abonnement Unibet Coolblue
pi_40979570
Besnijden is een achterlijk kutgebruik!

Altijd wordt er maar gezeken op vrouwenbesnijdenis (begrijp me niet verkeerd, misschien nog wel veel achterlijker), maar je laten besnijden (mits er geen noodzaak toe is, zoals te krappe voorhuid ofzo) is toch verdomd dwaas!

En dan die ebolavirus tering argumenten dat het hygienischer is, lazer op!
Als je je pikkie elke dag of voor mijn part 2 keer per dag wast is dat toch ook goed!

Als ze mij hadden besneden, dan zou ik zo'n arts achterhalen en vermoorden!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:54:21 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_40980242
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:35 schreef BlaineDeMono het volgende:
En dan die ebolavirus tering argumenten dat het hygienischer is, lazer op!
Als je je pikkie elke dag of voor mijn part 2 keer per dag wast is dat toch ook goed!
Eh nee, die ebolavirus tering argumenten gaan er juist over dat je sneller wondjes in je voorhuid krijgt en zo een veel grotere kans op geslachtsziektes hebt bij de seks. Dat haal je niet weg door vaak wassen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40980709
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Eh nee, die ebolavirus tering argumenten gaan er juist over dat je sneller wondjes in je voorhuid krijgt en zo een veel grotere kans op geslachtsziektes hebt bij de seks. Dat haal je niet weg door vaak wassen.
Ach geslachtziektes krijg je ook wel met een gechopte stengel hoor.
pi_40981328
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:08 schreef ukga het volgende:
ik dacht altijd dat ze je besneden met een sigarenknipper
[afbeelding]
Nah dat is zo 1990, tegenwoordig steek je comfortabel je leuter in een apparaatje..

Incl. opvangbakje, dus je krijg je huidje mee naar huis als souvenir
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_40981930
Was de rede van je besnijdenis? geloof? hygiene?
  zondag 20 augustus 2006 @ 00:19:22 #81
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_40985082
medisch.. kerel was bezig met allerlei theorieen van mogelijk meerdere kleine ingrepen. Met gelijk besnijdenis heb ik dat gezeur niet en kan mij geen reet schelen (op 6 weken niet neuken na dan )
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:38:02 #82
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_40987090
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:53 schreef Timis.ro het volgende:

[..]

je kunt het ook gewoon meerdere keren achter elkaar doen
Maar, ik heb idd gehoord dat dat zo is...minder gevoelige eikel.
Tenzij het medisch nodig is, ga ik het toch niet laten doen. Vrijwillige mutilatie van het lichaam...zit ik niet op te wachten. ik neem aan dat de natuur een reden heeft gehad om ons een voorhuid te geven...
ik vraag me eigenlijk welaf wat nou de functie is van een voorhuid
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_40992385
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:38 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

ik vraag me eigenlijk welaf wat nou de functie is van een voorhuid
bacteriën verzamelen.
pi_40992521
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:35 schreef BlaineDeMono het volgende:
Besnijden is een achterlijk kutgebruik!

Altijd wordt er maar gezeken op vrouwenbesnijdenis (begrijp me niet verkeerd, misschien nog wel veel achterlijker), maar je laten besnijden (mits er geen noodzaak toe is, zoals te krappe voorhuid ofzo) is toch verdomd dwaas!

En dan die ebolavirus tering argumenten dat het hygienischer is, lazer op!
Als je je pikkie elke dag of voor mijn part 2 keer per dag wast is dat toch ook goed!

Als ze mij hadden besneden, dan zou ik zo'n arts achterhalen en vermoorden!
Pilletje vergeten ?
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_40996285
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:33 schreef GekkeMat het volgende:

[..]

Pilletje vergeten ?
Nee hoor!

Maar zeg nou zelf, het is toch zo?
pi_41039579
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:20 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

De komende jaren niet, aangezien alle chicks denken dat je Jood bent ga je het behoorlijk slecht krijgen

Nah maar zelfs dames volgen het nieuws. Om geen fan van Joden te zijn hoef je geen nazi te zijn hoor, beetje kortzichtig
'beetje kortzichtig'
pi_41046878
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:08 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Huh Bron? Of bedoel je 80% van de Joodse amerikaanse mannen?
Nee, de gewone... Ze vinden het a) een manier om masturbatie tegen te gaan en b) hygienischer.
Heb met best veel amerikaanse jongens gechat, allemaal besneden (gewoon gevraagd, ik geloofde de officiele statistiek eerst ook niet maar nu wel)
pi_41046970
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef PeterFdeVries het volgende:

[..]

'beetje kortzichtig'
Is het ook. Iemand die joden haat, is een antisemiet. Antisemieten heb je in nazistische, faschistische, anarchistische, theocratische, monarchale etc vormen. Echt niet alleen als nazi.

Per definitie genomen is de kerk ook geen fan van de joden, Judas was een Jood en sowieso is de kerk geen fan van andere geloven. Zijn ze toch nog geen nazi?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:37:49 #89
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_41048239
Ach ja, wat boeien mij die statistieken. Woensdag is het zover En dan maar hopen dat de pijn meevalt, begin namelijk donderdag aan m'n nieuwe bijbaan (helpdesk medewerker)
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_41048372
dan hoop ik voor je dat je niet veel hoeft te zitten
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:55:08 #91
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41048637
Zitten gaat best prima, alleen bewegen niet zo.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41052824
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:38 schreef -Mellow- het volgende:
ik vraag me eigenlijk welaf wat nou de functie is van een voorhuid
Volgens site nummer 1
quote:
Functie van de voorhuid
Aan de voorhuid kent men drie betekenissen toe. Allereerst bescherming van de eikel tegen de ruwe buitenwereld. Dit is niet alleen van belang bij naaktlevende culturen. Wellicht versterkten de peniskokers van Papoea’s deze beschermingsfunctie. Ook bij het dragen van kleding beschermt de voorhuid de eikel tegen het schuren tegen de kleding.
Daarnaast draagt de voorhuid op verschillende manieren bij aan de seksuele lust. De voorhuid is rijk voorzien van bloedvaten en gevoelszenuwen. Het slijmvlies aan de binnenkant van de voorhuid bevat gevoelige tastlichaampjes, zoals in de toppen van de vingers. Daarnaast ook nog speciale strek-lichaampjes. Tijdens voorspel, masturbatie en coitus schuift de voorhuid op en neer over de oppervlakte van de eikel en/of tegen het slijmvlies van de ontvangende vagina (of anus). Daardoor levert de voorhuid een sterke bijdrage aan de seksuele lustgevoelens. Daarbij treedt meestal een natuurlijke vochtigheid op, die verhindert dat er schaaf-effecten van het slijmvlies plaats vinden.
In de derde plaats vergemakkelijkt de voorhuid het soepele binnendringen, door een zekere rolwerking, waarbij de huid om de schacht van de penis opstroopt.
Daarbij hoorde ik dat de stof die de voorhuid afscheid in de eerste instantie bedoelt is als een anti-bacterieel goedje. Maar dat regelmatig schoonmaken nog steeds een prioriteit heeft.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_41060895
Ok, laat ik dit even voorop stellen,
als je nog van plan was om met de fiets te komen: NEE!!!
Echt niet doen, als het net zo gaat als het bij mij ging, was je echt de eerste dag niet thuisgekomen,
je kan gewoon echt niet fietsen met een aan gort gesneden leuter.

Verder zou ik uit voorzorg voldoende pijnstillers meenemen naar het ziekenhuis. Ik heb vaak gehoord van mensen, dat ze geen pijn hadden, maar als je ongeluk hebt, net zoals mij,
dan piep je wel anders.
Die prutser die mijn leuter (en die van m'n pa, zelfde probleem, nauwe voorhuid) bewerkt heeft,
doet iets niet goed op de een of andere manier. Ik zat in ieder geval te janken in de auto, toen ik thuis kwam, en dat was misschien 20 minuten nadat ik van de operatietafel af was.
En het uur daarna was echt een hel van pijn, daarna nam het al weer af gelukkig.

De eerste dag heb ik maar 1 keer gepist (tip: niet te veel drinken, en pissen voor de operatie),
maar ik voel de geen pijn, omdat ik een soort van shock terecht kwam toen ik m'n broek naarbeneden deed. M'n gehoor sloot zich af, alles werd donker enzo. M'n piemel was ook echt letterlijk gekrompen tot een cm of 2
De dagen daarna had ik al niet zoveel last meer bij het plassen.

Ik heb de eerste 2 weken zoveel mogelijk het verband eraf gehad, en gewoon in m'n blote leuter in bed gelegen of onder een deken op de bank. Verder m'n leuter 1-2 x per dag ververst in een bakje met soda.

Owja, ik zou trouwens even vragen aan je uroloog of hij je frenulum (toompje) wil laten zitten, aangezien dit het gevoeligste plekje van je eikel is.


En voor de mongolen die niet snappen waarom een besneden lul hygiënischer is:
Je kan hem dan wel 2 keer per dag wassen, maar voordat je hem wast, is hij toch nog even smerig.
Met een besneden lul heb je gewoon helemaal nooit meer kopkaas of andere ongein.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:32:44 #94
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_41061758
thnx, een hele geruststelling

Morgen is het zover.. ben alleen de tijd vergeten en dat kutbriefje kwijt
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:35:36 #95
97111 ukga
Siewosie baas
pi_41061845
morgen ben je niet alleen dat briefje kwijt
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:36:54 #96
37248 BertV
Handgemaakt
pi_41061885
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:26 schreef SlimShady het volgende:

[..]

bacteriën verzamelen.
Gevoeligheid van de eikel bewaren...
Mgoed, als je al sinds je jeugd een eelt -eikel hebt dan geef je dat natuurlijk nooit toe.

Een besnijdenis heeft een invloed op de gevoeligheid van de eikel, en kan zo het gevoel dat de man aan de seks beleeft veranderen. Sommige mannen zeggen dat de besnijdenis de seksualiteit beter maakt, en anderen zeggen dat het het gevoel vermindert of zelfs verdwijnt.

Gokje wagen?
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef synthesix het volgende:

En voor de mongolen die niet snappen waarom een besneden lul hygiënischer is:
Je kan hem dan wel 2 keer per dag wassen, maar voordat je hem wast, is hij toch nog even smerig.
Met een besneden lul heb je gewoon helemaal nooit meer kopkaas of andere ongein.
De voorhuid houdt tevens vaginaal vocht beter vast tijdens de geslachts gemeenschap waardoor pijnlijke uitdroging minder vaak voorkomt, ook maakt het masturbatie makkelijker aangezien sommige besneden mannen glijmiddel nodig hebben om te masturberen. Het komt voor dat mannen die op jonge leeftijd besneden zijn zich mismaakt voelen en besluiten de resterende voorhuid, indien aanwezig, op te rekken om de natuurlijke staat zover als mogelijk te herstellen.

[ Bericht 32% gewijzigd door BertV op 22-08-2006 15:12:00 ]
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:38:26 #97
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_41061947
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef synthesix het volgende:

En voor de mongolen die niet snappen waarom een besneden lul hygiënischer is:
Je kan hem dan wel 2 keer per dag wassen, maar voordat je hem wast, is hij toch nog even smerig.
Met een besneden lul heb je gewoon helemaal nooit meer kopkaas of andere ongein.
hbe ik ook nooit alst van hoor
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:44:55 #98
97111 ukga
Siewosie baas
pi_41062164
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef Brupje het volgende:

[..]

hbe ik ook nooit alst van hoor
idem dito. en ook nog nooit een meisje gehad die het vies vond(ruiken/smaken)
maarja...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:10:09 #99
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_41079864
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:35 schreef ukga het volgende:
morgen ben je niet alleen dat briefje kwijt
heb het eindelijk gevonden tussen allemaal rotzooi
heb vrijdag weer een sollicitatiegesprek.. hopelijk heb ik dan geen zere lul

als ik morgen een stijve heb hoef ik alleen maar ff naar dit plaatje te kijken
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_41080111
Whoa succes kerel!

Hoe gaat dat nou in z'n werk? Plaatselijke verdoving of ga je helemaal onder narcose?

En hoe lang duurt zoiets?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')