Hij staat hier nu toch alquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:08 schreef SunChaser het volgende:
Of: je zet m in GC en als er heel weinig nuttige bijdragen bijkomen dan doen we m weer terug naar ONZ
Schouderklopje mag zeker niet?quote:
Dank uquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:11 schreef jogy het volgende:
Ok ok, ik edit en note de schavuit wel.
Ik heb het gelezen, je mag de lachgaskamer inh, dat is al een stuk minder stout.quote:
jij weet toch beter eh?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, je mag de lachgaskamer inh, dat is al een stuk minder stout.
Het vorige Fokke en Fokke kwam hier toch ook vandaan, dus hier zijn de roots mên. Geef ons ook eens een topic die niet lijkt alsof het uit een reet van een baggeraar komt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja maar hij begon in GC en hij is verplaatst zonder toestemming![]()
nou ja elk topique krijgt de mod die het verdient zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Het vorige Fokke en Fokke kwam hier toch ook vandaan, dus hier zijn de roots mên. Geef ons ook eens een topic die niet lijkt alsof het uit een reet van een baggeraar komt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
Opgeschoond, ik hoop dat het hele topic nog een beetje coherent is.
[afbeelding] Gaarne niet reageren als je niet meer dan 2 woorden te typen hebt, enkel alleen een smiley of begint te kroeskroelen, doe dat maar ergens in één van de vele slowchatreeksen die Fok! rijk is. Hier wordt vanaf nu strenger op gelet en opgetreden. verbaggeren doe je maar in je achtertuin, als je geen achtertuin hebt dan koop je maar een bloempot met aarde erin en gooi je daar wat water in en smeer jezelf helemaal onder voor mijn part. [afbeelding]
Oe, hier trekt het nog wat meer aandacht, goeie zaakquote:
ik denk, ik help je evenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Oe, hier trekt het nog wat meer aandacht, goeie zaak.
Hier dan een betere (nettere versie) http://i110.photobucket.com/albums/n95/fokBlame/onz-feedback.jpgquote:
Thanksquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Blame het volgende:
[..]
Hier dan een betere (nettere versie) http://i110.photobucket.com/albums/n95/fokBlame/onz-feedback.jpg
psd-tje kun je hier halen, mocht je hem nodig hebben
mijn fav modquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:41 schreef NJ het volgende:
Hoi.
Moet jij niet naar bed?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef most_wanted het volgende:
NB word een beetje té bagger, grijp eens in.
Nachtbagger?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef most_wanted het volgende:
NB word een beetje té bagger, grijp eens in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |