Dat zou een ajax-fan idd nooit doen, stel je voor dat ie 3 wedstrijden niet goed speelt dan sta je echt voor lul bij je vriendjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:57 schreef D1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wie wil er nou prijzen verdienen, in de top competitie spelen als je gezicht als tattouage op de rug van een behaarde havenarbeider kan eindigen...
Hou nou maar op, je zet jezelf (weer) voor lulquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat zou een ajax-fan idd nooit doen, stel je voor dat ie 3 wedstrijden niet goed speelt dan sta je echt voor lul bij je vriendjesdan mag niemand natuurlijk weten dat je ajax-fan bent totdat ze weer goed spelen
![]()
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:57 schreef denthemen het volgende:
En over dat uitfluiten.. tja.. Maikel Aerts vergeten we maar even? Of bosschaart? Of Kalou? Of Pauuwe? Zijn allen uitgefloten
PO's alweer vergeten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Stel je voor dat er een dag niet wordt gekloot door een kakkerlak in een Ajax topic.
Ja hallo, we hebben nog zo'n 300 Doopy-posts te compenseren vandaagquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Stel je voor dat er een dag niet wordt gekloot door een kakkerlak in een Ajax topic.
Dat vond zelfs Doopy niet meer leuk want alleen Dirk-Kuijt kwam daar nogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:28 schreef devv05 het volgende:
Was daar geen apart topic voor?
Maak je niet zo druk Loekjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat zou een ajax-fan idd nooit doen, stel je voor dat ie 3 wedstrijden niet goed speelt dan sta je echt voor lul bij je vriendjesdan mag niemand natuurlijk weten dat je ajax-fan bent totdat ze weer goed spelen
![]()
Ik herinner me ook een geweldige 'reclame' voor lezen/bibliotheken met datzelfde kleurplaatje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef piertje2 het volgende:
Ik herinner me nog goed van vroeger zo'n mooie man met redelijk tot forse bierbuik, waar John de Wolf een handtekening-tattoo onder zijn eigen portret mocht zetten
*mee instemtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef -Wolf- het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zie je deze lijn? Tot hier en niet verder lullen over een mogelijk vetrek of mogelijke blessure van Huntelaar. Basta!
Ook las ik Kuyt=rubbish.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk heeft al een nieuwe bijnaam in engeland
Dirk Shite
idd, eindelijk weer eensquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Die andere dirk kuijt is ook eindelijk weg. Mocht wel eens tijd worden.
Volgens mij heeft Ajax een clausule van 20 miljoen, meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij honderd miljoen moet Ajax eens gaan nadenken. Kom op zeg, 25 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |