SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SD! was een heel stuk beter dan de voorgaande weken en bewijst dat er met de huidige roster ook geconcurreerd kan worden met paradepaardje RAW.
[ Bericht 7% gewijzigd door roepdeman op 26-08-2006 14:57:48 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
die gimmick wee tik niet of het wat wordt, maar het feit dat ik al vergeten was dat het gregory helms was geeft wel aan dat ze lekker met die title bezig zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:27 schreef roepdeman het volgende:
Het gaat mij gewoon om die gimmick. Ik vraag me gewoon af waarom? Murdoch en Cade kregen ook een push mét titel en wat nu? Ik bedoel let Creative live up to it's name.
Gregory Helms Rocks! Zeker na al dat commentaar tijdens de laatste SD! How right can one man be.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 29-08-2006 19:50:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:32 schreef Tazmaniac het volgende:Hoezo is hij dan geen titleholder meer dan? Mag je als Titleholder geen non-title matches doen ofzo? Snap de reden niet van wat je zegt. Big Show ging ook al tegen Undertaker op The Great American Bash als ECW Champion en hij was ook op Summerslam. Dus slaat beetje nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Sorry voor de double post.
Why?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kan Umaga niet dood en Edge ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Edge gewoon echt helemaal geweldig in zn rol en dat is hij al maanden zo niet meer dan een jaar, vind het ook veel vermakelijker dat Cena de titel achtervolgt dan dat hij hem heeft. Umaga is ook gewoon cool...perfect opgebouwd als een monster en degene die hem verslaat heeft meteen krediet in de fans hun ogen.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:08 schreef kidkash19 het volgende:Zullen ze vast wel wat op vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edge is gewoon goed ja. Hoop ook echt dat hij wint. Vooral omdat Cena dan mooi weg gaatquote:Verder is Edge gewoon echt helemaal geweldig in zn rol en dat is hij al maanden zo niet meer dan een jaar, vind het ook veel vermakelijker dat Cena de titel achtervolgt dan dat hij hem heeft. Umaga is ook gewoon cool...perfect opgebouwd als een monster en degene die hem verslaat heeft meteen krediet in de fans hun ogen.
ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:08 schreef kidkash19 het volgende:Mischien is Shelton Benjamin wel de aangewezen persoon om hem te verslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Edge gewoon echt helemaal geweldig in zn rol en dat is hij al maanden zo niet meer dan een jaar, vind het ook veel vermakelijker dat Cena de titel achtervolgt dan dat hij hem heeft. Umaga is ook gewoon cool...perfect opgebouwd als een monster en degene die hem verslaat heeft meteen krediet in de fans hun ogen.
Ik kan me eigen geen betere kandidaat voorstellen.
En ik zelf vind hem gewoon een van de beste worstelaars in de WWE.
Smakeloze storyline idd .... maar daar heeft Vince wel vaker last vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:58 schreef Cart_man het volgende:
Dat Rey, Chavo en Vicky gedoe, pffff.
Edge kan alleen van Cena winnen door te cheaten.En ik mag zn kop iet.Wel respect voor zn heel acts, dat ben ik met je eens.Die Umaga komt maar overal interferen als de rest al kapot zijn.Ik wil die man eens in een match tegen the Big Show of een andere reus zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Why?
Edge doet het juist fantastisch vind ik, hij zet echt een goede slechterik neer.
En Umaga vind ik gewoon tof om naar te kijken, vooral met Armando Alejandro Estrada.
Jawel hij speelt zn rol zo goed dat ik hem dood wil.Complimenten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Edge wint door cheaten omdat hij een Heel is. Of snap je dat soms niet?
Dat je hem haat is alleen maar een compliment voor hem
We prefer choreographedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is allemaal nep he, dat weet men toch wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat Tripple H de themesong "bow down to the king" had heeft nu ook Mervin King (darter) gewisseld van themesong en is nu over gestapt op het nummer van motorhead. (leukigheidje)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:18 schreef Tazmaniac het volgende:
net raw gekeken en meest opvallende was nog wel datleuke main event iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat Tripple H de themesong "bow down to the king" had heeft nu ook Mervin King (darter) gewisseld van themesong en is nu over gestapt op het nummer van motorhead. (leukigheidje)
maar king of kings is gemaakt voor triple h, neit voor een bolle darter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |