niet liegen hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Er stond gewoon in de spoiler dat een vriendin van mij gaat trouwen hoor!![]()
WTF is toch een spoiler?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat maar IJsmuts, ik ben er al op gelopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]Wat houd het nou in???????????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je iets onleesbaar maakt. (als je met je muis de tekst selecteerd zie je wat er staat) kan je dus bijvoorbeeld plots uit films toch posten, maar het hoeft niet gelzezen te worden door mensen die de film nog niet kennen zeg maarquote:
Nu moet ik toch met het vliegtuig. Ik had zo gehoopt dat ik wat geld kon besparen door zelf te vliegenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet liegen he![]()
gans is nu vleugellam op zn eerste vakantiedag
![]()
![]()
Ja ho es! Dat is niet mijn schuld! Maar de jouwe! Jij had er gewoon in moeten stappen in plaats er met een grote boog omheen te lopen .. daarmee heb je het verpest voor gans! HOMO!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet liegen he![]()
gans is nu vleugellam op zn eerste vakantiedag
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef -chiel- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neu vechten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja ho es! Dat is niet mijn schuld! Maar de jouwe! Jij had er gewoon in moeten stappen in plaats er met een grote boog omheen te lopen .. daarmee heb je het verpest voor gans! HOMO!![]()
En die dikke claymore van jou heb ik maar even laten afgaan .. stel je voor dat gans ook nog zijn benen breekt!![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef -chiel- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat hoor je toch wel te weten?
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:46 schreef staticdata het volgende:
zo jullie gaan het topic binnen een dag vulleN?
jaa, du spam es wat leuksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:46 schreef staticdata het volgende:
zo jullie gaan het topic binnen een dag vulleN?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:49 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Tegelijk met deze
En zo te zien zonder eggbird..![]()
die van mij was eerder, maar door het gespam van ursel heeft zijn topic gewonnenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nog 1 ??!!
en eggbird zit vast iets uit te broeden![]()
aah, das wel sneu, ik zet ff een kruispostje in jouw topicquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
die van mij was eerder, maar door het gespam van ursel heeft zijn topic gewonnen![]()
I'm goodquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
die van mij was eerder, maar door het gespam van ursel heeft zijn topic gewonnen![]()
Voortaan moet je maar een extra blokje omlopen op karkand, want als ik je tegenkomquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
I'm good![]()
Ik ga ff kijken of er nog wat werk te doen is voor me![]()
zullen we het topic gaan volspammen met toffe plaatjes van insecten, spinnen en reptielenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef ursel het volgende:
Moeten trouwens wel minimaal tot pagina 5 komen voor sickert..
echte soldaten tankhoeren op karkandquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Voortaan moet je maar een extra blokje omlopen op karkand, want als ik je tegenkom![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echte soldaten tankhoeren op karkand![]()
quote:echte soldaten pannekoeken tankhoeren op karkand
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo tijd om de koffer vol te stoppen met reserve veren
butplugquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zaterdag om 10:00 vertrek ik thuis om vervolgens om 20:00 te landen in Vancouver, echter daar is het wel 9 uur eerder.
Ben nu even aan het kijken wat ik allemaal ga meenemen.
Iemand nog tips, iets waar je niet zo snel aan denkt
slippers voor in het vliegtuig, vind ik altijd heerlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zaterdag om 10:00 vertrek ik thuis om vervolgens om 20:00 te landen in Vancouver, echter daar is het wel 9 uur eerder.
echt soldaten lopen op karkandquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echte soldaten tankhoeren op karkand![]()
extra kussen, neem ik altijd mee...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een lekker groot mesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
dat is het eerste wat hij in zijn koffer heeft gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Een lekker groot mes![]()
Extra stevige condooms![]()
Vaseline![]()
ga je dit ook blijven zeggen als je weer aan het werk benquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef escape_nl het volgende:
server vullen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef egg-bird het volgende:
goedemorgen heren...
kon niet echt met jullie hoeren omdat men computer helemaal naar de klote was maar hij is weer up en running en BF doet t ook weer als een plaatje...
kan ik mooi weer met jullie t zaakje volspammen hier. ga nog ff gauw spelen.
echt nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
echt soldaten lopen op karkand![]()
Als dat over de stekker gaat van de koeler dan hoef je je geen zorge te maken. 3 pins past op 4 pinsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef dekkered het volgende:
men koeler past bijna
nu alleen weer een probleem ik heb 4 pinnetjes op men moederbord maar men stekkertje heeft maar 3 gaatjes
en de vakantiestemming zit er natuurlijk gelijk mooi in als je met je slippertjes door de gate looptquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waar je niet zo snel aan denkt, maar slippers in het vliegtuig is een goed idee, ik loop altijd op mijn sokken rond...
ja maar bedoel heeft het geen bijwerkingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Als dat over de stekker gaat van de koeler dan hoef je je geen zorge te maken. 3 pins past op 4 pins
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:33 schreef drbravo het volgende:
ga vanaaf ff me nieuwe monitor halen de smasung 940 bf met 2 ms responstijd en is vooral goed voor het gamen en films:P
leuk, maar hoorde net dat je alleen nog maar mag lopen op karkandquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef escape_nl het volgende:
heb net een nieuwe auto gekocht
[afbeelding]
leuke Photoshop... ziet er wel cool uit...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
die heeft zeker ook connection problemsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Juist, DOMO-tours moet een doorstart krijgen. Gisteren trouwens op Karkand goede teamplay gehad, binnen no-time hadden we met de squad Gatehouse, Train, Suburb... leek op een slachtpartij te worden maar we hebben maar nipt gewonnen met 30-0quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef staticdata het volgende:
nu nog de aim van de kogels en de bh wordt weer waardevol.
Deze is om van Mashtuur naar Karkand te komen met de hele squad!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuk, maar hoorde net dat je alleen nog maar mag lopen op karkand
slijten mn kistjes ook niet zo snel meerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Deze is om van Mashtuur naar Karkand te komen met de hele squad!![]()
PFFF, ik weet alles van computers, bouw ze al sinds mn 12e joh.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:14 schreef dekkered het volgende:
nog 1 klein vraagje aan een pc freak dus niet voor jouw ijsmuts
ik zoek een programmatje waar ik mijn koelers harder en zachter mee kan laten draaien iemand een idee??
quote:
dat is ook pimp ja!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:17 schreef ursel het volgende:
Een fan-controller in je cd-drive hangen.. heb ik ook..
sorry schat, dat wist ik iddquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn hele kast is pimp.. dat weet je toch..
Nu alleen de inhoud zelf nog..![]()
bij mij is het precie andersom, een wolf in schaapskleren zeg maar...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn hele kast is pimp.. dat weet je toch..
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn hele kast is pimp.. dat je weet je toch..
Mijn batman ziet er stoer uit, maar is door velen te verslaan...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
bij mij is het precie andersom, een wolf in schaapskleren zeg maar...
het kan wel maar hoe groot zal de toegevoegde waarde zijn? zullen mensen echt Teamplay gaan gebruiken?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:05 schreef RudyCarell het volgende:
Kunnen we BTW nog een server/ingame message toevoegen in de trant van... Use Teamplay, create squads, listen to commander of zo... Kreeg er laatst een vraag over
of iets van "vaseline verkrijgbaar bij eikel, komkommers bij ijsmuts"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:05 schreef RudyCarell het volgende:
Kunnen we BTW nog een server/ingame message toevoegen in de trant van... Use Teamplay, create squads, listen to commander of zo... Kreeg er laatst een vraag over
hoezo niet, valt toch onder baserapenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:14 schreef staticdata het volgende:
Nou voor die reden gaan we echt niet kicken hoor.
zie hierboven, heb mn bijdrage wel weer geleverd.quote:
nouja, het maakt mij niet uit, maar dacht dat je met je fikken van een uncap moest afblijven. en afgezien daarvan is het gewoon een loser actie om een tank te jatten op karkand want zeg nou zelf:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:18 schreef staticdata het volgende:
Rapen is iedereen die in de basis staat neerschieten. een tank jatten en dan door karkand gaan crossen niet.![]()
wij als boffers stijgen vaak ook al op bij sharqi met de mec chopper en jatten dan de us chopper.
dat ding kapot knallen en dan in de tank gaan zitten.
afgelopen maandag ook, in mijn team pakte niemand de tank, dus werd ie gejat door de tegenpartij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |