Toen stonden er idd nog foto's inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:21 schreef Homdeck het volgende:
toen had je vast boeiender foto's dan nu![]()
Even in mijn voetbalagende kijken hoor.quote:
speel je bij forward?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef Jajong het volgende:
Helaas, de 26e heb ik op 14.00u een oefenwedstrijd tegen Lygurgus op Sportpark Corpus den Hoorn.
Ah wat schattigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo; ik heb je een ontbijtje op bed laten bezorgen...
ik zou het gewoon doen als ik je wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef MaJo het volgende:
Ik zit er aan te twijfelen om mijn foto erop te zetten. Ben nu nog een beetje anoniem (hoewel de mensen die me goed kennen me wel zullen herkennen denk ik) Maar ik vind het toch net een te grote drempel.
Komt mooi uit dat we 's avonds afspreken danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef Jajong het volgende:
Helaas, de 26e heb ik op 14.00u een oefenwedstrijd tegen Lygurgus op Sportpark Corpus den Hoorn.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt mooi uit dat we 's avonds afspreken dan![]()
bij de zondag neem ik aan? zit nogal wat klasseverschil tussen geloof ik he.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:26 schreef Jajong het volgende:
[..]!
Nee Homdeck, ik speel bij GRC Groningen. Ik hoop in het eerste, maar denk het tweede dit seizoen. ( Jaar geblesseerd geweest)
Tja nu kun je er niet onderuit hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:26 schreef Jajong het volgende:
[..]!
Nee Homdeck, ik speel bij GRC Groningen. Ik hoop in het eerste, maar denk het tweede dit seizoen. ( Jaar geblesseerd geweest)
je kunt instellen dat je mail krijgt als je een berichtje hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja nu kun je er niet onderuit heIk heb op je fotoboek ook een berichtje achtergelaten (waarom je moet komen
)
Moet je trouwens steeds je fotoboek checken om te kijken of je een bericht hebt? Dat ga ik snel weer vergeten ben ik bang![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef ChrisJX het volgende:
Volgens mij is het stiekem Salman Rushdie
Zondag ja. Zaterdag speelt 6e klasse en Zondag 1e klassequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
bij de zondag neem ik aan? zit nogal wat klasseverschil tussen geloof ik he.
Zeg dan gewoon dat je zo kijkt als ik weer een stukje muziek online gooiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:30 schreef Jajong het volgende:
<-- Zo kijk ik meestal als er weer eens zo'n cultureel verantwoorde vraag langs komt
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:34 schreef Homdeck het volgende:
ik heb het opgezocht en ik ken haar niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |