Het is wel waar.quote:
Ik moest lachen, zo hardop enzootquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:42 schreef Alicey het volgende:
Ik zal je even voorstellen:quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik moest lachen, zo hardop enzoot.
Volgens mij is Rena de vrouw versie van jou, of andersom natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je even voorstellen:
Dames, dit is rena. Ze is een vrouw, erg tof, erg lief, erg leuk, erg... tof. Ze valt op mannen. Dus smaak heeft ze ook, dat wordt ook bewezen door het feit dat ze mij adoreert.
Dus, iedereen > rena, rena > iedereen.
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik een kerel ben en Erik een wijf?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij is Rena de vrouw versie van jou, of andersom natuurlijk.
Nee, hoor, ik heb een andere vrouwversiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij is Rena de vrouw versie van jou, of andersom natuurlijk.
Nu wordt het wel een erg ingewikkeld verhaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik een kerel ben en Erik een wijf?![]()
Ja! Dat is precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik een kerel ben en Erik een wijf?![]()
Gut, je lijkt mijn bodyguard welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, NanKing, ik verwacht dat je rena tof gaat behandelen, want tof is ze wel.
Pas maar op voor christenen die willen bekeren, en ongetwijfeld uit willen gaan leggen dat lesbeaus niet zijn zoals God het bedoeld had.quote:
Doe ik dat niet danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, NanKing, ik verwacht dat je rena tof gaat behandelen, want tof is ze wel.
IKWILDE DAT OOK GAAN DOEN!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde je net aan gaan kondigen.
je kwam online op msn enzoot
Als je maar niet denkt dat ik voor je met NanKing ga vechten, of met iemand anders, want in zo;n geval ben ik echt een mietjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef rena het volgende:
[..]
Gut, je lijkt mijn bodyguard welGeil
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |