Zou een beetje een anti-climax zijn na al dat gedoe.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:15 schreef Kaap het volgende:
En toch zie ik hem niet naar Newcastle gaan.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:54 schreef Crush65 het volgende:
'zakkenvuller' ?
ADquote:Kuyt vertrekt naar Liverpool
ROTTERDAM - Dat Dirk Kuyt naar Liverpool vertrekt, staat zo goed als vast. Het enige wat nog niet zeker is, is of de trefzekere aanvaller komende zaterdag al debuteert: uit tegen Sheffield United. Daarover neemt Rafael Benitez, de Spaanse manager van Liverpool, pas zaterdagochtend een beslissing.
Het gonsde al dagen in Rotterdam: Kuyt vertrekt naar de boorden van de Mersey. En het is nog waar ook. Hij tekent vrijwel zeker op vrijdag, het kan ook op zaterdag zijn, een contract dat hem voor vier jaar zal binden aan de Champions League-winnaar van 2005.
Newcastle United, dat een opvolger zoekt voor de gestopte Shearer, zou ook een flink bod op hem willen doen, maar de club uit het noorden van Engeland valt niet in de categorie droomclubs van Kuyt.
De hindernissen voor een transfer zijn weggenomen. Nadat Liverpool enkele dagen geleden een fors bod had neergelegd, voelde Feyenoord dat er zaken konden worden gedaan. Maar de fase van zaken doen is sinds gisteren achter de rug. Kuyt vertrekt met spoed, naar één van zijn droomclubs. De aanvaller heeft de Kuip altijd door de voordeur willen verlaten. Dat doet hij op vorstelijke wijze.
Hij heeft altijd open kaart gespeeld bij de clubleiding en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen heeft dat beleid steeds ondersteund.
Daarom ook verlengde Kuyt in 2005 zijn contract tot 2009. Daarmee kon Feyenoord tot medio 2008 de hoofdprijs vragen voor de speler die zelf wilde dat zijn club goed aan hem zou verdienen.
De Stadionclub gaat zelfs fors aan hem verdienen, hoewel de exacte transfersom woensdag nog niet te achterhalen was. Dat die ruim boven de tien miljoen euro komt, is een bescheiden schatting.
Daarmee is hij onderdeel van de grootste Feyenoord-transfer ooit. De club heeft nog tot 31 augustus de tijd om een opvolger aan te trekken. Zondag spelen de Rotterdammers uit bij FC Groningen.
Bij Feyenoord blijven is dan ook geen optie.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:18 schreef Zjakkie het volgende:
Als het hem echt om de prijzen gaat dan denk ik niet dat ie naar Newcastle moet gaan
Financiële onafhankelijkheid voor jezelf en je nageslacht is niet gek natuurlijk. Die kans pak je met beide handen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Feyenoord is de beste club voor hem.. ik vraag me af wat Dirk met dat extra geld gaat doen, zo'n glitter en glamour jongen is het niet en hij verdient nu ook 100x meer dan als schilder
uit t oog uit t hart ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef Cart_man het volgende:
Dat is ook weer een gesloten boek.
Dank voor de jaren en de vele doelpunten, tabee.
Ik snap sowieso niet waarom ze zijn gegaan. Kuyt heeft meerdere keren verteld dat hij graag CL wilt spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:52 schreef koningdavid het volgende:
Wel lullig voor die scouts van Newcastle die helemaal voor niks naar Ierland zijn gegaan.![]()
Ja maar wel een stuk beroerderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:04 schreef Kaap het volgende:
18 miljoen hoorde ik op de radio. Dat is wel een klapper hoor. Bedankt en tot ziens Dirk, maar ook zonder jou gaat Feijenoord gewoon door.
ach, als Cruz komt zie ik geen probleemquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar wel een stuk beroerder, we zijn niet echt in de positie om z'on spits te kunnen missen
1,8 miljoen per jaar las ik netquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:51 schreef jojomen4 het volgende:
Wat zal die verdienen? 3 miljoen netto per jaar?
Jij werkt voor niets?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:54 schreef Crush65 het volgende:
'zakkenvuller' ?
Precies...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Spelers interesseren me weinig. Die komen en gaan...
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu wordt Nevland dus jullie nieuwe held?
Nog wat zinvols te zeggen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Boussaboun? Kost niks meer..
Jadijadijadi... die opmerking is al eerder geplaatst.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
Ik meen mij nog een uitspraak te herinneren waarin betrouwbare Dirk beweerde niet meer weg te gaan als hij eenmaal aan de training was begonnen.....
Je moet happen johquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:48 schreef Cart_man het volgende:
Heb je gelijk in. Mede de reden dat hij kon oprotten.
Ik speculeer over een opvolger voor Dirks rol 'held van Rotterdam'. Mag toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |