quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat hij VAN MIJ kon oprotten.
Zo goed dan, mierenneuker.
Ik denk dat dit voor Feyenoord juist heel positief is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, voor Dirk is dit een goeie ontwikkeling denk ik. Voor feyenoord is het iets minder positief, maar ze kunnen het geld goed gebruiken.
Je volgt je held naar Liverpool als fan of blijft hij voor jou de eeuwige Feyenoorder?quote:
Geen van beide.... anders moet je misschien eens de andere reacties van Cart_man bekijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je volgt je held naar Liverpool als fan of blijft hij voor jou de eeuwige Feyenoorder?
Dirkie probeert nu eenmaal heel politiek correct te zijn richting de supporters, maar dat kan in de hypocriete wereld van het voetbal niet. Ieder weldenkend persoon die iets van voetbal weet, weet ook dat het onmogelijk is om zoiets te zeggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
Ik meen mij nog een uitspraak te herinneren waarin betrouwbare Dirk beweerde niet meer weg te gaan als hij eenmaal aan de training was begonnen.....
Misschien moet je ff beter lezen. Dat wordt namelijk helemaal niet beweerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:43 schreef GSbrder het volgende:
ik vind het hier wel een stelletje huilies.. Liverpool is de droomclub van Kuyt, hij heeft Feyenoord alles bezorgd wat ze wilden (Goals, en een supertransfersom) en nu lopen zeiken dat hij
niet loyaal is en dat hij mag oprotten... Hoezo niet loyaal? Spelers blijven nu eenmaal niet hun hele leven voor de lol in Nederland
Dat is die BBC taxineger!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Ricky_ het volgende:
Wat is z'n Engels slecht trouwens.
http://www.koptalk.com/detail_subtitle_listing.php?link_id=4027
houw doe joe see dat...quote:
Behoorlijk bedrag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:57 schreef DrDentz het volgende:
18 miljoen, ongelofelijk toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |