Zoveel stelt dat EK niet voor. Er is niemand buiten Nederland die nog weet wie dat gewonnen heeft. Ik had liever de halve finale gehaald op het WK.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah Huntelaar heeft Nederland wel Europees kampioen gemaakt en met Huntelaar hadden we denk ik niet het WK gewonnen.
Ik vind hem wel beter op rechts dan centraal bij Oranje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
Kuyt is geen winger.
Waarom? Schaars en Huntelaar waren eerst het grote discussiepunt, maar nu blijken ze uitblinkers te zijn... Wat heeft Van Basten verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:27 schreef Monco1976 het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan het duo van Basten/van het Schip... ik was eerst nog vol lof.
Zelfs Dikke Theo viel me 100 procent mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef keijz het volgende:
[..]
Waarom? Schaars en Huntelaar waren eerst het grote discussiepunt, maar nu blijken ze uitblinkers te zijn... Wat heeft Van Basten verkeerd gedaan?
Over Huntelaar was bijna iedereen het al eens dat die mee moest naar het WK, behalve Van Basten. Verder moeten we eerst maar eens afwachten hoe het gaat tegen sterkere tegenstanders.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef keijz het volgende:
[..]
Waarom? Schaars en Huntelaar waren eerst het grote discussiepunt, maar nu blijken ze uitblinkers te zijn... Wat heeft Van Basten verkeerd gedaan?
precies, alleen daarom al moet hij ontslagen worden. we zitten verdomme amper 1 maand na het WK en kijk wat de Hunter nu heeft laten zien...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:01 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Over Huntelaar was bijna iedereen het al eens dat die mee moest naar het WK, behalve Van Basten.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:15 schreef Monco1976 het volgende:
hoe wazig was het overigens om in de beslissende wedstrijd tegen portugal te starten met Kuijt op de positie van Van The Man, dat hadden ze nog nooit uitgetest..... doe dat dan halverwege de 2e helft ofzo of in non-cruciale wedstrijden.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:15 schreef Monco1976 het volgende:
hoe wazig was het overigens om in de beslissende wedstrijd tegen portugal te starten met Kuijt op de positie van Van The Man, dat hadden ze nog nooit uitgetest..... doe dat dan halverwege de 2e helft ofzo of in non-cruciale wedstrijden.
Helemaal eens. 't is godverdomme ook niet te geloven ook. Het lijkt echt of Marco een gouwe pik heeft wat selecteren betreft. Jammer alleen dat het maar een b-elftalletje was en dat ik Portugal nog niet vergeten ben....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:00 schreef Cheiron het volgende:
- Het was aardig
- Het was tegen Ierland B
- Marco irriteert mij mateloos met zn alwetende houding. Alsof alle andere personen complete idioten zijn
- Het hele Marco-Ajax gezeik slaat als een tang op een varken. Get a life.
- Huntelaar was erg sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |