abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41028126
die tags zijn niet meer te zien en hooguit 1 of 2 mensen hebben de tags gezien... dus je kunt nu toch gewoon meedoen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41039969
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Qunix komt binnen met vier en een halve punt, behalve 12 en 13 alles fout. Bij 11 geef je de remixer op ipv de artiest, vandaar dat halve punt .
Haha grappig
1 goed eigenlijk, nummer 12 dus.
pi_41055699
1
2
3
4
warezguy05     34
Gitanki        20,5
ChAoZ          20
Qunix           4,5

Gitanki mengt zich ook in de strijd. Artiest 7 niet geheel correct, een half puntje daardoor. Remix 10 fout. Titel 14 fout en 17 helemaal fout...
In Southern Sun
pi_41078686
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:

warezguy05 heeft zijn leidende positie versterkt na een update. 18 artiest fout en 21 titel fout.
ben nou toch wel benieuwd naar die titel van 21 dan. op de dj sites waar ik hem heb beluisterd vertoont hij toch wel veel overeenkomsten met de titel die ik heb doorgegeven maar goed..sommige producers maken veel 'tzelfde-klinkende plaatjes
pi_41158920
Laatste weekend .
In Southern Sun
pi_41160314
Eerste en waarschijnlijk enige inzending verstuurd. Dit wordt hem niet, denk ik. .
Karma is a fucking bitch.
pi_41160450
14 punten Luna, had meer van je verwacht eigenlijk .

10, 17 en 23 fout. Titel 18 eveneens fout .
In Southern Sun
pi_41161663
Ja, ik ook van mezelf eigenlijk. .
Karma is a fucking bitch.
pi_41221135
Nog iets meer dan 24 uur...
In Southern Sun
pi_41230696
Net terug van vakantie. Mooi om te zien dat er mensen zijn die er toch wel wat van hebben kunnen maken
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:55:03 #61
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_41232843
ik heb eigenlijk wel weer zin om er 1 te organiseren

winnen lukt me toch niet meer.. ik ken geen trance

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_41233212
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:55 schreef timbob het volgende:
ik heb eigenlijk wel weer zin om er 1 te organiseren

winnen lukt me toch niet meer.. ik ken geen trance
Ik heb er eentje klaar staan
pi_41236886
Ik stem voor de contest met de minste trance

Met die score van Qunix krijg ik bijna zin om toch nog mee te doen
pi_41236949
Het merendeel is niet eensch trance man .
In Southern Sun
pi_41237326

Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_41237476
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:48 schreef Laevid het volgende:
Ik stem voor de contest met de minste trance

Met die score van Qunix krijg ik bijna zin om toch nog mee te doen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meeste tracks zijn "zap-tracks" na mijn smaak... Dus die luister ik niet en ken ik ze niet
pi_41238246
ja voor mij ook Maar ik vrees dat ik nog 10 punten kan gaan halen..

@ Captain Redbeard (nou vind ik op zich tijsje niet zo slecht, althans lethal industry, traffic en die nieuwe met maxi jazz zijn uitstekende nummer. Het verdere albumwerk is meestal )

[ Bericht 34% gewijzigd door Laevid op 27-08-2006 22:30:48 ]
pi_41238465
Ik kon niet weerstaan en heb nog een poging gewaagd......
pi_41242502
Trance!

Achteraf gezien valt het met de hoeveelheid trance inderdaad best mee. Het zijn echter wel meestal nét de tracks die ik niet weet, dus ik hou me er toch nog te weinig mee bezig blijkbaar...

Maar ik heb dus uiteindelijk nog wat tijd kunnen vinden om een fatsoenlijke poging te wagen, dus ook mijn mailtje is onderweg. Sowieso moest ik alleen al vanwege die #25 gewoon weer meedoen!

[ Bericht 8% gewijzigd door Flamebringer op 28-08-2006 00:14:43 ]
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_41248002
Beide mailtjes gezien, nu even geen tijd ze na te kijken...
Waarschijnlijk pas morgen weer online, dus dan ook de uitslag .
In Southern Sun
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:03:50 #72
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_41250281
hehe
wonderlijk hoeveel reacties je krijgt door het woordje trance te laten vallen.

Voor de volgende contest: let op je id3V2 tags
En er mag best meer IDM en vage muziek in

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_41254502
Er zit genoeg vage shit in, 3,4 en 19 vooral .
In Southern Sun
pi_41261127
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Het merendeel is niet eensch trance man .
Maar niet mijn ding......en voor mij echt stijlen die er voor mij wel dicht tegen aan hangen (op de paar platen aan begin en einde na).........maar voor het gemak noemen we het even trance.......

Ik zal even de wijze woorden van een onafhankelijk iemand quoten, om het er naast te leggen, alleen maakte die het bonter met r&b en hardrock
quote:
Hmm, jammer... Te veel D'nB en soorten die daar op lijken, sommigen vind ik zelfs niet onder de categorie dance vallen, lijkt wel rap/hardrock/R'nB...

Maar dat komt vast omdat ik er niet van hou

Oftewijl mijn contest was te breed in jouw ogen, die van jou te smal in mijn ogen.
Maar het is allemaal dance.....hardstikke leuk. Ieder zijn ding.
pi_41299966
Die post ken ik .

Afijn, ik ga de laatste dingen eens nakijken!
In Southern Sun
pi_41300101
En de grote winnaar is dan alsnog Trancelocator geworden, met maar liefst 43 punten. Afgetekend dus. De eindstand:

1. Trancelocator 43
2. warezguy05 32
3. Gitanki 20,5
4. ChAoZ 20
5. Flamebringer 17
6. Laevid 14
6. Miss Luna 14
8. Qunix 4,5

Zodadelijk de gehele lijst .

[ Bericht 65% gewijzigd door Da_Sandman op 29-08-2006 19:25:41 ]
In Southern Sun
pi_41301802
En toen moest ik weg. Bij de eerste platen staat wat uitleg, misschien dat ik het bij de rest ook nog wel doe.

FOK! ID-Contest #14

01. Suzanne Vega – Tom’s Diner
Ik kende de toevoeging DNA niet, op discogs kan ik dat ook niet zo vinden. ChAoZ had zodoende de naam Suzanne Vega er niet bijgenoemd, kon ik dus niet goed rekenen. Eén van mijn allereerste dance herinneringen, dit nummer.

02. ]Sweet Female Attitude – Flowers
Beetje garage achtige plaat, die het in de kroegen waar ik in die tijd kwam aardig deed. Bleek toch minder bekend dan ik dacht.

03. Lil’ Mo Ying Yang – Reach (Bassment Jaxx Firecracker Mix)
Weer een Vega, maar dit keer Louie. Jawel, die van Masters at Work. Hij heeft, samen met Erick Morillo, deze track uitgebracht, die bekend is geworden door deze remix.

04. The Beginnerz – Reckless Girl
“I’m A Reckless Girl I Agree”, gevolgd door een serie vage geluidjes. Heerlijke club plaat, loopt lekker, fijne vocals, grappige sounds, kortom, goede plaat.

05. Tom Neville – Just Fuck
Heb het expres geen remix genoemd, omdat het de Deep Down Dirty Original Mix betrof. Trancelocater noemde de mix wel, maar heb een bonuspunt achterwege gelaten.

06. Boca – Miami
Eén van mijn favoriete clubplaatjes, alleen is dit dan weer niet de juiste versie. Dit schijnt het origineel te zijn, de remix die ik goed vond is nergens meer te vinden behalve dan op de plaat natuurlijk.

07. Sound Design – Happiness
Heiko & Meiko hadden er vorig jaar een hit mee, het geluidje van Happiness van Sound De-Zign.

08. The Mackenzie feat. Jessy – Innocence (DJ Tiësto Remix)
. Een van de eerste Belgische tranceplaten die ik leerde kennen. Heerlijke sound van The Mackenzie aangevuld met de prachtige samples van Jessy. Later zou de man achter The Mackenzie zo’n beetje alle Belgische producties voor zijn rekening nemen. Overigens stond in de OP abusievelijk niet vermeld dat het om een remix ging. Wel bonuspunten natuurlijk voor degene die hem hebben geraden.
09. Maincrashers – Atlantis 2000
Zweverige dance plaat, die een erg traag op gang komt maar vervolgens wel een mooi resultaat met zich meebrengt. Niet geraden door iemand, helaas.

10. Red Carpet – Allright (Den & Hetrix Remix)
Eén van mijn alltime favourites. Expres de tekst eruit gelaten omdat ik dacht dat ie anders te simpel zou zijn. Geweldige lyrics: “The sun is gonna keep on shining, right up there in the horizon. My love for you will keep on rising, everything is gonna be alright…” . Weinig geraden, zelfs Trancelocator wist hem niet. Viel me tegen.

11. Paul Oakenfold – Southern Sun (DJ Tiësto Remix)
Hadden we hiervoor “een” alltime favourite, dit is mijn lievelings-danceplaat. Heerlijk om bij weg te dromen, maar ook weer niet te trancy. Prachtige vocals die geweldig bij het nummer passen. De Tiësto remix doet het goed, het origineel ook. Deze plaat is gewoon geweldig…

12. BBE – Seven Days And One Week
Een classic. Veel geraden dan ook. Blijft een van de betere danceplaten uit die tijd (1996).

13. Nico Parisi vs. Erik Hubo – Metro
Het cadeautje. Een recente hardtrance plaat, die vrij onbekend is gebleven. Benieuwd wie deze zonder de ID Tag had geraden.

14. Powell – I Am Ready
15. Junk Project - Control
16. CRW – I Feel Love (Dumonde Remix)
17. Randy Katana – Plastic Fantastic
18. Talla 2XLC – World In My Eyes (Cosmic Gate Remix)
19. The Clergy – The Oboe Song (Green Martian Remix)
20. DJ Yoeri – The Reality And The Future (Pyra Remix)
21. Umek - Analok
22. Pancake – Don’t Turn Your Back On Me
23. Old School Terrorists – Il On A Posse
24. Mauricio Braccagni – Bass Solution
25. Inferno Bros – Slaves To The Rave (PCP Remix)
In Southern Sun
pi_41301993
http://www.discogs.com/release/314978

Druk vervolgens op DNA en zie hoeveel Tom's diner er zijn. De versie van Vega alleen is dit duidelijk niet, maar ok.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:20:46 #79
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41302902
Yippie, het werd wel weer tijd voor een overwinning. Het is echter wel jammer dat niet iedereen kon meedoen vanwege het id3-tag incident, zeker omdat het gewoon een leuke contest was (lees als redelijk trance-georiënteerd). Dus toch complimenten aan mr. Da_Sandman.

De volgende contest ga ik weer eens organiseren. Ik heb er al een tijdje eentje min of meer paraat staan. Waarschijnlijk vanavond al online, dus hou dit topic in de gaten.
pi_41305535
De eerste kon ik niet op komen Had ik moeten weten...
pi_41305661
gvd..had me al rijk zitten rekenen tot vandaag

maar goed, ben benieuwd naar jouw contest trancelocator
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:27:11 #82
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41305849
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef warezguy05 het volgende:
gvd..had me al rijk zitten rekenen tot vandaag

maar goed, ben benieuwd naar jouw contest trancelocator
Sorry. Ik kon het weer niet laten. Beetje vaag trouwens dat je opeens twee punten minder hebt dan in de laatste tussenstand.
pi_41306557
Wat een jatplaat die nummer 7

Enigen die ik van naam ken (en ook wel gedraaid heb maar da's heel lang geleden) is het origineel van slaves to the rave, Reckless Girl (na het zien van de hoes) komt me ook bekent voor dat ik die ooit op tv gezien heb, net als die van Oakenfold. Geef mij maar de nieuwe van 'em
pi_41306586
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Sorry. Ik kon het weer niet laten. Beetje vaag trouwens dat je opeens twee punten minder hebt dan in de laatste tussenstand.
Ik had niks anders verwacht dan dat jij op de laatste dag met de hoofdprijs aan de haal ging.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:49:49 #85
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41306797
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:45 schreef Laevid het volgende:

[..]

Ik had niks anders verwacht dan dat jij op de laatste dag met de hoofdprijs aan de haal ging.
Tja, het is nu misschien wel een beetje voorspelbaar aan het worden.

Ik ben nu trouwens aan het proberen de nieuwe contest up te loaden, alleen is dat yourfilehost wel heel erg brak geworden. Even een alternatief zoeken.
pi_41306822
En ben benieuwd naar je nieuwe contest.......vorige was volgens mij best goed gelukt.......(en wist ik nog niet dat je meer keer kon insturen )
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:24:46 #87
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41308431
Hier is die dan eindelijk.

Dance Track ID Contest #15
pi_41309286
2 en 24 had ik nog meoten weten, maar daar had ik geen motivatie voor om die nog op te zoeken
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_41314029
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Dat vond ik nou ook... Na drie keer hertellen bleef ik maar op 32 komen... Dus ja..

Chaoz, je hebt denk ik wel gelijk, ik ken em echter niet anders. Punt erbij dus, maar daar heb je niet veel aan...
In Southern Sun
pi_41316921
Ach ja, nu 3e
Had ik trouwens gelijk over je snippet van nr 24?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_41320600
Geen idee eigenlijk.. Ik ken m niet anders als zo, heb altijd maar een mp3tje van een minuut of twee gehad... Het is en blijft een fijne plaat trouwens .
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')