abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40865832
quote:
Wat heeft Lowlands met goth te maken??
...

Sterf zelf lelijke pillenslikkende hardstyle-zwabber
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:46:19 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_40865857
Plensvalley!
FFWD
SunDance

Een beetje regen heeft elk festival last van! En dat je niet van feesten houd of niet mag van je moeder moet je niet afreageren op mensen die wel gaan!

Ik ga in me zwarte overseas broek, met zwart band shirtje, lange haren en vieze gympies lekker 3 dagen in de modder rollen en Export bier drinken!

And I just love it!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:47:11 #78
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_40865881
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef lexjuuh het volgende:
lowlands
low qualitie
low lives
low people
Enig idee wat Nederland betekend dus eigenlijk is iedereen hier
low qualitie
low lives
low people ?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:47:35 #79
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40865899
Ik vraag me nalv dit topic af of die Lowlands-bash mensen die hier reageren hun gebash nu echt menen (SKV volgens mij niet) of dat ze gewoon een beetje lopen te rellen. Ik hoop voor ze t laatste; anders zijn ze namelijk wel erg simplistisch, generaliserend en onwaarschijnlijk dom.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:47:54 #80
125915 Dribbel_
pi_40865916
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef Andyy het volgende:
ach laat die SKV toch
tis overduidelijk zo'n kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.
zijn posts laten duidelijk onwetenheid zien
Dat is een nóg lozere opmerking
pi_40865928
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef Andyy het volgende:
ach laat die SKV toch
tis overduidelijk zo'n kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.
zijn posts laten duidelijk onwetenheid zien
Whehe, proleet. Zorg alsjeblieft eerst voor een normale beheersing van je eigen taal.
Daarna hád je eventueel even in mijn profiel kunnen kijken naar mijn opleiding, maar getuige van je taalgebruik had ik dat ook niet kunnen verwachten. Misschien ben ik onwetend (I love it ), maar ik doe er tenminste iets aan om die onwetendheid om te zetten in kennis. Van dit punt is wederom bij jou geen sprake. Tot slot vind ik het vervelend dat je mij vergelijkt met een 'kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.' Ik wil je hartelijk bedanken dat je mij in een dergelijk individu ziet, maar dat soort kansloze conclusies trek je maar in je eigen tijd.

En nu oprotten, vlegel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_40865948
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef descendent1 het volgende:
Ik vraag me nalv dit topic af of die Lowlands-bash mensen die hier reageren hun gebash nu echt menen (SKV volgens mij niet) of dat ze gewoon een beetje lopen te rellen. Ik hoop voor ze t laatste; anders zijn ze namelijk wel erg simplistisch, generaliserend en onwaarschijnlijk dom.
Gast, laat het nou niet merken, ik vermaak me nu prima. Super, al die happers. En aangevallen dat ze zich voelen! Fantastisch.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:49:02 #83
120304 descendent1
pi_40865958
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef daeri het volgende:

[..]

en nightwish zeker.. laat me nie lachen .. das ook geen gothic..
Voor vele 'Gothic pubers is Nightwish zeker wel gothic hoor...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40865962
Ga eens leren Jelle ipv van dit nutteloze gedoe.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:49:25 #85
125915 Dribbel_
pi_40865974
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Whehe, proleet. Zorg alsjeblieft eerst voor een normale beheersing van je eigen taal.
Daarna hád je eventueel even in mijn profiel kunnen kijken naar mijn opleiding, maar getuige van je taalgebruik had ik dat ook niet kunnen verwachten. Misschien ben ik onwetend (I love it ), maar ik doe er tenminste iets aan om die onwetendheid om te zetten in kennis. Van dit punt is wederom bij jou geen sprake. Tot slot vind ik het vervelend dat je mij vergelijkt met een 'kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.' Ik wil je hartelijk bedanken dat je mij in een dergelijk individu ziet, maar dat soort kansloze conclusies trek je maar in je eigen tijd.

En nu oprotten, vlegel.
En ga nu maar weer borrelen met je jaarclubje
pi_40865989
Het zijn heus niet alleen Gothics en Alto's die naar Lowlands gaan hoor
Ik heb misschien nog 2 kaartjes over
PS4 online: micro_nl
pi_40865990
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:54 schreef Blue-eagle het volgende:
Talpa
Wacht..
Ik bedoel.. emo alto gothics

Is Lowlands weleens een goth ding?

Maakt ook niet uit..

Gothics
nee geen gothic ding maar je hebt gelijk
pi_40866009
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Skv het volgende:

[..]

En nu oprotten, vlegel.
Wow! Ja tis ECHT te zien dat je op de Uni zit!
Kansloze conclusies trek je zelf al...vlegel.
Ga je lelijke 13jarige slet pakken ofzo en vals on niet lastig met je gezwabber.
pi_40866049
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

En ga nu maar weer borrelen met je jaarclubje
Nee man, dat is morgenavond pas.
pi_40866074
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Wow! Ja tis ECHT te zien dat je op de Uni zit!
Kansloze conclusies trek je zelf al...vlegel.
Ga je lelijke 13jarige slet pakken ofzo en vals on niet lastig met je gezwabber.
Helaas is de inhoud weer ver te zoeken.
Jammer. Het had zo leuk kunnen zijn.
Beetje sneu dat je begint met individueel afzeiken, dat zie je mij ook niet doen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:53:29 #91
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_40866112
Hey Skv, er zit een vlek op je stropdas.Snel naar mamma rennen om 'm te laten reinigen.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_40866149
Prachtig, toen ik nog niet studeerde was ik 'een lowlife pauper'.
Nu studeer ik en behoor ik ineens tot de categorie 'kutstudentmetstropdasenjaarclub'.

Super, die ontwikkeling! Fok! gaat met zijn tijd mee!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:55:46 #93
125915 Dribbel_
pi_40866189
Ach ik vind het wel best zo je kan hier wel uren mee doorgaan niet dat we er verder iets mee gaan opschieten he
pi_40866200
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:52 schreef Skv het volgende:

[..]

Helaas is de inhoud weer ver te zoeken.
Jammer. Het had zo leuk kunnen zijn.
Beetje sneu dat je begint met individueel afzeiken, dat zie je mij ook niet doen.
Jij zeikt een festival af waar je nooit bent geweest.
Je hebt een vooroordeel dat het een gothfeest is, wat natuurlijk belachelijk is. Maar je verwacht wel van anderen dat ze je normaal gaan behandelen terwijl je zelf zo kansloos loopt te blaten over shit waar je niets van afweet. Ik verwijs je bij deze door naar GeenStijl, zit je bij je soortgenoten. You get what you give.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:56:21 #95
120304 descendent1
pi_40866209
Goed topic! heeft alle reacties eens doorgelezen en moet nu pissen..
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:59:43 #96
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_40866323
Wh00h00 festivelsex

Er is niets beter dan je 4 dagen niet wassen en dan je laten pijpen door een manisch depressief meisje die Lisa heet en haar eigen naam op een gouden kettinkje om haar nek draagt.
Godver wat baal ik dat ik geen geld heb om te gaan dit jaar
Lowlands zonder regen is geen lowlands... Ik baalde 3 jaar geleden dan ook flink...

Veel plezier iedereen die wel gaat
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:00:14 #97
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_40866335
van die snotapen die alle bandjes van afgelopen jaren blijven dragen Zie je zo'n vergeelde, gore en stinkende rits van die lelijke bandjes om hun ongewassen polsen. Dat zijn meestal die figuren die met zo'n lowrider kneuzentrui lopen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_40866409
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef LENUS het volgende:
van die snotapen die alle bandjes van afgelopen jaren blijven dragen Zie je zo'n vergeelde, gore en stinkende rits van die lelijke bandjes om hun ongewassen polsen. Dat zijn meestal die figuren die met zo'n lowrider kneuzentrui lopen.
ewww
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:03:54 #99
38161 faculty
Always around
pi_40866486
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef LENUS het volgende:
zoek een leven..

iig.. vind ik het een beetje vaag dat de meeste mensen hun kaartjes pas nu deze week kopen. ik bedoel, ze waren in februari al te koop :S... Ik heb de mijne nog gekocht toen er alleen nog maar early bird tickets waren.. scheelt weer 5 bier
What goes around, Comes around
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:04:48 #100
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40866514
enne.. de lineup zuigt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')