Das niet opvallend meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef Ricky_ het volgende:
Dit dus:
[..]
Ook opvallend; niemand van PSV.
Denk het niet. Hij is heel erg pro 4-3-3. Enne daar zijn prima opties voor in deze selectie. Waarschijnlijk gebruikt ie deze:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
Wel beter dat hij Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) blijft oproepen, zo'n breekijzer kan tegen Luxemburg en/of Wit-Rusland best eens van pas komen, daarbij hebben we in Nederland verder ook niet zoveel goede spitsen tot onze beschikking. In de hele selectie zit geen één échte buitenspeler, zou hij wellicht eens 4-4-2 uitproberen?
Robin van Persie als rechtsbuiten en Ryan Babel op links? Of andersom?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:15 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij is heel erg pro 4-3-3. Enne daar zijn prima opties voor in deze selectie. Waarschijnlijk gebruikt ie deze:
Van Persie---------Huntelaar--------------Babel
Als ie het systeem aan zou passen aan de beschikbare spelers zou hij allang een keer anders zijn gaan voetballen, denk je ook niet? Dus ik denk dat hij dat nou ook zeker niet zal doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Robin van Persie als rechtsbuiten en Ryan Babel op links? Of andersom?
Van Persie is geen buitenspeler, ook al doet hij het de laatste tijd wel aardig als rechtsbuiten, en verder zitten er ook geen échte buitenspelers in de selectie. Waarom dan niet een wedstrijdje 4-4-2 of 3-5-2?
Marco van Basten heeft een bord voor zijn kop, hoop dat zijn geluk snel voorbij is en hij afgaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:23 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als ie het systeem aan zou passen aan de beschikbare spelers zou hij allang een keer anders zijn gaan voetballen, denk je ook niet? Dus ik denk dat hij dat nou ook zeker niet zal doen.
Nou, ik had Kromkamp ingeruild voor Greene en Mathijssen voor Ooijer of Luirink. En Gio vind ik ook niet beter dan de Cler(verdedigend in ieder geval niet). Maar wel een mooie opstelling.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:42 schreef PPWB84 het volgende:
Ok, dan krijgen we:
------------------------------------------sar-----------------------------------------------
-------heitinga-------------boulahrouz------------mathijsen-----------de cler--------
-----------------------------------------schaars------------------------------------------
--------------------------Sneijder--------------------Vd vaart---------------------------
---------------Van Persie-------------------------------------------------Babel---------
------------------------------------------Huntelaar---------------------------------------
en dit had theoretisch ook mogelijk geweest:
------------------------------------------ Sar------------------------------------------------
--------Kromkamp------------Boulahrouz---------Mathijsen-------------Gio-----------
-----------------------------------------Davids---------------------------------------------
----------------------Seedorf----------------------Van Bommel-------------------------
--------Van persie----------------------------------------------------------Robben-----
-------------------------------------Van Nistelrooy---------------------------------------
Wat moet je met 3 linksback in je selectie. San Marco wil toch alle positie's dubbel bezet hebben? Waarom dan geen extra centrumverdediger meenemen ten koste van Emanuelsson, die zo sterk speelde afgelopen weekquote:Doel: Van der Sar (Manchester United), Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Boulahrouz (Chelsea), Mathijsen (HSV), Van Bronckhorst (Barcelona), De Cler (AZ), Emanuelson (Ajax), Heitinga (Ajax), Jaliens (AZ), Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenveld: Janssen (Vitesse), De Jong (HSV), Landzaat (Wigan Athletic), Schaars (AZ), Sneijder (Ajax), Van der Vaart (HSV).
Aanval: Babel (Ajax), Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool), Meerdink (AZ), Van Persie (Arsenal), Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Serginho Greene en Gijs Luirink verdienen sowieso een kans, daarbij zou ik Clarence Seedorf en Mark van Bommel van positie laten wisselen. Overigens hoeven wij ons natuurlijk niet vast te houden aan 4-3-3, een 4-4-2 zou met al onze beschikbare spelers waarschijnlijk succesvoller zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef Solstice het volgende:
[..]
Nou, ik had Kromkamp ingeruild voor Greene en Mathijssen voor Ooijer of Luirink. En Gio vind ik ook niet beter dan de Cler(verdedigend in ieder geval niet). Maar wel een mooie opstelling.
Vast wel. Die slotzinnen moet je er in houden trouwens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef BartusG. het volgende:
Bartus(die zich afvraagt of hij het hier naar z'n zin gaat krijgen)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef manny het volgende:
mijn vertrouwen is nu tot onder het nulpunt gedaald. Het goede nieuws: hij heeft nog geen spelers uit de Jupiler-league opgeroepen.
Als je 4-4-2 gaat spelen, moet je Van Nistelrooy weer heel snel oproepen en opstellen. Hij is gewoon de beste voor een 4-4-2 systeem met een goede spits naast zich. Zoals hij nu ook doelpunt na doelpunt scoort bij Real Madrid met Raul naast zich.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:27 schreef MrSASO het volgende:
Of zoals Montana al zei, een keer 442 proberen.
Het liefst met een ruit op het middenveld.
---------------------------vd Sar
---Ooijer--------Boula----------Mathijsen--------Gio
--------------------------Schaars
---Landzaat-----------------------------------vd Vaart
--------------------------vPersie
--------------Huntelaar------------Babel
Dan zou ik eerder kiezen voor:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als je 4-4-2 gaat spelen, moet je Van Nistelrooy weer heel snel oproepen en opstellen. Hij is gewoon de beste voor een 4-4-2 systeem met een goede spits naast zich. Zoals hij nu ook doelpunt na doelpunt scoort bij Real Madrid met Raul naast zich.
Van jouw elftal zou ik schrappen: Schaars, Landzaat, Babel. Erin komen Davids, Van Bommel en Van Nistelrooy. Ooijer niet op rechts, hij is samen met Boula de beste centrale verdediger. En hij is de beste opbouwende centrale verdediger die er is in Nederland. Boula en Mathijsen zijn niet de besten in de opbouw. Dus offer ik Mathijsen op. Op rechts zet ik dan Kromkamp. Eens kijken of we dan weer Europees kampioen kunnen worden. Met een fatsoenlijk systeem, een fatsoenlijke selectie en bovenal een fatsoenlijke bondscoach moet dat zeker lukken! (Jammer dat Hiddink bij Rusland vast zit, hij was perfect geweest voor de baan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |