sterf jij ff lekker eerder rukkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
Het alto-feest is uitverkocht.
Moet je zien wat er spontaan ontstaat:
Lowlands kaartjes. :'(
[GEZ] Lowlands ticket!
[gez] lowlandskaartje voor 150 euro
Gez: Kaartje Lowlands...
Lowlands: help een Fok!er uit de brand....
[GEZ] Kaartje Lowlands (Eindhoven)
[gez] kaartje lowlands
Sterf, gothics.
Je moeder in een bakfiets.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
sterf jij ff lekker eerder rukker![]()
Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:50 schreef vruitig het volgende:
haha ik heb lekker 2 gratis kaarten gekregen voor a.s zaterdag. Maar ik weet nog niet of ik ga.
Doe eens aan mij geven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:50 schreef vruitig het volgende:
haha ik heb lekker 2 gratis kaarten gekregen voor a.s zaterdag. Maar ik weet nog niet of ik ga.
Voor de zaterdag nog wel, doe je goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:50 schreef vruitig het volgende:
Ik moet zo poepen, ik veeg me kont er wel mee af. Ook die ene met die backstage kaartquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.
*ban aanvraagt*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef vruitig het volgende:
[..]
Ik moet zo poepen, ik veeg me kont er wel mee af. Ook die ene met die backstage kaart![]()
duidelijk mensen die alleen achter de computer zitten de hele dag en totaal niet weten wat er speelt buiten huis...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.
Ja omdat ze er op rekenen dat het niet wordt uitverkocht en denken last minute 2e hands een goedkaartje te kunnen kopenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef Spacemonkeh het volgende:
Heerljik he? dat je al vanaf mei die kaartjes kon kopen en dat mensen een paar dagen van te voren nog geen kaartje hebben en ineens wanhopig gaan doen
Ik maak er ook nog een foto van. Maar het zijn pas printjes de kaarten kan ik afhalen bij de receptie ofzo.quote:
Haha precies! Vorig jaar was het niet uitverkocht en ze hadden natuurlijk verwacht dat het dit jaar hetzelfde zou gebeuren. Maarja, het is toch een broeinest van alto's en dat soort meuk dus ik vind het zonde van me geldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja omdat ze er op rekenen dat het niet wordt uitverkocht en denken last minute 2e hands een goedkaartje te kunnen kopen![]()
Dat ik niet naar zo'n alto-fest ga, wil toch niet zeggen dat ik de hele dag achter de computer zit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef cohen het volgende:
[..]
duidelijk mensen die alleen achter de computer zitten de hele dag en totaal niet weten wat er speelt buiten huis...
op lowlands lopen niet meer gothics dan op een andere plaats in NL....
Lowlands staat juist bekend om het brede publiek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Haha precies! Vorig jaar was het niet uitverkocht en ze hadden natuurlijk verwacht dat het dit jaar hetzelfde zou gebeuren. Maarja, het is toch een broeinest van alto's en dat soort meuk dus ik vind het zonde van me geld![]()
Ben jij er als kortzichtige corpsbal ooit geweest ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat ik niet naar zo'n alto-fest ga, wil toch niet zeggen dat ik de hele dag achter de computer zit?
Dr zitten wel allemaal van die alto's met bandshirts, shag en vies haar in kleermakerszit op de grond.
En allemaal maar van die pauper-Schulties drinken.
Dat geven de weersvoorspellingen alquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef ondeugend het volgende:
Ach en straks geven de weersvoorspellingen stortregens en komen we ineens om in de [TK] topics.
Nee man, die mensen vinden dat juist fijn. Lekker grote modderpoel en daar gaan ze dan met zn allen in lopen springenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef ondeugend het volgende:
Ach en straks geven de weersvoorspellingen stortregens en komen we ineens om in de [TK] topics.
Nee. Maar ik ben wel heerlijk dichtgetikt, hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben jij er als kortzichtige corpsbal ooit geweest ?
Klinkt fantastisch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee man, die mensen vinden dat juist fijn. Lekker grote modderpoel en daar gaan ze dan met zn allen in lopen springen![]()
Niet goed wijs, die figuren. En allemaal een zwarte overzeas broek aan met een zwart shirt en leren armbanden met punten enzo
En van die rare behaarde koppen vol met modder.
Vervolgens met zn allen de tent in, om daarna weer verder te gooien met modden.
En een klotezooi dat ze dr van maken, nog nooit van een vuilniszak gehoord die figuren.
Ghehe. got a point therequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je gothics wou zien moest je toch echt vorige week in Utrecht zijn meid![]()
14.gifquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef calvobbes het volgende:
Ja dat snap ik ook niet echt. Kaarten zijn al maanden te koop, en nu ineens willen mensen kaartjes hebben. Het festival is de afgelopen dagen niet veranderd, geen super acts bijgekomen ofzo. Waarom ga je nu pas kaartjes zoeken?
Als ik graag naar een concert of festival wil, ga ik niet wachten tot 3 dagen ervoor...
Hahahah! dat is inderdaad echt tokkie volk.. check hoe die camping eruit ziet! zelfs de kennel van mijn hond ziet er beter uit.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Dat bedoel ik! En dan allemaal in kleermakerszit op het gras
[afbeelding]
Dat is de gore camping waar ik het over had.
[afbeelding]
Het modderdansen.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Google: Lowlands Gothicsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
waar zie je btw gothics op die foto's![]()
Je lijkt mij eerder een kansloos kortzichtig zelfingenomen hoopje zielig iets dat voor mens door moet gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben wel heerlijk dichtgetikt, hoor.
Volgde het wel eens op tv. De muziek is prima, maar het volk wat er komt vind ik niks.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je lijkt mij eerder een kansloos kortzichtig zelfingenomen hoopje zielig iets dat voor mens door moet gaan.
Er gebeurt een heleboel meer dan alleen maar muziek op Lowlands waar jij waarschijnlijk nog nooit van gehoort hebt.
Geloof het of niet wannabee-yup, er wordt ook kunst, literatuur en theater vertoond.Maar jij zult wel niet verder komen dan wat je uit je studentvereniging mee hebt gekregen.
En dat jij vies bent van een beetje modder of dat je smelt in de regen is jou probleem, heeft niets te maken met de voorkeuren van de mensen die wel naar dat festival gaan.
Dus ga maar weer gauw met je laptopje op de loungebank liggen en bewaar je commentaar voor je eigen leefmilieu.
Veel plezier voor alle Lowlanders en dat de weergoden jullie gunstig gestemd mogen zijn![]()
...kortzichtig en onwetend....weet jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
Het alto-feest is uitverkocht.
Sterf, gothics.
Liefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je lijkt mij eerder een kansloos kortzichtig zelfingenomen hoopje zielig iets dat voor mens door moet gaan.
Er gebeurt een heleboel meer dan alleen maar muziek op Lowlands waar jij waarschijnlijk nog nooit van gehoort hebt.
Geloof het of niet wannabee-yup, er wordt ook kunst, literatuur en theater vertoond.Maar jij zult wel niet verder komen dan wat je uit je studentvereniging mee hebt gekregen.
En dat jij vies bent van een beetje modder of dat je smelt in de regen is jou probleem, heeft niets te maken met de voorkeuren van de mensen die wel naar dat festival gaan.
Dus ga maar weer gauw met je laptopje op de loungebank liggen en bewaar je commentaar voor je eigen leefmilieu.
Veel plezier voor alle Lowlanders en dat de weergoden jullie gunstig gestemd mogen zijn![]()
Van de afgelopen jaren wel 3 gothic bandsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Google: Lowlands Gothics
Allemaal goth forums met lui die er naartoe willen/gaan
Line-up van de afgelopen jaren bevatte Marilyn Manson, Dimmu Borgir, HIM en meer van dat soort bagger.
Ik zei 1 post boven jou al dat er varkens komen dus wat is je punt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ochjee de hippies melden zich weer massaal...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:14 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...kortzichtig en onwetend....weet je
....gmtaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
[vooroordeel mode]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Van de afgelopen jaren wel 3 gothic bands![]()
Er staat er dit jaar ook weer 1stel je voor
![]()
HAHAHAHA JIJ BENT GRAPPIGquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:16 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
[vooroordeel mode]
Massale zelfmoord festijn tijdens de optreden![]()
[/Vooroordeel mode]
Ik bewaar mijn commentaar voor een ieder die het (al dan niet) wil lezen/horen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |