Pay Per Viewquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
haha PPV live kijken
Je weet hopelijk toch wel wat PPV betekend?
Ik zie in beide geen heil, mogen wat mij betreft weer weg, dat tagteam on the other hand vind k wel wat hebben. (James en Stevens)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:22 schreef Fugie het volgende:
wat vinden jullie van sylvester turkay en elijah burke![]()
Denk dat je na SS alleen maar meer gefrustreerd raakt, weet niet waarom maar ik heb een idee dat het erg middelmatig wordt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:30 schreef BigFire het volgende:
ok, alle frustraties eruit. kom op Summerslam!![]()
Denk dat RAW niet veel veranderd, Edge en Lita als golden couple (Edge wint denk ik wel op Summerslam, anders had Lita echt geen Champion geworden, ze zullen wel de golden couple angle gebruiken tot Unforgiven gok ik) En DX zal denk ik nog wel even doorgaan met hun feud, denk niet dat het zo even snel voorbij zal gaan, vooral gezien met merchandise inkomsten en hoe populair ze op het moment zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zie in beide geen heil, mogen wat mij betreft weer weg, dat tagteam on the other hand vind k wel wat hebben. (James en Stevens)
[..]
Denk dat je na SS alleen maar meer gefrustreerd raakt, weet niet waarom maar ik heb een idee dat het erg middelmatig wordt.
dude....heb je wel eens gezien hoe "stiff" Umaga zn offense is? Ik zou niet graag aan de ontvangende kant zitten hoor van die move. ECW is allang geen EXTREME kant meer op gegaan. Ben blij dat het geen TNA is die ongeveer elke week iets met punaises doet. Als je bepaalde dingen teveel doet raken mensen verwent, dat zag je in de attitude tijd toen er ook ongeveer elke week iemand door een tafel ging/van een grote hoogte afsprong/of door de Announce Table ging, op een gegeven moment had het weinig impact en toen kwamen de blessurers.....Daardoor heeft Vince de stijl wat rustiger gemaakt omdat die gasten dan tenminste nog een redelijke oude dag hebben.quote:of Umaga die tegen iemand aanrent met z'n billen
Ik zie het juist andersom....je ziet bij Terkay en Burke tenminste dat ze bij elkaar horen, bij Stevens en James helemaal niet, een tag team is voor mij een team wat bij elkaar past dus ook qua kleding. Verder is KC James helemaal niet zo boeiend, ik heb hem in OVW gezien maar ben niet onder de indruk van hem, Stevens daarintegen vond ik wel erg goedquote:Ik zie in beide geen heil, mogen wat mij betreft weer weg, dat tagteam on the other hand vind k wel wat hebben. (James en Stevens)
Dat James niet zo boeiend is heb je wel gelijk in, maar toch vind ik die Turkay en Burke maar rare ventjes..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:00 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik zie het juist andersom....je ziet bij Terkay en Burke tenminste dat ze bij elkaar horen, bij Stevens en James helemaal niet, een tag team is voor mij een team wat bij elkaar past dus ook qua kleding. Verder is KC James helemaal niet zo boeiend, ik heb hem in OVW gezien maar ben niet onder de indruk van hem, Stevens daarintegen vond ik wel erg goed
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:22 schreef Allanon666 het volgende:
Voorspellingen SS:
Edge vs. John Cena
King Booker vs. Batista
D-Generation X vs. The McMahons
Hogan vs. Orton
Foley vs. Flair
Rey Mysterio vs. Chavo G
Big Show vs. Sabu
Wat is premiere, is dat via internet te volgen??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:55 schreef plopje het volgende:
summerslam komt zondag nacht op premiere en die ga ik opnemen
premiere is een duits pakket op de schotel,net als hier film 1 en 2 alleen is dat pakket veel groterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat is premiere, is dat via internet te volgen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja.. Smackdown was redelijk.. niks bijzonders voor de rest..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ja die tag team divisie is daar prima in orde, goed ook dat AMW nu (tijdelijk) uit elkaar lijken te gaan beetje afwisseling erin houwe. en die plottwist... die zag je mijlen van te voren aankomen hahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef Fugie het volgende:
net ff tna gekeken, wat me opvalt is dat de tagteam divisie daar wel goed in orde is. hebben ze tenminste fatsoenlijke en voldoende teams. Jammer vind ik het er nog steeds een fued is tussen sting en jeff, laatste keer dat ik tna keek was lockdown en daar was het al prijs. Wel goed dat ze met christian een lekkere plottwist hebben gemaakt
ik volg het niet dusjaquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja die tag team divisie is daar prima in orde, goed ook dat AMW nu (tijdelijk) uit elkaar lijken te gaan beetje afwisseling erin houwe. en die plottwist... die zag je mijlen van te voren aankomen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |