sterf jij ff lekker eerder rukkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
Het alto-feest is uitverkocht.
Moet je zien wat er spontaan ontstaat:
Lowlands kaartjes. :'(
[GEZ] Lowlands ticket!
[gez] lowlandskaartje voor 150 euro
Gez: Kaartje Lowlands...
Lowlands: help een Fok!er uit de brand....
[GEZ] Kaartje Lowlands (Eindhoven)
[gez] kaartje lowlands
Sterf, gothics.
Je moeder in een bakfiets.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
sterf jij ff lekker eerder rukker![]()
Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:50 schreef vruitig het volgende:
haha ik heb lekker 2 gratis kaarten gekregen voor a.s zaterdag. Maar ik weet nog niet of ik ga.
Doe eens aan mij geven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:50 schreef vruitig het volgende:
haha ik heb lekker 2 gratis kaarten gekregen voor a.s zaterdag. Maar ik weet nog niet of ik ga.
Voor de zaterdag nog wel, doe je goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:50 schreef vruitig het volgende:
Ik moet zo poepen, ik veeg me kont er wel mee af. Ook die ene met die backstage kaartquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.
*ban aanvraagt*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef vruitig het volgende:
[..]
Ik moet zo poepen, ik veeg me kont er wel mee af. Ook die ene met die backstage kaart![]()
duidelijk mensen die alleen achter de computer zitten de hele dag en totaal niet weten wat er speelt buiten huis...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.
Ja omdat ze er op rekenen dat het niet wordt uitverkocht en denken last minute 2e hands een goedkaartje te kunnen kopenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef Spacemonkeh het volgende:
Heerljik he? dat je al vanaf mei die kaartjes kon kopen en dat mensen een paar dagen van te voren nog geen kaartje hebben en ineens wanhopig gaan doen
Ik maak er ook nog een foto van. Maar het zijn pas printjes de kaarten kan ik afhalen bij de receptie ofzo.quote:
Haha precies! Vorig jaar was het niet uitverkocht en ze hadden natuurlijk verwacht dat het dit jaar hetzelfde zou gebeuren. Maarja, het is toch een broeinest van alto's en dat soort meuk dus ik vind het zonde van me geldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja omdat ze er op rekenen dat het niet wordt uitverkocht en denken last minute 2e hands een goedkaartje te kunnen kopen![]()
Dat ik niet naar zo'n alto-fest ga, wil toch niet zeggen dat ik de hele dag achter de computer zit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef cohen het volgende:
[..]
duidelijk mensen die alleen achter de computer zitten de hele dag en totaal niet weten wat er speelt buiten huis...
op lowlands lopen niet meer gothics dan op een andere plaats in NL....
Lowlands staat juist bekend om het brede publiek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Haha precies! Vorig jaar was het niet uitverkocht en ze hadden natuurlijk verwacht dat het dit jaar hetzelfde zou gebeuren. Maarja, het is toch een broeinest van alto's en dat soort meuk dus ik vind het zonde van me geld![]()
Ben jij er als kortzichtige corpsbal ooit geweest ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat ik niet naar zo'n alto-fest ga, wil toch niet zeggen dat ik de hele dag achter de computer zit?
Dr zitten wel allemaal van die alto's met bandshirts, shag en vies haar in kleermakerszit op de grond.
En allemaal maar van die pauper-Schulties drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |