worden in zo'n sfeerloos blok beton![]()

Het is toch grappig om jou nu over een sfeerbloos blok beton te horen terwijl men constant discussies heeft over de sfeer die er in Rotterdam niet meer is.. voor het geval je me niet gelooft: http://www.fr-forum.nl/viewtopic.php?t=18 (hoewel hij nu volgens mij plat ligt) ik heb zelfs al een paar keer de opmerking over dat 020 zelfs nog meer sfeer heeft voorbij zien komen..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij niet al uitgeleerd is bij Ajax. Scoort nu al overal op internationaal niveau.
[..]
Ok CL is aantrekkelijk, maar een beetje verstandige spits heeft geen zin om na 3 slechte wedstrijden door een heel stadion uitgefloten te worden in zo'n sfeerloos blok beton![]()

Je hebt gelijk. Wie wil er nou prijzen verdienen, in de top competitie spelen als je gezicht als tattouage op de rug van een behaarde havenarbeider kan eindigen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij niet al uitgeleerd is bij Ajax. Scoort nu al overal op internationaal niveau.
[..]

quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:57 schreef D1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wie wil er nou prijzen verdienen, in de top competitie spelen als je gezicht als tattouage op de rug van een behaarde havenarbeider kan eindigen...

Dat zou een ajax-fan idd nooit doen, stel je voor dat ie 3 wedstrijden niet goed speelt dan sta je echt voor lul bij je vriendjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:57 schreef D1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wie wil er nou prijzen verdienen, in de top competitie spelen als je gezicht als tattouage op de rug van een behaarde havenarbeider kan eindigen...

Hou nou maar op, je zet jezelf (weer) voor lulquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat zou een ajax-fan idd nooit doen, stel je voor dat ie 3 wedstrijden niet goed speelt dan sta je echt voor lul bij je vriendjesdan mag niemand natuurlijk weten dat je ajax-fan bent totdat ze weer goed spelen
![]()

Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:57 schreef denthemen het volgende:
En over dat uitfluiten.. tja.. Maikel Aerts vergeten we maar even? Of bosschaart? Of Kalou? Of Pauuwe? Zijn allen uitgefloten

PO's alweer vergeten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Stel je voor dat er een dag niet wordt gekloot door een kakkerlak in een Ajax topic.

Ja hallo, we hebben nog zo'n 300 Doopy-posts te compenseren vandaagquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Stel je voor dat er een dag niet wordt gekloot door een kakkerlak in een Ajax topic.

Dat vond zelfs Doopy niet meer leuk want alleen Dirk-Kuijt kwam daar nogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:28 schreef devv05 het volgende:
Was daar geen apart topic voor?

Maak je niet zo druk Loekjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat zou een ajax-fan idd nooit doen, stel je voor dat ie 3 wedstrijden niet goed speelt dan sta je echt voor lul bij je vriendjesdan mag niemand natuurlijk weten dat je ajax-fan bent totdat ze weer goed spelen
![]()

Ik herinner me ook een geweldige 'reclame' voor lezen/bibliotheken met datzelfde kleurplaatje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef piertje2 het volgende:
Ik herinner me nog goed van vroeger zo'n mooie man met redelijk tot forse bierbuik, waar John de Wolf een handtekening-tattoo onder zijn eigen portret mocht zetten

*mee instemtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef -Wolf- het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zie je deze lijn? Tot hier en niet verder lullen over een mogelijk vetrek of mogelijke blessure van Huntelaar. Basta!

Ook las ik Kuyt=rubbish.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk heeft al een nieuwe bijnaam in engeland
Dirk Shite

idd, eindelijk weer eensquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Die andere dirk kuijt is ook eindelijk weg. Mocht wel eens tijd worden.

Volgens mij heeft Ajax een clausule van 20 miljoen, meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij honderd miljoen moet Ajax eens gaan nadenken. Kom op zeg, 25 miljoen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |