haha ja daar heb je gelijk in, sue the bitch!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef Fugie het volgende:
maar king of kings is gemaakt voor triple h, neit voor een bolle darter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
om hem credibility te gevenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:04 schreef Fugie het volgende:
unforgiven wordt wel een leuke ppv denk ik
alleen snap ik niet zo goed waarom jeff hardy zo naar de ic title gepusht wordt :x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:16 schreef roepdeman het volgende:
Carlito is vet. ECW is nep. blegh. Dan liever naar Jeff Jarret zn leugendetector test kijken.stiekem wastie wel blij, maarja imago ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
LUHG
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ECW aan het kijken trouwens. RVD + Sabu
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SD dropt omdat ze wat gezeik hebben met de zender of weet ik veel wat dat ligt volgens mij niet aan de show zelf. daarnaast denk ik dat cena verliest en naar sd moet... over een tijdje is DX ten einde en zal HHH een feud beginnen met Edgequote:Op donderdag 7 september 2006 15:55 schreef kidkash19 het volgende:
Alleen SD dropt erg en ik betwijfel of Cena dat echt tegen kan gaan SD is gewoon minder spectaculair dan Raw op dit moment.
Ik zie Cena hem wel winnen, het is ook in Edge zn Hometown en volgens mij had Edge gewonnen in Cena zn hometown
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:55 schreef kidkash19 het volgende:
Forums zijn ook ZO betrouwbaar!
ten 1e staat in je bericht dat de ratings maar blijven zakken maar dit vond ik
"WWE RAW came in with a very strong 3.6 rating despite it being a holiday weekend in the United States. That is only about a 10% drop from their average rating and they have to be happy with that."
hmmmmmmmmmmm beetje het tegenovergestelde niet? Alleen SD dropt erg en ik betwijfel of Cena dat echt tegen kan gaan SD is gewoon minder spectaculair dan Raw op dit moment.
Ik zie Cena hem wel winnen, het is ook in Edge zn Hometown en volgens mij had Edge gewonnen in Cena zn hometown
Idd ik vind dat een main eventer weer de titel moet.Geen midcard wrestler als edge.edgequote:Op donderdag 7 september 2006 16:22 schreef Fugie het volgende:
wordt wel weer tijd voor een titlereign van triple h ja
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:00 schreef BigFire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Humor op z'n best. Wel een beetje stereotype, maar humor!!!!Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Lijkt zeer waarschijnlijk, maar als je kijkt hoe populair DX nog is zal DX nog wel ff doorgaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
Als DX stopt neem ik aan dat er 1 van die 2 een "heel" is....en ik zie Shawn dat niet zijn met zn geloof. Tsja Edge zou "face" kunnen worden door Lita te dumpen ofzo (aangezien de geruchten gaan dat die ook zou stoppen) maar ik denk niet dan een "face" Edge gaat werken hij is te goed als heel
Carlitoquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:58 schreef kidkash19 het volgende:
Ja en daarom zou ik het raar vinden als Cena verliest en naar SD gaan want dan zijn er niet echt faces meer over om voor de titel te gaan
geniaalquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:40 schreef Allanon666 het volgende:
Trowens: wat vinden jullie van dat cryme time shit? Vond de promo maar smaakloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
LUHG
LUHG
quote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |