Ik wist niet eens dat ze Pepsi verkopen bij de Lidl!? Maar ik heb Pepsi Max wel eens geprobeerd (blikje) en vond het niet te zuipen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Waarom koop je niet gewoon pepsi max bij de lidle. Veel goedkoper en is gewoon van het Coca-cola merk. Zit alleen in een andere fles.
Pepsi is NIET van Coca Cola. Compleet ander bedrijf....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Waarom koop je niet gewoon pepsi max bij de lidle. Veel goedkoper en is gewoon van het Coca-cola merk. Zit alleen in een andere fles.
pepsi co. inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Pepsi is NIET van Coca Cola. Compleet ander bedrijf....
Freewayquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:30 schreef Lord_Hydra het volgende:
Die 2 liter flessen van de Lidl.. geen idee welk merk, volgens mij First Choice
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:49 schreef x302 het volgende:
Mekka Cola ? Is hier in België te koop, misschien is het wel lekker
http://www.nieuwsblad.be/(...)eID=nbna25032003_005
quote:,,Als je een Amerikaans product koopt, dan gaat dat geld naar Israël dat er wapens mee koopt om Palestijnen dood te schieten,'' zegt Najat, een jonge Marokkaanse. ,,De andere producten zijn zeker even goed.''
Ja, die dus, gadverdamme wat een goor spul.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef deGVR het volgende:
River
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |