Hij bijtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:01 schreef kimmie261 het volgende:
uhm sjon bijt...
en hij wil niet graag betast worden...,hij kan ook echt heel boos worden..
sjon is wel grappig hoor,daarnaast beschadig je zijn huid als je hem zou oppakken,buiten dat ik dus niet gebeten wil worden,laat ik hem maar met rust,en geef hem zo af en toe een krekel of een muisje...

Ben je wel eens gebeten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:15 schreef kimmie261 het volgende:
haha,sjon bijt ja,en hard ook....plus hij laat zo ong niet meer los,dus niet zo'n goed plan

Lief, noem je DIT lief? Ieder zo z'n mening.. Ik persoonlijk vind het maar een enge boel..quote:

Kun je dat niet opnemen met je telefoon?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:25 schreef kimmie261 het volgende:
hij kwaakt ook,is echt geen gehoor....
lijkt wel een knarsende autoband....

Stiekem ben je toch gewoon een bastard he?quote:

Hmm we zoeken dus een Grote vriendin voor Sjon.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:48 schreef kimmie261 het volgende:
uhm dan moet het vriendinnetje net zo groot zijn als sjon,anders eet ie vriendinnetje op
ook als kleine kikkervisjes eten ze elkaar op,ze zijn nogal kannibalistisch,en overigens heel moeilijk te kweken....

quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:20 schreef kimmie261 het volgende:
haha het sjonnie fanclub topic,met elke dag een sjon foto

Ja maar ik vind Sjon echt coolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Stiekem ben je toch gewoon een bastard he?![]()
![]()

Dan kun je zeker bijna elke dag dezelfde foto postenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:20 schreef kimmie261 het volgende:
haha het sjonnie fanclub topic,met elke dag een sjon foto

Nog voor geen 1000 euro dat ik hem/haar zo oppak.. brrr..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef kimmie261 het volgende:
ik moest vandaag een van mijn spinnen nakijken,deze is wat sloom....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nee ik ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nog voor geen 1000 euro dat ik hem/haar zo oppak.. brrr..
Ze rennen ook zo snel

Eigenlijk moet je ze nog iets meer naar het midden toe beetpakken he? Voor de rest niets op aan te merken, ik kan wel merken dat je gelukkig een vrij professionele hobbyist bent. Latijnse namen, mooi hanteren, yeah.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef kimmie261 het volgende:
ik moest vandaag een van mijn spinnen nakijken,deze is wat sloom....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hebben ze ook specifieke ziektes?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:22 schreef kimmie261 het volgende:
jaa,ze lijkt een beetje ziekjes![]()
dit is geen spin die je vast kan houden,ze beet eerst naar het pincet en het duurde wel en poosje eer ze losliet,de meeste "tamme" spinnen,die mensen vasthouden zijn de smithi of de rosea.
en zpinnen zijn helemaal intigrerend om te zien,niet alleen de poten,maar ook de ogen,hun bewegingen die ze maken,het vangen van een prooi...ja echt heel mooi![]()

Meeste spinnen zijn echt niet zo gevaarlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef Casparovvv het volgende:
Heb je gevaarlijke spinnen? In de zin van, sterk gif?
Het lijkt me ook wel watHoe oud worden ze enzo?

Spinnen hebben wel eens last van mijten, erg vervelend. Schimmels komen ook gauw in hun bakjes terecht als het slecht ventileert.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Hebben ze ook specifieke ziektes?

Een paar honderd vogelspinnen in huis max. Ik heb er helaas geen foto's meer van. Of wel, ik zal ze even zoeken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Aitan het volgende:
jeej nog een spinnenkenner!! Toch Nitespeed?![]()

quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Een paar honderd vogelspinnen in huis max. Ik heb er helaas geen foto's meer van. Of wel, ik zal ze even zoeken.

Tijgerpython, en hij bijt hier niet ofzo. Hij was aan het gapen om zijn kaken recht te zetten na het eten van een rat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef Isegrim het volgende:
Zwart met witte pootjes, hoe schattig.
Die slang is een boa? Of python...?

Ik heb er eens eentje om mijn nek mogen hebben, die woog 25 kilo. Ik vond 'm supertof, ben totaal niet bang voor die beesten. Ze voelen ook prettig aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Tijgerpython, en hij bijt hier niet ofzo. Hij was aan het gapen om zijn kaken recht te zetten na het eten van een rat.

Heel zacht inderdaad, totaal niet vies of glibberig of slijmerig zoals sommige mensen denken. Ze kunnen wel vrij hard knijpen af en toe maar voor de rest is er niets engs aan als je alles een beetje onder controle houdt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb er eens eentje om mijn nek mogen hebben, die woog 25 kilo. Ik vond 'm supertof, ben totaal niet bang voor die beesten. Ze voelen ook prettig aan.

Om heel eerlijk te zijn was de collectie van mijn broer. En ik hielp een beetje, dus ik weet er ook veel te veel vanafquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:16 schreef kimmie261 het volgende:
nitespeed,leuk,heb je nu nog steeds spinnen??
waar gaat jou voorkeur naar uit??welke soort en boom of bodembewoners??
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |