Op die manier is het geen wedstrijd meer idd. Jammer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:06 schreef Lienekien het volgende:
Voor de laatste wedstrijd was er maar een inzender.
Oke, tja ik verveel me.quote:Er is nog geen vervolg bedacht.
Die lui van weiland spammen regelmatig.quote:Op maandag 4 december 2006 12:23 schreef Serendips het volgende:
Wat moeten we hiermee?
Als het al van betekenis is, dan lijkt het me meer iets voor TRU.
Des te meer reden om de sloten uit de kast te halen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Die lui van weiland spammen regelmatig.
Ik zou een nieuw topic leuker vinden. Dan blijft Breukelse kwesties gereserveerd voor Breukelse kwesties.quote:Op woensdag 20 december 2006 03:42 schreef Ryan3 het volgende:
'Napraten over het topic Breukelse Kwesties' kan dat (tegenwoordig nog) in Breukelse Kwesties of moet er een nieuw topic over gemaakt worden?
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor het Fok! Woordenboek:
Fap Veelgebruikte aanduiding ( normaliter als *fap fap* )waar een user haar/zijn genoegen uitdrukt over de kwaliteit van het ge-fapte onderwerp. Word wel eens gepost tesamen met hetemoticon.
Oldbie 1.Volgens de op Fok gebruikte definite de eerste 5000 users die zich ooit aanmelden op het Fok Forum. Alleen deze elite heeft toegang tot OO.
2. Iemand die al langere tijd op een forum geregistreerd is.
OO Afkorting voor het Oldbie forum
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik beloof je dat ik het er vannacht tussen ga zetten![]()
IK zal eens kijken of ik een spitsvondig stukje maikuul kan schrijven, hihihihi.. dan gooi ik dat na goedkeuring ook in het wiki woordenboek.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:29 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk heeft dat Fokwoordenboek sowieso wel een modernere inhoud nodig. Maar ik weet bar weinig te vertellen over bijv. Maikuuul en zo.
is het trouwens niet "wordt" ipv "word" ? Zo ja, wil je dat dan ff verbeteren a.u.b.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Fap Veelgebruikte aanduiding ( normaliter als *fap fap* )waar een user haar/zijn genoegen uitdrukt over de kwaliteit van het ge-fapte onderwerp. Word wel eens gepost tesamen met hetemoticon.
Maar ik neem wel aan dat je wel de eindredactie doet en het eventueel herschrijven van zaken zodat het in het geheel past, toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Maak maar een mooie omschrijving, want ik ben daar niet de aangewezen persoon voor (aangezien ik ze niet goed 'ken'). Verdient zo te lezen absoluut een vermelding
Ik zal het eens even in de groep gooien en kom er later nog op terug.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Maak maar een mooie omschrijving, want ik ben daar niet de aangewezen persoon voor (aangezien ik ze niet goed 'ken'). Verdient zo te lezen absoluut een vermelding
Super!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef Fjolle het volgende:
Ik zal het eens even in de groep gooien en kom er later nog op terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |