Wat heeft Lowlands met goth te maken??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
Het alto-feest is uitverkocht.
Moet je zien wat er spontaan ontstaat:
Lowlands kaartjes. :'(
[GEZ] Lowlands ticket!
[gez] lowlandskaartje voor 150 euro
Gez: Kaartje Lowlands...
Lowlands: help een Fok!er uit de brand....
[GEZ] Kaartje Lowlands (Eindhoven)
[gez] kaartje lowlands
[GEZ] 1x Lowlands 2006 kaart
[GEZ] 2 Lowlandskaartjes
[gez] Lowlands kaart(en)
Sterf, gothics.
Enig idee wat Nederland betekend dus eigenlijk is iedereen hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef lexjuuh het volgende:
lowlands
low qualitie
low lives
low people
Dat is een nóg lozere opmerkingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef Andyy het volgende:
ach laat die SKV toch
tis overduidelijk zo'n kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.
zijn posts laten duidelijk onwetenheid zien
Whehe, proleet. Zorg alsjeblieft eerst voor een normale beheersing van je eigen taal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef Andyy het volgende:
ach laat die SKV toch
tis overduidelijk zo'n kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.
zijn posts laten duidelijk onwetenheid zien
Gast, laat het nou niet merken, ik vermaak me nu prima. Super, al die happers. En aangevallen dat ze zich voelen! Fantastisch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef descendent1 het volgende:
Ik vraag me nalv dit topic af of die Lowlands-bash mensen die hier reageren hun gebash nu echt menen (SKV volgens mij niet) of dat ze gewoon een beetje lopen te rellen. Ik hoop voor ze t laatste; anders zijn ze namelijk wel erg simplistisch, generaliserend en onwaarschijnlijk dom.![]()
Voor vele 'Gothic pubers is Nightwish zeker wel gothic hoor...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef daeri het volgende:
[..]
en nightwish zeker.. laat me nie lachen .. das ook geen gothic..
En ga nu maar weer borrelen met je jaarclubjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Whehe, proleet. Zorg alsjeblieft eerst voor een normale beheersing van je eigen taal.
Daarna hád je eventueel even in mijn profiel kunnen kijken naar mijn opleiding, maar getuige van je taalgebruik had ik dat ook niet kunnen verwachten. Misschien ben ik onwetend (I love it), maar ik doe er tenminste iets aan om die onwetendheid om te zetten in kennis. Van dit punt is wederom bij jou geen sprake. Tot slot vind ik het vervelend dat je mij vergelijkt met een 'kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.' Ik wil je hartelijk bedanken dat je mij in een dergelijk individu ziet, maar dat soort kansloze conclusies trek je maar in je eigen tijd.
En nu oprotten, vlegel.
nee geen gothic ding maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:54 schreef Blue-eagle het volgende:
Talpa
Wacht..
Ik bedoel.. emo alto gothics
Is Lowlands weleens een goth ding?
Maakt ook niet uit..
Gothics
Wow! Ja tis ECHT te zien dat je op de Uni zit!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Whehe, proleet. Zorg alsjeblieft eerst voor een normale beheersing van je eigen taal.
Daarna hád je eventueel even in mijn profiel kunnen kijken naar mijn opleiding, maar getuige van je taalgebruik had ik dat ook niet kunnen verwachten. Misschien ben ik onwetend (I love it), maar ik doe er tenminste iets aan om die onwetendheid om te zetten in kennis. Van dit punt is wederom bij jou geen sprake. Tot slot vind ik het vervelend dat je mij vergelijkt met een 'kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.' Ik wil je hartelijk bedanken dat je mij in een dergelijk individu ziet, maar dat soort kansloze conclusies trek je maar in je eigen tijd.
En nu oprotten, vlegel.
Nee man, dat is morgenavond pas.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En ga nu maar weer borrelen met je jaarclubje
Helaas is de inhoud weer ver te zoeken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wow! Ja tis ECHT te zien dat je op de Uni zit!![]()
Kansloze conclusies trek je zelf al...vlegel.![]()
Ga je lelijke 13jarige slet pakken ofzo en vals on niet lastig met je gezwabber.![]()
Jij zeikt een festival af waar je nooit bent geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Helaas is de inhoud weer ver te zoeken.
Jammer.Het had zo leuk kunnen zijn.
Beetje sneu dat je begint met individueel afzeiken, dat zie je mij ook niet doen.
ewwwquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef LENUS het volgende:
van die snotapen die alle bandjes van afgelopen jaren blijven dragenZie je zo'n vergeelde, gore en stinkende rits van die lelijke bandjes om hun ongewassen polsen. Dat zijn meestal die figuren die met zo'n lowrider kneuzentrui lopen.
![]()
zoek een leven..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef LENUS het volgende:
van die snotapen die alle bandjes van afgelopen jaren blijven dragenZie je zo'n vergeelde, gore en stinkende rits van die lelijke bandjes om hun ongewassen polsen. Dat zijn meestal die figuren die met zo'n lowrider kneuzentrui lopen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |