abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40888098
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Tsjah Huntelaar heeft Nederland wel Europees kampioen gemaakt en met Huntelaar hadden we denk ik niet het WK gewonnen.
Zoveel stelt dat EK niet voor. Er is niemand buiten Nederland die nog weet wie dat gewonnen heeft. Ik had liever de halve finale gehaald op het WK.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:02:51 #102
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40888418
Die mensen die roepen dat Kuijt geen techniek heeft hebben volgens mij in hun leven nog nooit een bal aangeraakt! Techniek hebben betekend niet dat je de bal 5 keer hoog kan houden en bij het Circus Du Soleil terecht kunt.

Kuijt kan goed koppen, Kuijt kan voorzetten op maat geven, Kan gevoelige steekballetjes geven, Kuijt kan gevoelig afronden, Kuijt kun je met harde ballen op zakhoogte aanspelen die die perfect controleert. Dat is techniek jongens! Niet tovertrucjes van een Ronaldinho (en voor degene die moeite hebben met lezen: ik zeg dus niet dat Ronaldinho geen techniek heeft).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40889047
Ik vind deze avond wel leuk voor al die azijnzeikers die Ierland igngen aanmoedigen en dachten dat Nederland zou gaan verliezen.

Stakkers
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40889152
Ierland aanmoedigen gaat me inderdaad iets te ver, maar Oranje is er nog lang niet. Ik wil ze eerst weleens tegen een tegenstander van formaat zien. En hopelijk heeft Van Basten van zijn fouten geleerd en zet hij in ieder geval niet weer een Sneijder of Van der Vaart met de punt naar achter op het middenveld.
pi_40889163
Ik vind het wel grappig dat iedereen happy is dat we hebben gewonnen van een B-team van Ierland.
Ze hebben iedergeval redelijk gespeeld, vooral Huntelaar en Schaars zijn mij goed bevallen.
pi_40889191
Kuyt is geen winger.
pi_40889263
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
Kuyt is geen winger.
Ik vind hem wel beter op rechts dan centraal bij Oranje.
pi_40889269
Ik vind het belachelijk om VN te passeren. Ik vind van Basten maar een kutcoach. Hij had KJH dit WK gewoon moeten oproepen, en nu niet met zijn 'Ja, lijkt me logisch'-gezeik aankomen.
pi_40889339
Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan het duo van Basten/van het Schip... ik was eerst nog vol lof.
pi_40889381
Die persconferenties met al die aarslikkers zijn walgelijk.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:32:42 #111
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40889495
Hup Marco!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:33:36 #112
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40889525
"Klaas gaat gewoon z'n gang" Wat een popijopi gelul van die kerel zeg!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40889888
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:27 schreef Monco1976 het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan het duo van Basten/van het Schip... ik was eerst nog vol lof.
Waarom? Schaars en Huntelaar waren eerst het grote discussiepunt, maar nu blijken ze uitblinkers te zijn... Wat heeft Van Basten verkeerd gedaan?
pi_40889961
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef keijz het volgende:

[..]

Waarom? Schaars en Huntelaar waren eerst het grote discussiepunt, maar nu blijken ze uitblinkers te zijn... Wat heeft Van Basten verkeerd gedaan?
Zelfs Dikke Theo viel me 100 procent mee.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_40890447
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef keijz het volgende:

[..]

Over Huntelaar was bijna iedereen het al eens dat die mee moest naar het WK, behalve Van Basten. Verder moeten we eerst maar eens afwachten hoe het gaat tegen sterkere tegenstanders.
pi_40890612
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:01 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Over Huntelaar was bijna iedereen het al eens dat die mee moest naar het WK, behalve Van Basten.
precies, alleen daarom al moet hij ontslagen worden. we zitten verdomme amper 1 maand na het WK en kijk wat de Hunter nu heeft laten zien...

de aanloop naar het WK was goed, daarna ging het bergafwaarts...
pi_40890655
0-4
pi_40890785
hoe wazig was het overigens om in de beslissende wedstrijd tegen portugal te starten met Kuijt op de positie van Van The Man, dat hadden ze nog nooit uitgetest..... doe dat dan halverwege de 2e helft ofzo of in non-cruciale wedstrijden.
pi_40890831
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:15 schreef Monco1976 het volgende:
hoe wazig was het overigens om in de beslissende wedstrijd tegen portugal te starten met Kuijt op de positie van Van The Man, dat hadden ze nog nooit uitgetest..... doe dat dan halverwege de 2e helft ofzo of in non-cruciale wedstrijden.
Oud nieuws...
pi_40890885
Okee, maar laten we wel wezen. Ik vind van Nistelrooy een wereldspitsvan B, zoals iedereen. Maar Van Nistelrooy heeft maar zelden het niveau gehaald dat hij in clubverband haalt bij het Nederlands elftal. Huntelaar is beter in het spelen in het systeem dat Marco hanteert, speelt dat bij Ajax ook en doet het daar uitmuntend. Vandaag laat hij weer zien hoe goed hij is. Hij deed het goed, hij presteert overal, Huntelaar is de spits van de toekomst.

Dat wil niet zeggen dat Van Nistelrooy niet geselecteerd kan worden als reserve, maar schikt een grote speler als Ruud zich daarin? Daarnaast geeft Marco te kennen dat hij 3 centrale spitsen genoeg vindt. Hij wil een pinchitter (Vennegoor), een scoorder (Huntelaar), een balvaste speler (Kuyt). Van Nistelrooy wordt daardoor niet noodzakelijk. Gecombineerd dat van Nistelrooy het moeilijk zal kunnen accepteren is het dus niet geheel onbegrijpelijk dat hij voor deze optie kiest.

Van Bommel is een wat ander verhaal. Ik vermoed dat van Bommel nog steeds niet goed uitvoert wat Marco wil en dat de maat nu vol is.
pi_40890907
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:15 schreef Monco1976 het volgende:

Ouwe koeien uit de sloot halen
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:39:57 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40894559
Goh, we hebben met 4-0 gewonnen van Ierland-B (in mijn optiek vergelijkbaar met landen als Liechtenstein, San Marino en Luxemburg), dus alles is weer helemaal geweldig? In de EK-kwalificatie zullen we vast wel winnen van Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië, maar zonder de échte wereldtoppers die we tot onze beschikking hebben (Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Edgar Davids en Roy Makaay), zullen we ook vast een kans maken op het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland. Zal Robbert Schilder al opgeroepen worden voor de clash tegen Luxemburg?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40894915
- Het was aardig
- Het was tegen Ierland B
- Marco irriteert mij mateloos met zn alwetende houding. Alsof alle andere personen complete idioten zijn
- Het hele Marco-Ajax gezeik slaat als een tang op een varken. Get a life.
- Huntelaar was erg sterk
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40898058
Ik weet niet of het wel in dit topic hoort, maar ik zet het toch maar hier neer. Volgens Belgiumsoccer.be heeft HLN gezegd dat Van Basten in Belgie naar Boussoufa komt kijken. Maar Boussoufa had toch al voor Marokko gekozen?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:04:25 #125
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_40899770
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:00 schreef Cheiron het volgende:
- Het was aardig
- Het was tegen Ierland B
- Marco irriteert mij mateloos met zn alwetende houding. Alsof alle andere personen complete idioten zijn
- Het hele Marco-Ajax gezeik slaat als een tang op een varken. Get a life.
- Huntelaar was erg sterk
Helemaal eens. 't is godverdomme ook niet te geloven ook. Het lijkt echt of Marco een gouwe pik heeft wat selecteren betreft. Jammer alleen dat het maar een b-elftalletje was en dat ik Portugal nog niet vergeten ben....
Nu doe je het weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')