Ik wist niet eens dat ze Pepsi verkopen bij de Lidl!? Maar ik heb Pepsi Max wel eens geprobeerd (blikje) en vond het niet te zuipen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Waarom koop je niet gewoon pepsi max bij de lidle. Veel goedkoper en is gewoon van het Coca-cola merk. Zit alleen in een andere fles.
Pepsi is NIET van Coca Cola. Compleet ander bedrijf....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Waarom koop je niet gewoon pepsi max bij de lidle. Veel goedkoper en is gewoon van het Coca-cola merk. Zit alleen in een andere fles.
pepsi co. inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Pepsi is NIET van Coca Cola. Compleet ander bedrijf....
Freewayquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:30 schreef Lord_Hydra het volgende:
Die 2 liter flessen van de Lidl.. geen idee welk merk, volgens mij First Choice
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:49 schreef x302 het volgende:
Mekka Cola ? Is hier in België te koop, misschien is het wel lekker
http://www.nieuwsblad.be/(...)eID=nbna25032003_005
quote:,,Als je een Amerikaans product koopt, dan gaat dat geld naar Israël dat er wapens mee koopt om Palestijnen dood te schieten,'' zegt Najat, een jonge Marokkaanse. ,,De andere producten zijn zeker even goed.''
Ja, die dus, gadverdamme wat een goor spul.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef deGVR het volgende:
River
Wordt hier volgens mij niet verkocht. Ik heb het geprobeerd mara vond het geen succes, een beetje een zoet kinderdrankje.quote:Inca Kola is een in Peru zeer populaire frisdrank. Het is een geelkleurig drankje met prik, gebaseerd op vruchten en met een smaak van bubbelgum. De oorspronkelijke ingrediënten waren kamille en citroengras.
De fabriek waar Inca Kola wordt gemaakt is in 1910 te Lima opgericht door de Britse immigrantenfamilie Lindley. In 1935 werd het drankje Inca Kola gelanceerd, met de slogan “Inca Kola, solo hay una y no se parece a ninguna” (“Inca Kola, er is er maar een en het lijkt op geeneen”). Halverwege de twintigste eeuw werd Inca Kola marktleider in Peru. In reclamecampagnes werd steevast geappelleerd aan traditionele Peruaanse eigenschappen, waardoor het drankje zeer populair werd. Het drinken van Inca Kola stond gelijk aan patriottisme.
In 1999 gingen de Lindley-fabrieken een samenwerkingsverband aan met The Coca-Cola Company. Coca-Cola werd eigenaar van het Inca Kola merk, maar de Lindley-fabrieken bleven de producent. Voor veel Peruanen was dit in het licht van het patriottisme dat het drankje uitstraalde onbegrijpelijk, en de verkoop van Inca Kola liep sindsdien sterk terug. Tegenwoordig maakt Inca Kola eenderde van de in Peru verkochte frisdrank uit. Coca-Cola wordt iets meer verkocht. Sinds de bemoeienis van The Coca-Cola Company kwamen er ook light-versies van Inca Kola op de markt.
En die kleine blikje er van zijn ook erg makkelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:52 schreef crossover het volgende:
Ik vind First Choice best lekker!
deze zekerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:57 schreef heiden6 het volgende:
Dat Turkse spul is wel okee, trouwens. Ben even de naam kwijt.
Ja, die ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze zeker
[afbeelding]
[afbeelding]
ja inderdaad, hij heeft toch een aantal jaar bij fenerbahce gevoetbald, hij heeft een paar leuke spotjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:03 schreef heiden6 het volgende:
Is dat nou Pierre van Hooijdonk trouwens?
wtf???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze zeker
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, daar dacht ik meteen aan, zijn Fener-tijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja inderdaad, hij heeft toch een aantal jaar bij fenerbahce gevoetbald, hij heeft een paar leuke spotjes, daarnaast zijn er ook leuke spotjes met chevy chase, effe kijken of ik ze kan vinden
gevonden check ze zou ik zeggen echt leuk
http://www.youtube.com/results?search_query=cola+turka&search=Search
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef MaLo het volgende:
Ik lustte altijd alleen maar Coca Cola. Sinds kort wonen we vlakbij een Aldi. Ik heb dus River Cola gekocht. En, nu komt het schokkende: Ik lust het.
Waar gaat dat naartoe met mij, wat moet er nu nog van me worden.
Zonder twijfel: Coca Colaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Yi-Long het volgende:
Coca Cola is mij te duur geworden, dus ben op zoek naar een alternatief. Nu heb ik weinig zin om een voor een ieder B-merk even te proberen, dus vraag ik het hier maar:
WELK B-MERK COLA IS HET ALLERLEKKERST!?
39 cent!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef Klonk het volgende:
de Lidl cola isen iets van 50 cent voor 2 liter
Maar die is matig..quote:
Ze gaan toch een boel klanten winnen denk ik, ze wachten tot alle nieuwe zachte flessen van coca cola uit de handel zijn. Pas dan vervangen zij hun harde flessen door nieuwe, zo hopen ze dat een boel klanten bij Pepsi blijven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef EvilMarc het volgende:
Pepsi, is toch een B-merk aangezien Coca Cola een A-merk is
Pepsi is een groter bedrijf dan Coca Colaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef EvilMarc het volgende:
Pepsi, is toch een B-merk aangezien Coca Cola een A-merk is
PepsiCo is groter dan Coca-Cola Company, maar het marktaandeel van Coca Cola is wel groter dan dat van Pepsi.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:47 schreef oor het volgende:
[..]
Pepsi is een groter bedrijf dan Coca Cola
de zachte nieuwe flessen gaan uit de handel? hoezo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze gaan toch een boel klanten winnen denk ik, ze wachten tot alle nieuwe zachte flessen van coca cola uit de handel zijn. Pas dan vervangen zij hun harde flessen door nieuwe, zo hopen ze dat een boel klanten bij Pepsi blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |