abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:01:06 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41160969
Wel beter dat hij Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) blijft oproepen, zo'n breekijzer kan tegen Luxemburg en/of Wit-Rusland best eens van pas komen, daarbij hebben we in Nederland verder ook niet zoveel goede spitsen tot onze beschikking. In de hele selectie zit geen één échte buitenspeler, zou hij wellicht eens 4-4-2 uitproberen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41161424
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef Ricky_ het volgende:
Dit dus:
[..]
Ook opvallend; niemand van PSV.
Das niet opvallend meer.
pi_41161547
Meerdink
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41161566
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
Wel beter dat hij Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) blijft oproepen, zo'n breekijzer kan tegen Luxemburg en/of Wit-Rusland best eens van pas komen, daarbij hebben we in Nederland verder ook niet zoveel goede spitsen tot onze beschikking. In de hele selectie zit geen één échte buitenspeler, zou hij wellicht eens 4-4-2 uitproberen?
Denk het niet. Hij is heel erg pro 4-3-3. Enne daar zijn prima opties voor in deze selectie. Waarschijnlijk gebruikt ie deze:

Van Persie---------Huntelaar--------------Babel
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:19:45 #205
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41161730
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:15 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Denk het niet. Hij is heel erg pro 4-3-3. Enne daar zijn prima opties voor in deze selectie. Waarschijnlijk gebruikt ie deze:

Van Persie---------Huntelaar--------------Babel
Robin van Persie als rechtsbuiten en Ryan Babel op links? Of andersom?

Van Persie is geen buitenspeler, ook al doet hij het de laatste tijd wel aardig als rechtsbuiten, en verder zitten er ook geen échte buitenspelers in de selectie. Waarom dan niet een wedstrijdje 4-4-2 of 3-5-2?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41161896
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Robin van Persie als rechtsbuiten en Ryan Babel op links? Of andersom?

Van Persie is geen buitenspeler, ook al doet hij het de laatste tijd wel aardig als rechtsbuiten, en verder zitten er ook geen échte buitenspelers in de selectie. Waarom dan niet een wedstrijdje 4-4-2 of 3-5-2?
Als ie het systeem aan zou passen aan de beschikbare spelers zou hij allang een keer anders zijn gaan voetballen, denk je ook niet? Dus ik denk dat hij dat nou ook zeker niet zal doen.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:45:09 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41162915
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:23 schreef Solstice het volgende:

[..]

Als ie het systeem aan zou passen aan de beschikbare spelers zou hij allang een keer anders zijn gaan voetballen, denk je ook niet? Dus ik denk dat hij dat nou ook zeker niet zal doen.
Marco van Basten heeft een bord voor zijn kop, hoop dat zijn geluk snel voorbij is en hij afgaat.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:29:08 #208
156792 BartusG.
www.speedpics.nl
pi_41164416
Ik behoor tot de spijtoptanten die ooit geroepen hebben dat San Manco een fantastische bondscoach is. Co Kerstboom noemde Rijkaard destijds een beunhaas wegens zijn gebrek aan ervaring, maar die wist zich nog te omringen met ervaren assistenten terwijl San Manco zich omringt met mensen die als absolute kwaliteit slechts het ja-knikken kunnen claimen. en dat ja-knikken als basisvoorwaarde trekt San Manco door naar zijn spelers, iedereen die ook maar enigzins kritisch is, kan opzouten. Het is werkelijk verbazingwekkend dat van der Sar nog niet is ingeruild voor Kenneth Vermeer, want ook die is jong, volgzaam en van Ajax.

Vanwaar deze tirade? Och, ik begin net en het kan nog veel erger maar trigger was het oproepen van Martijn Meerdink, aardige gast, prima mentaliteit maar iemand die absoluut niet in oranje thuishoort en exemplarisch is voor de kolderieke vertoning die Nederlands elftal heet inmiddels. De "verdediging" dan, mensen als Emanuelson,Jaliens en Heitinga? Wat is er mis met Boateng bijvoorbeeld? Zelfs Arjen de Zeeuw of Fernando Ricksen hadden voor meer stabiliteit en ervaring achterin gezorgd om maar niet te spreken over de topnamen op het middenveld die ontbreken. Manco was een jeugdtrainer en selecteert zijn spelers nog steeds op het aantal jeugdpuistjes.

Om maar af te sluiten met een gevleugelde uitspraak van Jody Bernal: Hoe verder van de nul, hoe eerder ben je bij San Manco de lul.

Bartus(die zich afvraagt of hij het hier naar z'n zin gaat krijgen)
www.speedpics.nl
pi_41165086
Ik geloof ook nog steeds dat Marco de juiste man. Alleen maakt hij het me wel steeds lastiger!!

?!?!Meerdink?!?

Toch jammer want ik kon hem vaak wel volgen (van Nistelrooij) en vergaf\vergeef hem wel wat missers ( Mark van bommel ) maar dit wordt toch zelfs voor mij als marco adept toch wat te gortig!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_41166402
Ok, dan krijgen we:

------------------------------------------sar-----------------------------------------------
-------heitinga-------------boulahrouz------------mathijsen-----------de cler--------
-----------------------------------------schaars------------------------------------------
--------------------------Sneijder--------------------Vd vaart---------------------------
---------------Van Persie-------------------------------------------------Babel---------
------------------------------------------Huntelaar---------------------------------------

en dit had theoretisch ook mogelijk geweest:

------------------------------------------ Sar------------------------------------------------
--------Kromkamp------------Boulahrouz---------Mathijsen-------------Gio-----------
-----------------------------------------Davids---------------------------------------------
----------------------Seedorf----------------------Van Bommel-------------------------
--------Van persie----------------------------------------------------------Robben-----
-------------------------------------Van Nistelrooy---------------------------------------
pi_41166469
Ik ben op zich een fan van Van Basten, maar toch vind ik die theoretische optie ook wel aantrekkelijk. Grote namen, grote spelers. Dat Janssen beter is dan Seedorf dat is natuurlijk lariekoek, net als dat schaars beter is dan davids. In feite vindt hij het moeilijke spelers met een te grote sterrenstatus, daar houdt ie niet van.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:56:56 #212
156792 BartusG.
www.speedpics.nl
pi_41166761
Wellicht komt het omdattie zelf ook maar tot z'n 26e op hoog niveau heeft kunnen voetballen en denkt dat iedereen die ouder is, min of meer het stadium van incontinente bejaarde heeft bereikt? Of hoort hij gewoon graag: Ja meneer van Basten, zeker meneer van Basten, mag ik nu een lollie meneer van Basten?

Bartus(die vindt dat jonge jochies nooit lollies van oudere mannen moeten aannemen trouwens)
www.speedpics.nl
pi_41166846
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:42 schreef PPWB84 het volgende:
Ok, dan krijgen we:

------------------------------------------sar-----------------------------------------------
-------heitinga-------------boulahrouz------------mathijsen-----------de cler--------
-----------------------------------------schaars------------------------------------------
--------------------------Sneijder--------------------Vd vaart---------------------------
---------------Van Persie-------------------------------------------------Babel---------
------------------------------------------Huntelaar---------------------------------------

en dit had theoretisch ook mogelijk geweest:

------------------------------------------ Sar------------------------------------------------
--------Kromkamp------------Boulahrouz---------Mathijsen-------------Gio-----------
-----------------------------------------Davids---------------------------------------------
----------------------Seedorf----------------------Van Bommel-------------------------
--------Van persie----------------------------------------------------------Robben-----
-------------------------------------Van Nistelrooy---------------------------------------
Nou, ik had Kromkamp ingeruild voor Greene en Mathijssen voor Ooijer of Luirink. En Gio vind ik ook niet beter dan de Cler(verdedigend in ieder geval niet). Maar wel een mooie opstelling.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:11:28 #214
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_41167111
Van Basten moet heel snel oprotten. Nu kan het nog. Hij heeft het WK al verziekt en nu is hij hard onderweg om hetzelfde met het EK te gaan doen.
Stel je eens voor: Dick Advocaat was bondscoach en die zou zo een selectiebeleid voeren. Hij zou overal afgemaakt worden. Maar als Van Basten het doet, dan kan het ineens wel.

Het is nu gewoon wachten tot San Marco een middelmatige speler uit de Hoofdklasse een kans geeft in Oranje.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:21:07 #215
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_41167318
quote:
Doel: Van der Sar (Manchester United), Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Boulahrouz (Chelsea), Mathijsen (HSV), Van Bronckhorst (Barcelona), De Cler (AZ), Emanuelson (Ajax), Heitinga (Ajax), Jaliens (AZ), Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenveld: Janssen (Vitesse), De Jong (HSV), Landzaat (Wigan Athletic), Schaars (AZ), Sneijder (Ajax), Van der Vaart (HSV).
Aanval: Babel (Ajax), Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool), Meerdink (AZ), Van Persie (Arsenal), Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Wat moet je met 3 linksback in je selectie. San Marco wil toch alle positie's dubbel bezet hebben? Waarom dan geen extra centrumverdediger meenemen ten koste van Emanuelsson, die zo sterk speelde afgelopen week . Heitinga, Boula, Mathijsen en Ooijer kunnen allemaal dan wel centraal spelen maar ik vind het nogal vreemd.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:26:23 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41167411
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef Solstice het volgende:

[..]

Nou, ik had Kromkamp ingeruild voor Greene en Mathijssen voor Ooijer of Luirink. En Gio vind ik ook niet beter dan de Cler(verdedigend in ieder geval niet). Maar wel een mooie opstelling.
Serginho Greene en Gijs Luirink verdienen sowieso een kans, daarbij zou ik Clarence Seedorf en Mark van Bommel van positie laten wisselen. Overigens hoeven wij ons natuurlijk niet vast te houden aan 4-3-3, een 4-4-2 zou met al onze beschikbare spelers waarschijnlijk succesvoller zijn.
pi_41167548
Van Persie op links en Kuyt op rechts..
pi_41170777
Of zoals Montana al zei, een keer 442 proberen.
Het liefst met een ruit op het middenveld.

---------------------------vd Sar

---Ooijer--------Boula----------Mathijsen--------Gio

--------------------------Schaars

---Landzaat-----------------------------------vd Vaart

--------------------------vPersie

--------------Huntelaar------------Babel
pi_41171489
vandaag nieuws niet gevolgd maar meerdink echt zonder grappen ipv robben?!?!? hij is nu helemaal loco geworden.

ps

hoor nu net dat robben geblesseerd is
pi_41174183
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef BartusG. het volgende:
Bartus(die zich afvraagt of hij het hier naar z'n zin gaat krijgen)
Vast wel. Die slotzinnen moet je er in houden trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:05:33 #221
80382 manny
30 is best veel
pi_41183172
mijn vertrouwen is nu tot onder het nulpunt gedaald. Het goede nieuws: hij heeft nog geen spelers uit de Jupiler-league opgeroepen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_41189993
Hoe snel moet Babel eruit gehaald worden?
pi_41190058
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef manny het volgende:
mijn vertrouwen is nu tot onder het nulpunt gedaald. Het goede nieuws: hij heeft nog geen spelers uit de Jupiler-league opgeroepen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:22:56 #224
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41190151
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:27 schreef MrSASO het volgende:
Of zoals Montana al zei, een keer 442 proberen.
Het liefst met een ruit op het middenveld.

---------------------------vd Sar

---Ooijer--------Boula----------Mathijsen--------Gio

--------------------------Schaars

---Landzaat-----------------------------------vd Vaart

--------------Huntelaar------------Babel
Als je 4-4-2 gaat spelen, moet je Van Nistelrooy weer heel snel oproepen en opstellen. Hij is gewoon de beste voor een 4-4-2 systeem met een goede spits naast zich. Zoals hij nu ook doelpunt na doelpunt scoort bij Real Madrid met Raul naast zich.

Van jouw elftal zou ik schrappen: Schaars, Landzaat, Babel. Erin komen Davids, Van Bommel en Van Nistelrooy. Ooijer niet op rechts, hij is samen met Boula de beste centrale verdediger. En hij is de beste opbouwende centrale verdediger die er is in Nederland. Boula en Mathijsen zijn niet de besten in de opbouw. Dus offer ik Mathijsen op. Op rechts zet ik dan Kromkamp. Eens kijken of we dan weer Europees kampioen kunnen worden. Met een fatsoenlijk systeem, een fatsoenlijke selectie en bovenal een fatsoenlijke bondscoach moet dat zeker lukken! (Jammer dat Hiddink bij Rusland vast zit, hij was perfect geweest voor de baan).
pi_41193068
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:22 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Als je 4-4-2 gaat spelen, moet je Van Nistelrooy weer heel snel oproepen en opstellen. Hij is gewoon de beste voor een 4-4-2 systeem met een goede spits naast zich. Zoals hij nu ook doelpunt na doelpunt scoort bij Real Madrid met Raul naast zich.

Van jouw elftal zou ik schrappen: Schaars, Landzaat, Babel. Erin komen Davids, Van Bommel en Van Nistelrooy. Ooijer niet op rechts, hij is samen met Boula de beste centrale verdediger. En hij is de beste opbouwende centrale verdediger die er is in Nederland. Boula en Mathijsen zijn niet de besten in de opbouw. Dus offer ik Mathijsen op. Op rechts zet ik dan Kromkamp. Eens kijken of we dan weer Europees kampioen kunnen worden. Met een fatsoenlijk systeem, een fatsoenlijke selectie en bovenal een fatsoenlijke bondscoach moet dat zeker lukken! (Jammer dat Hiddink bij Rusland vast zit, hij was perfect geweest voor de baan).
Dan zou ik eerder kiezen voor:

-------------Van der Sar---------------
Ooijer--Luirink--Boulahrouz--De Cler
--------------Schaars-------------------
Seedorf-------------------------Davids
-------------Van Persie-----------------
------van Nistelrooij--Makaay---------

Huntelaar vind ik echt een spits voor 4-3-3 en ballen van de vleugels dus liever Makaay dan, Van der Vaart vind ik fysiek en verdedigend niet sterk genoeg voor linkshalf en Davids niet rustig genoeg voor de opbouw vlak voor de verdediging. Daarom Davids op links voor de balans en balverovering en Schaars het spel opbouwen van vlak voor de verdediging. De Cler heb ik linksback omdat ik hem verdedigend sterker vind dan Gio en hij heeft ook meer loopvermogen zodat ie meer van de flank kan bestrijken. In dit systeem zijn je backs de aanvallende verdedigers dus heb ik in het centrum twee sterke verdedigers gezet, waarbij opbouwen dan wat minder belangrijk is.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:14:11 #226
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41193349
Als je backs aanvallend moeten zijn, moet je Ooijer niet op rechts zetten, maar Kromkamp. Veel aanvallender ingesteld en sterker langs de flank. En Luirink centraal achterin? Die heeft nog niets bewezen en zeker nog niet dat hij Oranje-waardig is. Dan kan je beter gewoon Ooijer op zijn plek zetten, dan heb je een zeer sterk centraal duo. En wat meer onvoorspelbaarheid achterin. Dan kan je ook centraal opbouwen, in plaats van alleen maar via de flanken. Dat is makkelijk te verdedigen.
pi_41193566
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:14 schreef Lemming22 het volgende:
Als je backs aanvallend moeten zijn, moet je Ooijer niet op rechts zetten, maar Kromkamp. Veel aanvallender ingesteld en sterker langs de flank. En Luirink centraal achterin? Die heeft nog niets bewezen en zeker nog niet dat hij Oranje-waardig is. Dan kan je beter gewoon Ooijer op zijn plek zetten, dan heb je een zeer sterk centraal duo. En wat meer onvoorspelbaarheid achterin. Dan kan je ook centraal opbouwen, in plaats van alleen maar via de flanken. Dat is makkelijk te verdedigen.
Vind Luirink beter in vorm als Kromkamp. Daarom Ooijer naar rechts en Luirink in het midden. Maar je hebt wel gelijk dat ie nog niks bewezen heeft, je zou ook Ooijer in het centrum en Greene rechtsback kunnen zetten. Kromkamp wil ik er wel graag weer in hebben als ie in vorm is, maar dat heb ik hem de laatste tijd nog niet gezien.
pi_41195187
quote:

[..]

Ik was uigegaan van de spelers die Marco van Basten heeft geselecteerd.

Anders was het zo geweest.

----------------------------vd Sar

----Kromkamp-----Boula--------Ooijer--------Gio

---------------------------Davids

------van Bommel----------------------Seedorf

-----------------Huntelaar--------vNistelrooy

Eigenlijk zou ik Babel ook in de basiself willen hebben want volgens mij komt hij echt goed tot zijn recht in een 442 systeem.
pi_41198120
quote:

[..]

(Jammer dat Hiddink bij Rusland vast zit, hij was perfect geweest voor de baan).
precies, m.i. is hij de enige die de klus zou kunnen klaren evenals een Cruijf.
pi_41198340
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:43 schreef Monco1976 het volgende:

[..]

Cruijff mag van mij lekker in een bejaardentehuis gaan zitten.
Sinds hij Rita Verdonk mede verantwoordelijk had gehouden voor het verliezen tegen de Portugezen, neem ik hem niet meer serieus.
Nee dan liever Co Adriaanse of Martin Jol, ik was zelfs al meer tevreden geweest met Robert Maaskant.
pi_41198392
Robert Maaskant mag zich eerst eens gaan bewijzen, evenals Van Basten. Jol zou zeker een goede optie zijn, dan maakt Davids ook weer kans.
pi_41198450
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:52 schreef Ricky_ het volgende:
Robert Maaskant mag zich eerst eens gaan bewijzen, evenals Van Basten. Jol zou zeker een goede optie zijn, dan maakt Davids ook weer kans.
Ik vind dat Maaskant al best wel wat heeft laten zien.
Ik vind hem ook niet de goede man voor Oranje, maar ik had meer begrip gehad als ze hem bondscoach hadden gemaakt ipv van Basten.
pi_41198468
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik vind dat Maaskant al best wel wat heeft laten zien.
Zoals? Meer dan met RBC promoveren kan ik me niet voor halen.
pi_41198569
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:54 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Zoals? Meer dan met RBC promoveren kan ik me niet voor halen.
Hij was nadat hij was gepromoveerd ook nog beland in het linkerrijtje.
En dat vind ik toch wel een prestatie.
pi_41198620
Toch is het wel handig om wat internationale ervaring te hebben en met grote spelers om te kunnen gaan voor je bondscoach wordt.
pi_41198735
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:00 schreef Ricky_ het volgende:
Toch is het wel handig om wat internationale ervaring te hebben en met grote spelers om te kunnen gaan voor je bondscoach wordt.
Heb je gelijk in, daarom vind ik Maaskant ook niet echt de man voor de job.
Maar die keuze was logischer geweest als de keuze voor van Basten.
Van Basten is gewoon een zoethoudertje voor het NL teletoeter publiek, de oude held die Nederland maar effe kampioen maakt.
Maar nu moet zelfs de 'die-hard' teletoeter toegeven dat MvB niet de juiste man is voor bondscoach.
pi_41222023
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:43 schreef Monco1976 het volgende:

[..]

Hiddink heeft met het beste materiaal sinds 25 jaar ook 'maar' de halve finale gehaald op het WK en de 1/8 finale op het EK (slechste toernooi van Oranje, 1996 Engeland). Hiddink is een goede coach maar wordt veel teveel gehyped. Het is wel een slimme coach, hij weet wanneer ie moet instappen bij een nieuwe job. Iedereen zit te bleren om Davids maar hij presteer al 2 jaar niet meer op clubniveau, zelfs bij Tottenham is ie een van de zwakste schakels. Van Nistelrooij is een keuze van de bondscoach die ik wel kan begrijpen alleen is het niet zo slim om hem nu al verbaal af te schrijven. Van Bommel is een aardige voetballer maar absoluut geen wereldtop (zie mislukking bij Barcelona), is ook geen ramp dat ie er niet meer bijzit. Nu is het ook niet zo dat wat er nu op het middenveld speelt bij Oranje wereldtop is maar deze spelers kunnen nog wel groeien wat bij van Bommel niet meer zal gaan gebeuren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_41229312
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hiddink heeft met het beste materiaal sinds 25 jaar ook 'maar' de halve finale gehaald op het WK en de 1/8 finale op het EK (slechste toernooi van Oranje, 1996 Engeland). Hiddink is een goede coach maar wordt veel teveel gehyped. Het is wel een slimme coach, hij weet wanneer ie moet instappen bij een nieuwe job. Iedereen zit te bleren om Davids maar hij presteer al 2 jaar niet meer op clubniveau, zelfs bij Tottenham is ie een van de zwakste schakels. Van Nistelrooij is een keuze van de bondscoach die ik wel kan begrijpen alleen is het niet zo slim om hem nu al verbaal af te schrijven. Van Bommel is een aardige voetballer maar absoluut geen wereldtop (zie mislukking bij Barcelona), is ook geen ramp dat ie er niet meer bijzit. Nu is het ook niet zo dat wat er nu op het middenveld speelt bij Oranje wereldtop is maar deze spelers kunnen nog wel groeien wat bij van Bommel niet meer zal gaan gebeuren.
Valt geen speld tussen te krijgen!
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:38:53 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41248502
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Onzin, Mark van Bommel is niet mislukt bij Barça en tegen Luxemburg en Wit-Rusland heb je geen breekijzer nodig, dus waarom Jan Vennegoor of Hesselink? Roy Makaay en Ruud van Nistelrooij hebben veel meer klasse, zijn wél wereldtop. Daarbij is het onzin om ervaren toppers, zoals Edgar Davids, Clarence Seedorf en de eerder genoemde Van Bommel te passeren, ten faveure van Theo Janssen, Nigel de Jong, Denny Landzaat, Stijn Schaars, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart, die allen minder zijn. Daarbij is het belachelijk om te stellen dat je beter spelers kunt selecteren die nog kunnen groeien, je moet toch het beste selecteren wat je tot je beschikking hebt? Je blijft toch niet opleiden? Het gaat hier om het Nederlands elftal, niet om Jong Oranje!
pi_41251936
Ok, Van der Vaart valt dus af met een blessure. Sneijder gaat misschien afzeggen i.v.m. de zwangerschap van zijn vrouw.

Wie zal Van Basten als vervangers oproepen? Nikcy Hofs? Afellay?

Eigenlijk kan hij niet om Seedorf heen op dit moment.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41252055
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:38 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij is het onzin om ervaren toppers, zoals Edgar Davids, Clarence Seedorf en de eerder genoemde Van Bommel te passeren, ten faveure van Theo Janssen, Nigel de Jong, Denny Landzaat, Stijn Schaars, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart, die allen minder zijn.
Dat vraag ik me af.
Dat Sneijder en Van der Vaart worden opgroepen, indien fit, moet buiten kijf staan. Zij zijn gewoon goed genoeg voor Oranje.
Dat Van Basten Schaars en De Jong voor Davids oproept kan ik ook begrijpen. Davids stelt wekelijks teleur bij Tottenham, terwijl De Jong en Schaars wekelijks uitblinken bij HSV en AZ.
Ik ben het wel met je eens dat ik Seedorf eerder zou oproepen dan Janssen en Landzaat.
pi_41252175
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:05 schreef koningdavid het volgende:
Ok, Van der Vaart valt dus af met een blessure. Sneijder gaat misschien afzeggen i.v.m. de zwangerschap van zijn vrouw.

Wie zal Van Basten als vervangers oproepen? Nikcy Hofs? Afellay?

Eigenlijk kan hij niet om Seedorf heen op dit moment.
Seedorf roept ie natuurlijk nooit meer op, dat is wel duidelijk. Afellay lijkt me ook niet, die staat volgens mij niet eens in de basis bij PSV.
pi_41252222
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef Ricky_ het volgende:
Afellay lijkt me ook niet, die staat volgens mij niet eens in de basis bij PSV.
Afellay was geblesseerd (Wanneer niet?), maar was gisteren weer fit en heeft de hele wedstrijd gespeeld.

Ideaal is het niet, maar wie kan hij anders oproepen?

Ik zie het al weer voor me: Hofs en Boateng
pi_41252283
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Afellay was geblesseerd (Wanneer niet?), maar was gisteren weer fit en heeft de hele wedstrijd gespeeld.

Ideaal is het niet, maar wie kan hij anders oproepen?

Ik zie het al weer voor me: Hofs en Boateng
De Zeeuw? En met Hofs en Boateng is niks mis.
pi_41254141
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Onzin, Mark van Bommel is niet mislukt bij Barça en tegen Luxemburg en Wit-Rusland heb je geen breekijzer nodig, dus waarom Jan Vennegoor of Hesselink? Roy Makaay en Ruud van Nistelrooij hebben veel meer klasse, zijn wél wereldtop. Daarbij is het onzin om ervaren toppers, zoals Edgar Davids, Clarence Seedorf en de eerder genoemde Van Bommel te passeren, ten faveure van Theo Janssen, Nigel de Jong, Denny Landzaat, Stijn Schaars, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart, die allen minder zijn. Daarbij is het belachelijk om te stellen dat je beter spelers kunt selecteren die nog kunnen groeien, je moet toch het beste selecteren wat je tot je beschikking hebt? Je blijft toch niet opleiden? Het gaat hier om het Nederlands elftal, niet om Jong Oranje!
Van Bommel heeft alleen in de eerste 2 maanden enig niveau gehaald bij Barcelona daarna (na z'n blessure) heeft hij het gewoon slecht gedaan. Veel te weinig handelingssnelheid en alleen maar bezig met aanstellen en provoceren. Jij kijkt waarschijnlijk weinig buitenlands voetbal want Davids is weliswaar ervaren maar een topper is het allang niet meer. Seedorf is een ander verhaal, speelt bij Milan hoofdzakelijk goed maar ligt waarschijnlijk niet goed in de groep en heeft nooit gefunctioneerd in Oranje. Ook Holy Guus had hem niet opgeroepen bij het WK (uitspraak bij Barend en van Dorp). Vennegoor heb je juist wel nodig tegen landen als Luxemburg en Wit Rusland.
Luxemburg doet het de laatste jaren bv. goed thuis. Gelijk tegen Rusland en nipte nederlagen tegen andere grote landen (Portugal b.v.). Mocht je de muur die ze ongetwijfeld optrekken niet op een voetballende manier kunnen slechten dan is een beuker erbij in de spits meer dan welkom.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:36:23 #246
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_41254546
ik vind het raar dat iedereen het normaal vindt dat babel wordt geselecteerd, maar ik vind hem echt drie keer niks. Hij kan maar een 'actie': naar binnen kappen en schieten. Dit hebben alle verdedigers nu inmiddels al door en dit is dan heel makkelijk te dekken. Ik stel verder voor om demy de zeeuw te laten debuteren als verdedigende middenvelder. Hij heeft er mede voor gezorgd dat NL -21 europees kampioen werd. Het loopvermogen, de passes, zijn schoten, zijn inzicht maken hem een topspeler en ik vind dat hij wel een plaats verdient in het echte oranje!!
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:37:55 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41254587
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:23 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Van Bommel heeft alleen in de eerste 2 maanden enig niveau gehaald bij Barcelona daarna (na z'n blessure) heeft hij het gewoon slecht gedaan. Veel te weinig handelingssnelheid en alleen maar bezig met aanstellen en provoceren. Jij kijkt waarschijnlijk weinig buitenlands voetbal want Davids is weliswaar ervaren maar een topper is het allang niet meer. Seedorf is een ander verhaal, speelt bij Milan hoofdzakelijk goed maar ligt waarschijnlijk niet goed in de groep en heeft nooit gefunctioneerd in Oranje. Ook Holy Guus had hem niet opgeroepen bij het WK (uitspraak bij Barend en van Dorp). Vennegoor heb je juist wel nodig tegen landen als Luxemburg en Wit Rusland.
Luxemburg doet het de laatste jaren bv. goed thuis. Gelijk tegen Rusland en nipte nederlagen tegen andere grote landen (Portugal b.v.). Mocht je de muur die ze ongetwijfeld optrekken niet op een voetballende manier kunnen slechten dan is een beuker erbij in de spits meer dan welkom.
Wanneer KJH niet voldoet in de spits, kan Ruud van Nistelrooij als invaller ook veel forceren of andersom, want beide hebben de gave altijd op de goede plaats te staan. Jan Vennegoor of Hesselink is niet productief genoeg, dat stormram-verhaal vind ik dan ook allemaal maar een beetje bullshit. Mark van Bommel bracht bij Barça niet helemaal wat er van hem verwacht werd, maar ik zie het dan ook als verkeerde scouting. Buitenlands voetbal zie ik genoeg, sowieso vrijwel alle wedstrijden van de Spurs en zodoende zie ik Edgar Davids genoeg in actie. De media schrijven hem omlaag, maar nog altijd kan hij makkelijk meekomen op PL-niveau, niet te vergelijken met de eredivisie. Daarbij is hij ervaren, werkt hij hard en dus kan hij Oranje zeker nog wel een dienst bewijzen, maar San Marco denkt daar helaas anders over. Onze bondscoach kan namelijk niet zo goed tegen spelers die hem durven tegen te spreken, dit soort sterke persoonlijkheden kan hij niet aan en dus selecteert hij ze niet meer. Maar Oranje dient toch te bestaan uit de beste spelers, het beste systeem en de beste bondscoach? Op dit moment is het allemaal niet het geval, ik hoop dan ook dat Oranje snel zal falen en helaas zal dit nog niet tijdens de EK-kwalificatie gebeuren, waardoor we over twee jaar weer genaaid worden, nu tijdens het EK.
pi_41256516
Seedorf staat er niet in, omdat Seedorf een lastig persoon is gebleken en te veel sterallures heeft. Ik mag iig niet hopen dat van Basten straks Hofs oproept en zegt 'ja, wij vinden hem gewoon beter dan Seedorf'. Eerlijkheid aub.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:58:01 #249
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_41261078
zou me niks verbazen als ie dat inderdaad zegt. Niks verbaast mij meer.
Nu doe je het weer!
pi_41268232
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:36 schreef DANILXL het volgende:
ik vind het raar dat iedereen het normaal vindt dat babel wordt geselecteerd, maar ik vind hem echt drie keer niks. Hij kan maar een 'actie': naar binnen kappen en schieten. Dit hebben alle verdedigers nu inmiddels al door en dit is dan heel makkelijk te dekken. Ik stel verder voor om demy de zeeuw te laten debuteren als verdedigende middenvelder. Hij heeft er mede voor gezorgd dat NL -21 europees kampioen werd. Het loopvermogen, de passes, zijn schoten, zijn inzicht maken hem een topspeler en ik vind dat hij wel een plaats verdient in het echte oranje!!
Ben ik van beide wel met je eens hoor, liever De Zeeuw dan de Jong. Maar nog liever Davids voor dan hun beiden eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')