Haha grappigquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Qunix komt binnen met vier en een halve punt, behalve 12 en 13 alles fout. Bij 11 geef je de remixer op ipv de artiest, vandaar dat halve punt.
1 2 3 4 | Gitanki 20,5 ChAoZ 20 Qunix 4,5 |
ben nou toch wel benieuwd naar die titel van 21 dan. op de dj sites waar ik hem heb beluisterd vertoont hij toch wel veel overeenkomsten met de titel die ik heb doorgegevenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
warezguy05 heeft zijn leidende positie versterkt na een update. 18 artiest fout en 21 titel fout.
Ik heb er eentje klaar staanquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:55 schreef timbob het volgende:
ik heb eigenlijk wel weer zin om er 1 te organiseren
winnen lukt me toch niet meer.. ik ken geen trance
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:48 schreef Laevid het volgende:
Ik stem voor de contest met de minste trance![]()
Met die score van Qunix krijg ik bijna zin om toch nog mee te doen![]()
Maar niet mijn ding......en voor mij echt stijlen die er voor mij wel dicht tegen aan hangen (op de paar platen aan begin en einde na).........maar voor het gemak noemen we het even trance.......quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Het merendeel is niet eensch trance man.
quote:Hmm, jammer... Te veel D'nB en soorten die daar op lijken, sommigen vind ik zelfs niet onder de categorie dance vallen, lijkt wel rap/hardrock/R'nB...
Maar dat komt vast omdat ik er niet van hou
Sorry.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef warezguy05 het volgende:
gvd..had me al rijk zitten rekenen tot vandaag
maar goed, ben benieuwd naar jouw contest trancelocator
Ik had niks anders verwacht dan dat jij op de laatste dag met de hoofdprijs aan de haal ging.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Sorry.Ik kon het weer niet laten. Beetje vaag trouwens dat je opeens twee punten minder hebt dan in de laatste tussenstand.
![]()
Tja, het is nu misschien wel een beetje voorspelbaar aan het worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:45 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht dan dat jij op de laatste dag met de hoofdprijs aan de haal ging.
Dat vond ik nou ook... Na drie keer hertellen bleef ik maar op 32 komen... Dus ja..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Sorry.Ik kon het weer niet laten. Beetje vaag trouwens dat je opeens twee punten minder hebt dan in de laatste tussenstand.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |