abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:22:34 #31
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40923010
wat vinden jullie van sylvester turkay en elijah burke

was terkay neit 1 of andere vechter (k1 ? ), hij valt iig niet tegen en ook elijah liet goeie dingen zien. Zit nog wel enigzins potentie in om iets te worden op sd (turkay heeft alleen ee mic skills denk ik )
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:30:51 #32
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_40923243
blijkbaar zijn er grote plannen voor Umaga, want hij is nog steeds ongeslagen. maar je kan absoluut geen Main Event om deze papzak bouwen dus ik snap niet helemaal waar het naartoe gaat, maar goed we zien wel.

en over ECW van deze week. ja er werden veel fouten gemaakt maar zo'n ladder match blijft spectaculair.... vele leuker dan Kurt Angle die doet alsof hij een enkel breekt of Umaga die tegen iemand aanrent met z'n billen of Vito die z'n tegenstander laat submitten door het hoofd onder z'n rok te doen. dat technische worstelen EN dat kinderachtige gedoe kan me gestolen worden. lekker veel sprongen, tafels, ladders, stoelen, bloed, wapens... kortom: spectaculaire risicovolle acties omhult met goede characters en verhaallijnen. liever een locker room vol glorified stuntmen dan worstelaars die zo goed technische grepen kunnen uitvoeren. als ik dat wil zien zijn er genoeg andere vechtsporten waar dat veel beter aan bod komt en het dan ook nog eens echte wedstrijden zijn. wat ik ook nooit snap is dat mensen voor de 'good guy' zijn en de arrogante klootzakken gehaat worden. hallo, het is allemaal nep! maar nee sommige kindjes huilen als Cena en Rey verliezen, want Edge en Triple H zijn zulke nare mannen, boehoe.

ok, alle frustraties eruit. kom op Summerslam!
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:41:10 #33
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_40923524
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
haha PPV live kijken
Je weet hopelijk toch wel wat PPV betekend ?
Pay Per View
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:43:57 #34
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40923591
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:22 schreef Fugie het volgende:
wat vinden jullie van sylvester turkay en elijah burke
Ik zie in beide geen heil, mogen wat mij betreft weer weg, dat tagteam on the other hand vind k wel wat hebben. (James en Stevens)
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:30 schreef BigFire het volgende:

ok, alle frustraties eruit. kom op Summerslam!
Denk dat je na SS alleen maar meer gefrustreerd raakt, weet niet waarom maar ik heb een idee dat het erg middelmatig wordt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_40925893
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:43 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik zie in beide geen heil, mogen wat mij betreft weer weg, dat tagteam on the other hand vind k wel wat hebben. (James en Stevens)
[..]

Denk dat je na SS alleen maar meer gefrustreerd raakt, weet niet waarom maar ik heb een idee dat het erg middelmatig wordt.
Denk dat RAW niet veel veranderd, Edge en Lita als golden couple (Edge wint denk ik wel op Summerslam, anders had Lita echt geen Champion geworden, ze zullen wel de golden couple angle gebruiken tot Unforgiven gok ik) En DX zal denk ik nog wel even doorgaan met hun feud, denk niet dat het zo even snel voorbij zal gaan, vooral gezien met merchandise inkomsten en hoe populair ze op het moment zijn.

En dan heb je altijd nog Carlito, Shelton, Nitro en Kane die nog leuk verder gaan. Denk dus dat RAW niet veel veranderd. En Smackdown eigenlijk ook niet veel. Want die 2 matches voor hun zullen ook weinig veranderen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:00:25 #36
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40928588
quote:
of Umaga die tegen iemand aanrent met z'n billen
dude....heb je wel eens gezien hoe "stiff" Umaga zn offense is? Ik zou niet graag aan de ontvangende kant zitten hoor van die move. ECW is allang geen EXTREME kant meer op gegaan. Ben blij dat het geen TNA is die ongeveer elke week iets met punaises doet. Als je bepaalde dingen teveel doet raken mensen verwent, dat zag je in de attitude tijd toen er ook ongeveer elke week iemand door een tafel ging/van een grote hoogte afsprong/of door de Announce Table ging, op een gegeven moment had het weinig impact en toen kwamen de blessurers.....Daardoor heeft Vince de stijl wat rustiger gemaakt omdat die gasten dan tenminste nog een redelijke oude dag hebben.
Het ECW van vroeger was leuk, extreem en iets wat men nog nooit had gezien......dat is over, maak plaats voor het nieuwe ECW
quote:
Ik zie het juist andersom....je ziet bij Terkay en Burke tenminste dat ze bij elkaar horen, bij Stevens en James helemaal niet, een tag team is voor mij een team wat bij elkaar past dus ook qua kleding. Verder is KC James helemaal niet zo boeiend, ik heb hem in OVW gezien maar ben niet onder de indruk van hem, Stevens daarintegen vond ik wel erg goed
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_40931808
TNA Rocks!

Eindelijk een show met matches die je wel wilt zien.(ok behalve die van JJJ) Maar zelfs dat, hij is echt de ultieme heel want echt niemand mag hem gewoon

Winnaar TNA vs. ECW = ??

Ik weet het niet van jullie maar ik zeg alleen SAMOA JOE
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:15:23 #38
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40933204
Samoa Joe is niks meer in TNA...ROH is waar die zich van zn beste kant liet zien, nu is het ook maar gewoon iemand die 8 minuten wedstrijdjes worstelt en daar zn moves in propt. Vind hem wel erg goed maar dan niet in TNA of WWE.

Ik vind TNA trouwens gewoon WCW 2000 als je het nu even bekijkt en ze doen soms de meest domme beslissingen maken qua angles. Ow ja en mensen hadden altijd shit over HHH en zn titels?? JJ heeft de titel in totaal al meer dan 900 dagen in zn bezit gehad, en er zijn maar 2 titelswitches geweest waar hij niet bij betrokken was, en TNA bestaat nog maar een jaar of 4...reken maar uit.

Productiegewijs is het ook helemaal niks en ook qua publiek is er weinig aan, ze zitten midden in Universal studios en zijn daar gewoon een attractie waar je GRATIS naar binnen mag en waar een soort regisseur staat om aan te geven wanneer ze moeten juichen en wanneer ze moeten joelen.
Luck is for losers
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:33:11 #39
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40933806
sterker nog, volgens mij hoeven ze hun borden niet eens zelf te maken
pi_40934002
Dat bedoel ik dan ook maar. Ze bestaan misschien 4 jaar, maar kijk wat ze gedaan krijgen. Nu al schotelen ze betere matches voor dan dé concurrent. Dat is dan ook precies de reden waarom ik goede hoop heb op een betere toekomst.

En ja about Joe en ROH. Weet je ook nog hoelang die matches duurden? En besef je ook hoeveel zendtijd TNA heeft? Ze hebben een indrukwekkende roster, maar gewoon te weinig tijd. Lees ook eens reviews van hun houseshows en hoe vet die wel niet zijn. TNA komt er wel.

edit: Wat gaat er nu gebeuren met Jeff Hardy fan boy/girl???

[ Bericht 13% gewijzigd door roepdeman op 18-08-2006 12:52:15 ]
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:40:20 #41
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40934057
ik geef TNA nog 1 á 2 jaar dan zal Vince er wel voor zorgen dat ze out of bussiness gaan Ja ze hebben inderdaad goede matches maar dat is dan ook het enige dat voor hun spreekt, de storylines zijn net zo erg als die van WWE op het moment zijn, bagger!
pi_40934656
Magneet de reviewer bekijk het ook eens van een andere kant.

Ze zijn progessief met hun hexagon ring. Ze staan in de kinderschoenen maar weten wel te verrassen. Zelfs met hun pyromanenacties . Hebben binnen 4 jaar tijd een TV deal en sponsoren. Ze doen al house shows en gaan binnenkort voor het eerst on the road. Als het goed is lopen de kaarten voor die PPV ook al heel goed.
En ja die storylines daar schort het inderdaad nog aan, maar hopelijk met iets meer tijd komen ze er wel. Als ze nu al even goede/slechte storylines hebben als WWE...
Zelf denk ik wel dat ze meer zullen bereiken met een normale ringopzet.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:18:21 #43
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40935097
ohja en waarschijnlijk zijn ze trouwens over een half jaar hun grote geldschieter kwijt blijkbaar ( dat las ik afgelopen week ergens maar weet niet meer waar ) dan hebben ze wel een echt vet probleem.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:16:11 #44
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40936619
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:00 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik zie het juist andersom....je ziet bij Terkay en Burke tenminste dat ze bij elkaar horen, bij Stevens en James helemaal niet, een tag team is voor mij een team wat bij elkaar past dus ook qua kleding. Verder is KC James helemaal niet zo boeiend, ik heb hem in OVW gezien maar ben niet onder de indruk van hem, Stevens daarintegen vond ik wel erg goed
Dat James niet zo boeiend is heb je wel gelijk in, maar toch vind ik die Turkay en Burke maar rare ventjes..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:20:45 #45
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40936756
Zitten dik in de schulden want hun geldschieter maakt alleen maar verlies op ze en raakt zn geduld kwijt, daarbij hebben ze amper inkomsten van het publiek want die mogen GRATIS de Impact zone in. House Shows zijn er maar sporadisch en brengen ook niet genoeg geld in het laatje, ze hebben u zelfs plannen om internationaal te gaan wat nog meer kosten met zich meebrengt. Ik ben het er trouwens absoluut niet mee eens dat ze betere matches hebben, ze hebben af en toe een uitschieter ja maar over het algemeen is het ruk.
Zoveel talent is er nou niet echt, de top word gedomineerd door oudjes (JJ, Sting, Steiner) iemand die niet helemaal is wat men dacht dat ie kon zijn (Christian) en 1 die een tijdje mee heeft gedraaid in de top en nu weer bezig is met Rhyno en Monty Brown (ook al is die gestopt bij ze nu). Verder is de X-Division ook nou niet echt veel soeps hoor.
Ik vind dat mensen zo gehersenspoeld zijn over hoe "slecht" de WWE is enzo maar dat valt echt reuze mee. Als je vraagt aan de huidige TNA sterren of ze naar WWE willen denk ik zelfs dat 80% gewoon ja zal zeggen want dat is nou eenmaal het hoogste wat je kan bereiken. In WWE weten ze ook hoe ze sterren moeten bouwen en behouden, in TNA doen ze het tegenwoordig met allerlei Rejects die men al kent : Sting, Christian, Steiner,Dudleys, New Age Outlaws. De enige die ze ECHT hebben gemaakt is AJ Styles maar die is ook teruggezakt naar de Tag Teams.
Luck is for losers
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:52:45 #46
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40942408
Ik heb net TNA gekeken van deze week, was wederom best goed. Vooral het begin was wel nice to watch!! Mijn mening over TNA; helemaal niet zo crap als sommige hier vinden, ze moeten alleen paar dingen veranderen zoals entree vragen!!!!!! (als het idd echt gratis is) al vragen ze 20dollar. Voor de rest zijn de storylines niet écht goed, dus hierin kunnen ze ook nog verbeteren. Het wordt idd heel erg moeilijk voor ze als ze al schulden hebben en de geldschieter er binnenkort mee ophoudt. Maar ik vind TNA best goed
pi_40943016
Voorspellingen SS:
Edge vs. John Cena
Denk dat Cena (met de aankomende blockbuster in gedachten) gaat winnen

King Booker vs. Batista
Ben geen liefhebber van Booker met zijn houterige moves, dus hoop op Batriesta

D-Generation X vs. The McMahons
Kan niet anders dan DX natuurlijk

Hogan vs. Orton
Niets kan de inmortal Hogan verslaan, dus denk Hogan

Foley vs. Flair
WOOOOOOO

Rey Mysterio vs. Chavo G
Boeit me niet echt maar denk dat Rey wel weer gaatr winnen

Big Show vs. Sabu
Zou het vreemd vinden als Sabu na zijn aandeel in de RvD zaak ook eens de champ gaat worden: Big Show dus
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:54:23 #48
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40943683
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:22 schreef Allanon666 het volgende:
Voorspellingen SS:
Edge vs. John Cena
King Booker vs. Batista
Hogan vs. Orton
Foley vs. Flair
Rey Mysterio vs. Chavo G
Big Show vs. Sabu
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:55:49 #49
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_40943720
summerslam komt zondag nacht op premiere en die ga ik opnemen
ploperdeplop
pi_40943793
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:55 schreef plopje het volgende:
summerslam komt zondag nacht op premiere en die ga ik opnemen
Wat is premiere, is dat via internet te volgen??
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:24:56 #51
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_40944432
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Wat is premiere, is dat via internet te volgen??
premiere is een duits pakket op de schotel,net als hier film 1 en 2 alleen is dat pakket veel groter
en ik heb de receiver aangesloten aan de pc,dus ik neem het rechtstreeks op mijn hd op.

alleen word het een .eit bestand en ik weet nog niet hoe ik er een .avi of .mpeg van kan maken.
ploperdeplop
pi_40945192
Edge gaat winnen denk ik door de volgende dingen:

1.Unforgiven main event is Edge Vs Cena.
2.Edge verliest de hele tijd van Cena op RAW, de verliezer wint meestal op een PPV.
3.Lita heeft net Womens Championship gewonnen, en ze zijn nu dus een Golden Couple. Dat gaan ze echt niet maar voor 1 keer RAW gebruiken.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:05:49 #53
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40945735
Voorspellingen SS:
Edge vs. John Cena
denk dat edge nog wel ff met de titel mag lopen.

King Booker vs. Batista
zou niet weten waarom batista zou verliezen.

lijkt me duidelijk

Hogan vs. Orton
hogan want zijn legend mag niet gekilled worden. In een rematch zal orton wel winnen.

Foley vs. Flair
flair zal foley wel ff laten zien hoe het moet

Rey Mysterio vs. Chavo G
chavo wint op een eddie manier (stoel etc) natuurlijk komen de drie amigos en frogsplash ook voorbij.

Big Show vs. Sabu
show, hoewel sabu wel de perfecte tegenstander is om show tegen te laten verliezen (door zijn hardcore stijl).
pi_40972466
Smackdown was wel leuk, last man standing was ook erg vet (Al was die flink ge-edit lees ik)

Op naar Summerslam

Edit: Zo zo, 9 hechtingen voor Khali Staat filmpje van op www.wwe.com

[ Bericht 20% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 19-08-2006 21:21:01 ]
  zondag 20 augustus 2006 @ 02:00:27 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40987485
Nieuws en geruchten (toch maar ff in een spoiler tagje ookal is het niet echt nodig imo)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja.. Smackdown was redelijk.. niks bijzonders voor de rest..
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:13:43 #56
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41004529
Can't wait tot morgenvroeg.Summerslam kijken!Ik voel dat het een mooie ppv wordt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:53:23 #57
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41009331
net ff tna gekeken, wat me opvalt is dat de tagteam divisie daar wel goed in orde is. hebben ze tenminste fatsoenlijke en voldoende teams. Jammer vind ik het er nog steeds een fued is tussen sting en jeff, laatste keer dat ik tna keek was lockdown en daar was het al prijs. Wel goed dat ze met christian een lekkere plottwist hebben gemaakt
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:25:52 #58
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41010698
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef Fugie het volgende:
net ff tna gekeken, wat me opvalt is dat de tagteam divisie daar wel goed in orde is. hebben ze tenminste fatsoenlijke en voldoende teams. Jammer vind ik het er nog steeds een fued is tussen sting en jeff, laatste keer dat ik tna keek was lockdown en daar was het al prijs. Wel goed dat ze met christian een lekkere plottwist hebben gemaakt
Ja die tag team divisie is daar prima in orde, goed ook dat AMW nu (tijdelijk) uit elkaar lijken te gaan beetje afwisseling erin houwe. en die plottwist... die zag je mijlen van te voren aankomen haha
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:46:34 #59
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41013871
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ja die tag team divisie is daar prima in orde, goed ook dat AMW nu (tijdelijk) uit elkaar lijken te gaan beetje afwisseling erin houwe. en die plottwist... die zag je mijlen van te voren aankomen haha
ik volg het niet dusja
pi_41014503
Tenminste twee TNA fans hier. (en redhead fans, nou eentje dan zeker)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')