uit t oog uit t hart ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef Cart_man het volgende:
Dat is ook weer een gesloten boek.
Dank voor de jaren en de vele doelpunten, tabee.
Ik snap sowieso niet waarom ze zijn gegaan. Kuyt heeft meerdere keren verteld dat hij graag CL wilt spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:52 schreef koningdavid het volgende:
Wel lullig voor die scouts van Newcastle die helemaal voor niks naar Ierland zijn gegaan.![]()
Ja maar wel een stuk beroerderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:04 schreef Kaap het volgende:
18 miljoen hoorde ik op de radio. Dat is wel een klapper hoor. Bedankt en tot ziens Dirk, maar ook zonder jou gaat Feijenoord gewoon door.
ach, als Cruz komt zie ik geen probleemquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar wel een stuk beroerder, we zijn niet echt in de positie om z'on spits te kunnen missen
1,8 miljoen per jaar las ik netquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:51 schreef jojomen4 het volgende:
Wat zal die verdienen? 3 miljoen netto per jaar?
Jij werkt voor niets?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:54 schreef Crush65 het volgende:
'zakkenvuller' ?
Precies...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Spelers interesseren me weinig. Die komen en gaan...
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu wordt Nevland dus jullie nieuwe held?
Nog wat zinvols te zeggen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Boussaboun? Kost niks meer..
Jadijadijadi... die opmerking is al eerder geplaatst.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
Ik meen mij nog een uitspraak te herinneren waarin betrouwbare Dirk beweerde niet meer weg te gaan als hij eenmaal aan de training was begonnen.....
Je moet happen johquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:48 schreef Cart_man het volgende:
Heb je gelijk in. Mede de reden dat hij kon oprotten.
Ik speculeer over een opvolger voor Dirks rol 'held van Rotterdam'. Mag toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |