Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:57 schreef denthemen het volgende:
En over dat uitfluiten.. tja.. Maikel Aerts vergeten we maar even? Of bosschaart? Of Kalou? Of Pauuwe? Zijn allen uitgefloten
PO's alweer vergeten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Stel je voor dat er een dag niet wordt gekloot door een kakkerlak in een Ajax topic.
Ja hallo, we hebben nog zo'n 300 Doopy-posts te compenseren vandaagquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Stel je voor dat er een dag niet wordt gekloot door een kakkerlak in een Ajax topic.
Dat vond zelfs Doopy niet meer leuk want alleen Dirk-Kuijt kwam daar nogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:28 schreef devv05 het volgende:
Was daar geen apart topic voor?
Maak je niet zo druk Loekjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat zou een ajax-fan idd nooit doen, stel je voor dat ie 3 wedstrijden niet goed speelt dan sta je echt voor lul bij je vriendjesdan mag niemand natuurlijk weten dat je ajax-fan bent totdat ze weer goed spelen
![]()
Ik herinner me ook een geweldige 'reclame' voor lezen/bibliotheken met datzelfde kleurplaatje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef piertje2 het volgende:
Ik herinner me nog goed van vroeger zo'n mooie man met redelijk tot forse bierbuik, waar John de Wolf een handtekening-tattoo onder zijn eigen portret mocht zetten
*mee instemtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef -Wolf- het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zie je deze lijn? Tot hier en niet verder lullen over een mogelijk vetrek of mogelijke blessure van Huntelaar. Basta!
Ook las ik Kuyt=rubbish.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk heeft al een nieuwe bijnaam in engeland
Dirk Shite
idd, eindelijk weer eensquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Die andere dirk kuijt is ook eindelijk weg. Mocht wel eens tijd worden.
Volgens mij heeft Ajax een clausule van 20 miljoen, meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij honderd miljoen moet Ajax eens gaan nadenken. Kom op zeg, 25 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |