niet liegen hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Er stond gewoon in de spoiler dat een vriendin van mij gaat trouwen hoor!![]()
WTF is toch een spoiler?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat maar IJsmuts, ik ben er al op gelopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]Wat houd het nou in???????????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je iets onleesbaar maakt. (als je met je muis de tekst selecteerd zie je wat er staat) kan je dus bijvoorbeeld plots uit films toch posten, maar het hoeft niet gelzezen te worden door mensen die de film nog niet kennen zeg maarquote:
Nu moet ik toch met het vliegtuig. Ik had zo gehoopt dat ik wat geld kon besparen door zelf te vliegenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet liegen he![]()
gans is nu vleugellam op zn eerste vakantiedag
![]()
![]()
Ja ho es! Dat is niet mijn schuld! Maar de jouwe! Jij had er gewoon in moeten stappen in plaats er met een grote boog omheen te lopen .. daarmee heb je het verpest voor gans! HOMO!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet liegen he![]()
gans is nu vleugellam op zn eerste vakantiedag
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef -chiel- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neu vechten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja ho es! Dat is niet mijn schuld! Maar de jouwe! Jij had er gewoon in moeten stappen in plaats er met een grote boog omheen te lopen .. daarmee heb je het verpest voor gans! HOMO!![]()
En die dikke claymore van jou heb ik maar even laten afgaan .. stel je voor dat gans ook nog zijn benen breekt!![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef -chiel- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat hoor je toch wel te weten?
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:46 schreef staticdata het volgende:
zo jullie gaan het topic binnen een dag vulleN?
jaa, du spam es wat leuksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:46 schreef staticdata het volgende:
zo jullie gaan het topic binnen een dag vulleN?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:49 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Tegelijk met deze
En zo te zien zonder eggbird..![]()
die van mij was eerder, maar door het gespam van ursel heeft zijn topic gewonnenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nog 1 ??!!
en eggbird zit vast iets uit te broeden![]()
aah, das wel sneu, ik zet ff een kruispostje in jouw topicquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
die van mij was eerder, maar door het gespam van ursel heeft zijn topic gewonnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |