Zoveel stelt dat EK niet voor. Er is niemand buiten Nederland die nog weet wie dat gewonnen heeft. Ik had liever de halve finale gehaald op het WK.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah Huntelaar heeft Nederland wel Europees kampioen gemaakt en met Huntelaar hadden we denk ik niet het WK gewonnen.
Ik vind hem wel beter op rechts dan centraal bij Oranje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
Kuyt is geen winger.
Waarom? Schaars en Huntelaar waren eerst het grote discussiepunt, maar nu blijken ze uitblinkers te zijn... Wat heeft Van Basten verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:27 schreef Monco1976 het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan het duo van Basten/van het Schip... ik was eerst nog vol lof.
Zelfs Dikke Theo viel me 100 procent mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef keijz het volgende:
[..]
Waarom? Schaars en Huntelaar waren eerst het grote discussiepunt, maar nu blijken ze uitblinkers te zijn... Wat heeft Van Basten verkeerd gedaan?
Over Huntelaar was bijna iedereen het al eens dat die mee moest naar het WK, behalve Van Basten. Verder moeten we eerst maar eens afwachten hoe het gaat tegen sterkere tegenstanders.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef keijz het volgende:
[..]
Waarom? Schaars en Huntelaar waren eerst het grote discussiepunt, maar nu blijken ze uitblinkers te zijn... Wat heeft Van Basten verkeerd gedaan?
precies, alleen daarom al moet hij ontslagen worden. we zitten verdomme amper 1 maand na het WK en kijk wat de Hunter nu heeft laten zien...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:01 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Over Huntelaar was bijna iedereen het al eens dat die mee moest naar het WK, behalve Van Basten.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:15 schreef Monco1976 het volgende:
hoe wazig was het overigens om in de beslissende wedstrijd tegen portugal te starten met Kuijt op de positie van Van The Man, dat hadden ze nog nooit uitgetest..... doe dat dan halverwege de 2e helft ofzo of in non-cruciale wedstrijden.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:15 schreef Monco1976 het volgende:
hoe wazig was het overigens om in de beslissende wedstrijd tegen portugal te starten met Kuijt op de positie van Van The Man, dat hadden ze nog nooit uitgetest..... doe dat dan halverwege de 2e helft ofzo of in non-cruciale wedstrijden.
Helemaal eens. 't is godverdomme ook niet te geloven ook. Het lijkt echt of Marco een gouwe pik heeft wat selecteren betreft. Jammer alleen dat het maar een b-elftalletje was en dat ik Portugal nog niet vergeten ben....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:00 schreef Cheiron het volgende:
- Het was aardig
- Het was tegen Ierland B
- Marco irriteert mij mateloos met zn alwetende houding. Alsof alle andere personen complete idioten zijn
- Het hele Marco-Ajax gezeik slaat als een tang op een varken. Get a life.
- Huntelaar was erg sterk
dat was geen wedstrijdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef Crush65 het volgende:
[..]
dat ik Portugal nog niet vergeten ben....
Hij trekt gewoon zijn eigen plan, dat heb ik liever dan zo'n Advocaat die zich veel te veel liet beinvloeden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:00 schreef Cheiron het volgende:
- Marco irriteert mij mateloos met zn alwetende houding. Alsof alle andere personen complete idioten zijn
Same here! Ik vind ook echt dat die gast enorme fouten maakt die geen enkele andere bondscoach zich had kunnen permiteren! Om dan nog maar te zwijgen over zijn selectiebeleid...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:27 schreef Monco1976 het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan het duo van Basten/van het Schip... ik was eerst nog vol lof.
Denk ook niet dat ze überhaupt zullen worden opgeroepen, maar wellicht kunnen ze de pers opzoeken, om demonstratief te melden dat zij zich pas weer beschikbaar stellen wanneer er een andere bondscoach is aangesteld? In het buitenland (vooral Zuid-Amerika) gebeurt dat regelmatig!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:08 schreef Chadi het volgende:
je denkt toch niet dat seedorf of davids op komt draven als van basten ze oproept?
Zo lang hij Theo Janssen oproept wanneer Sneijder afhaakt, zie ik dit niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk zouden jongens als Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel, Edgar Davids, Clarence Seedorf en Roy Makaay voor Oranje moeten bedanken, zodat San Marco een probleem heeft als zijn huidige selectie te kampen krijgt met blessures of vormcrisis.
Van Nistelrooij bewijst al jaren dat hij een meester is in zichzelf opstellen als het gaat om doelpunten te maken! Ik wil Huntelaar nog wel eens zien presteren wanneer hij op een eiland staat tussen spelers van wereldformaat!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:42 schreef SjoerdK het volgende:
En dan krijg je wel reacties van jah maar hij stond op een eiland en dan kan je als spits ook niks blabla.
tuurlijk heb je als spits goeie spelers om je heen nodig om te kunnen scoren maar het ligt grotendeels aan hoe jij je als spits opsteld. huntelaar liet in een keer zien dat het heel anders kan en ga nou niet zeggen jah toeval dat t deze wedstrijd wel liep. 1e wedstrijd van huntelaar in het elftal en de hele aanval van t Nederlandselftal draaide stukken beter dan ik het de afgelopen jaren gezien heb. Huntelaar deed meer dan alleen maar scoren. Hij gaf belangrijke passes. stond bijna altijd goed.
Ja Huntelaar speelde super, daar gaat Ajax en het Nederlands elftal nog veel plezier aan beleven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:42 schreef SjoerdK het volgende:
Overdrijven kan ook. Ik was helemaal niet positief over het nederlandse elftal toen we alle qualificaties etc. wonne en iedereen helemaal achter van Basten stond. Ik zag toen al dat het nooit een team zou worden dat het wk zou kunnen winnen.
Dat hij mensen als Davids en Seedorf niet meeneemt is al vanaf het begin raar. Die hebben nooit de kans in zijn team gekregen, ofwel zichzelf nooit kunnen bewijzen.
van Bommel, van Nistelrooy daarentegen hebben alle kans gehad om te laten zien dat ze ook in het nederlandselftal goed kunnen presteren. Dat is helaas mislukt aangezien ze bij hun clubs goed spelen.
Gister heeft het nederlands elftal goed gepresteerd met huntelaar in de spits. Oke tegen een B elftal maar bijna geen enkel land heeft het makkelijk tegen ieren. Veel mensen zeggen dat ook van Nistelrooy wel een goal had kunnen maken tegen zon b-elftal als dat van Ierland nu. Mag ik er wel op wijzen dat er heel wat slechte tegenstanders zijn geweest afgelopen 2 jaar waarbij het nederlandselftal met van nistelrooy geen potten kon breken. Ze lieten niks zien. wonnen met 1-0 ofzo maar verder hele slechte wedstrijd. van Nistelrooy liet niks zien.
En dan krijg je wel reacties van jah maar hij stond op een eiland en dan kan je als spits ook niks blabla.
tuurlijk heb je als spits goeie spelers om je heen nodig om te kunnen scoren maar het ligt grotendeels aan hoe jij je als spits opsteld. huntelaar liet in een keer zien dat het heel anders kan en ga nou niet zeggen jah toeval dat t deze wedstrijd wel liep. 1e wedstrijd van huntelaar in het elftal en de hele aanval van t Nederlandselftal draaide stukken beter dan ik het de afgelopen jaren gezien heb. Huntelaar deed meer dan alleen maar scoren. Hij gaf belangrijke passes. stond bijna altijd goed.
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:00 schreef Cheiron het volgende:
Wie is er dan over zijn hoogtepunt, alleen Davids een beetje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?
Al dat gezeur over voetballers die al lang over hun hoogtepunt heen zijn. En mekaar allemaal maar napraten. Het verleden telt niet. Het gaat om het NU.
Het doel van voetbal is dat je wint. Dat hoeft niet altijd te gebeuren met je beste spelers. Dat moet met het beste TEAM.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wie is er dan over zijn hoogtepunt, alleen Davids een beetje.
Hij loopt er iedergeval niet zo versleten bij als Cocu.
Ik snap jou niet helemaal het doel van Interlandvoetbal is dat je de beste spelers meeneemt.
Dat betekent dus dat je geen Eredivisiemateriaal moet meenemen, we hebben veel beter als dat.
En het beste team bestaat altijd uit de beste spelers.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Het doel van voetbal is dat je wint. Dat hoeft niet altijd te gebeuren met je beste spelers. Dat moet met het beste TEAM.
Juist gesproken SjoerdK. Zo gaat dat in de voetballerij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:15 schreef SjoerdK het volgende:
Het is ook jammer dat hij ze zo laat vallen maar dat gebeurt met alle spelers die hij niet meer nodig denkt te hebben. Het komt heel lullig over maar zo gaat dat nu eenmaal. Hij selecteert de mensen die hij nodig denkt te hebben en moet hij nu alle grote spelers zijn exuses aanbieden dat hij ze niet geselecteert heeft. Het komt voor een ervaren goeie speler natuurlijk hard aan, helemaal als hij bij zijn club goed presteerd maar ik vind niet dat van Basten dat anders moet aanpakken.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:16 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En het beste team bestaat altijd uit de beste spelers.
Voor mijn tijd, maar dat neemt nog niet weg dat die Pierre Vermeulen het dan mischien nog beter zou hebben gedaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Het is misschien voor jouw tijd, maar toen Cruijff voor Feyenoord speelde, hadden ze in Rotterdam een hele goede linksbuiten: Pierre Vermeulen. Ingefluisterd door Cruijff werd die door de trainerop die positie vervangen door Stanley Brard, die er veel minder van kon. Maar Feyenoord werd wel kampioen dat jaar.
John van 't Schip is ook naar Davey de Fauw komen kijken dik een jaar terug.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef Ricky_ het volgende:
Ik weet niet of het wel in dit topic hoort, maar ik zet het toch maar hier neer. Volgens Belgiumsoccer.be heeft HLN gezegd dat Van Basten in Belgie naar Boussoufa komt kijken. Maar Boussoufa had toch al voor Marokko gekozen?
Wat is er nou raar aan, tjezus...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef Stpan het volgende:
[..]
John van 't Schip is ook naar Davey de Fauw komen kijken dik een jaar terug.
Ik zou willen dat ik dit verzon.
wat interreseert die hele Faas mij nou. Het gaat om dat homo-loopje, dat eeuwige omhoog geval en die 3 momenten per wedstrijd mentalitait van meneer Robben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je arm wordt afgekneld door zo'n bandje en je geen zin hebt in een amputatie, is het toch normaal dat ie wordt afgegooid? In voetbal heb je nu eenmaal niet de tijd om voor zoiets naar de andere kant van het veld te huppelen.
Of bedoel je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |