de koeler is geschikt voor socket en ik ga aan mijn kast dremelen meer niet morgen heb ik foto's der van dan kan je zien wat ik moest doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:07 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Mijn god...Meneer heeft nieuw spul en dan direct al met de Dremel aan de gang. Is die koeler van jou wel geschikt voor 't socket wat op 't moederbord zit ?
ik heb je link gebruikt en ik moet zeggen dattie perfect werkt !!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Done...![]()
Zat tijdje te wachten tot iemand hem opende zodat ik hem erin kon zetten. Aangezien niemand dat deed heb ik er zelf een geopend.. Alleen korte termijn geheugen laat me wel eens in de steek en toen dus maar vergeten linkje te dumpen..![]()
is dit veel sneller dan 6600GT SLI ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef jpjedi het volgende:
iemand trouwens interesse in:XFX 7800GTX 256 extreme edition ( net pas in verkoop, denk zelf aan 300)
Ik stel hem denk ik in eerste instantie ook niet op. Ik denk niet dat hij het geld waard is, ja hij scoort veel maar voor dat geld kan ik ook de rest van m'n elftal net iets beter maken, spelers met meer basisplaatsen en dus meer punten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef IJsmuts het volgende:
ha die heb ik net uit mn voetbalteam getieft![]()
dit was idd de reden waarom ik hem gewisseld heb. hij krijgt natuurlijk punten voor basisplaats, winst en maybe goals (+/- 8 pnt per wedstrijd), maar als je voor de rest knuddes in het veld hebt staan, houd je misschien maar een paar punten over. heb hem nu geruild voor arveladze en cocu (en de rest is ook knudde nu, maar toch 2x 8 pnt)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik stel hem denk ik in eerste instantie ook niet op. Ik denk niet dat hij het geld waard is, ja hij scoort veel maar voor dat geld kan ik ook de rest van m'n elftal net iets beter maken, spelers met meer basisplaatsen en dus meer punten.
Daarnaast verlies ik liever keihard door deze beslissing dan dat ik uiteindelijk op 20 punten verlies omdat ik een verdediger van NEC ipv NAC heb opgesteld.
geheugen, frequentie, overklokbaarheid..chips zijn allemaal hetzelfde/ben nu ff bezig maar zoek het ff op .quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zullen zien. Ik laat fc knudde staan icm Denneboom en Huntelaar.
JP: Wat is dat nu precies voor kaart die 7800GTX. Als ik in de pricewatch kijk zie ik 7800GTXen met prijzen van 275 tot/met 500+ Er zal vast verschil zijn. Maar wat is dat precies?
zal me vandeweek toch maar aanmelden voor t forum..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Je huidige team:
Bas Roorda FC Groningen 620.000 Keeper
Antoine Linden, van der FC Groningen 700.000 Verdediger
Étienne Shew-Atjon FC Utrecht 730.000 Verdediger
Rob Wielaert FC Twente 804.000 Verdediger
Jonas Olsson N.E.C. Nijmegen 730.000 Verdediger
Rogier Molhoek AZ 765.000 Middenvelder
Mark Jan Fledderus FC Groningen 600.000 Middenvelder
Jason Culina PSV 869.000 Middenvelder
Maarten Martens AZ 792.000 Middenvelder
Jeremain Lens AZ 850.000 Aanvaller
Eljero Elia ADO Den Haag 530.000 Aanvaller
De aanval is in mijn elftal de grote gok. Lens is een jeugdspeler van AZ, een belofte. Zelfde geldt voor Elia die al voor Jong Oranje uitkomt. Laatstgenoemde is overigens een keuze uit armoede. Zodra ik de 600k aantik komt Huntelaar in de aanval
Ik heb zelf voornamelijk geselecteerd op spelers die basisplaatsen hebben, niet onbelangrijk, en die bij ploegen spelen die niet ontzettend vaak verliezen.
We'll seequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
loopt rond bij de landskampioen 2006/2007
Ferdi says:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:52 schreef Sickert het volgende:
loopt rond bij de landskampioen 2006/2007
jij al geregistreerd? of iets van Bof?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:44 schreef ursel het volgende:
Staat al geregistreerd daar..
Ik ga het nog druk krijgen zeg:
Fok-manager
Dreamteam van het parool (met mijn werk)
Sportleague.com
Voetbalpoules.nl
Done..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:22 schreef UnleashMitch het volgende:
We hadden zoiets voor het WK jaIk vind het wel een leuk idee en zal mn best doen goed mee te doen
Poule 'Band of Fok!kers' Die dus joinen, op dit moment staan Raffie en Niels erin.
Let even goed op met welke competitie je meedoet omdat je tegenwoordig maar met 1 poule mee kan doen. Ik heb mn voorspellingen van dit weekend al ingevuld
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:21 schreef staticdata het volgende:
niemand kuyt in zijn team opgesteldgoedemorgen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef ursel het volgende:
Je budget is 30.000
Je huidige team:
Bas Roorda FC Groningen 620.000 Keeper
Jan Wuytens Heracles Almelo 600.000 Verdediger
Mitchell Piqué Sc Excelsior 625.000 Verdediger
Civard Sprockel Vitesse 615.000 Verdediger
Purrel Fränkel Vitesse 675.000 Verdediger
Evgeniy Levchenko FC Groningen 750.000 Middenvelder
Mark Jan Fledderus FC Groningen 600.000 Middenvelder
Danny Buijs FC Groningen 750.000 Middenvelder
Abubakari Yakubu Vitesse 670.000 Middenvelder
Stein Huysegems Feyenoord 1.125.000 Aanvaller
Benjamin de Ceulaer Feyenoord 940.000 Aanvaller
Wel een kut-systeem inderdaad zeg.. Moest nog 1 speler en had niet genoeg geld. Enige optie die je dan heb is reset en helemaal opnieuw beginnen..![]()
Geen Huntelaar. Uitgaande dat Kuijt naar Liverpool gaat en Stein en Benjamin samen gaan spelen..![]()
die gaat vandaag tekenen bij liverpool voor 18 Miljoen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:21 schreef staticdata het volgende:
niemand kuyt in zijn team opgesteldgoedemorgen
No shit sherlock.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die gaat vandaag tekenen bij liverpool voor 18 Miljoen...
Ja maar kan ik ook alle wedstrijden al voorspellen? Ik wil namelijk niet elke week dat moeten bijhouden. Met mijn voorspellende gave moet ik gewoon van jullie kunnen winnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:23 schreef ursel het volgende:
Overigens kan je gerust op vakantie gaan ofzo hoor. Je kan ook voor de week erna je voorspellingen dumpen.![]()
Geloof het wel. Ik zou zeggen, test het uit..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar kan ik ook alle wedstrijden al voorspellen? Ik wil namelijk niet elke week dat moeten bijhouden. Met mijn voorspellende gave moet ik gewoon van jullie kunnen winnen.
En mocht Sparta nu ineens wel heel goed zijn, kan ik altijd nog aanpassen neem ik aan.
Ja het kan. Zo nu ben ik weer klaar met voetballen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Geloof het wel. Ik zou zeggen, test het uit..![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:58 schreef BattleLies het volgende:
gaaaaaaaaap
Doe dat lekker ff in je eigen vrije tijd op een andere locatie waar je mensen er niet mee lastig valt..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:58 schreef BattleLies het volgende:
gaaaaaaaaap
vertel es wat leuks danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:58 schreef BattleLies het volgende:
gaaaaaaaaap
Sja wat is er voor leuks te vertellen als je aan het werk bent? Tis druk en tis saai wat ik op het moment aan het doen ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd blijven lachen!!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja wat is er voor leuks te vertellen als je aan het werk bent? Tis druk en tis saai wat ik op het moment aan het doen ben.![]()
Wat wel leuk is?!ijsmuts loopt met een grote boog om deze post heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er stond gewoon in de spoiler dat een vriendin van mij gaat trouwen hoor!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ijsmuts loopt met een grote boog om deze post heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |