abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40863805
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_40863841
Ze hebben ook geen tijd gehad om er 1 te kopen .
Xbox Live: koenpijl
pi_40863911
haha ik heb lekker 2 gratis kaarten gekregen voor a.s zaterdag. Maar ik weet nog niet of ik ga.
pi_40863921
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef ReneH83 het volgende:

[..]

sterf jij ff lekker eerder rukker
Je moeder in een bakfiets.
pi_40863946
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:50 schreef vruitig het volgende:
haha ik heb lekker 2 gratis kaarten gekregen voor a.s zaterdag. Maar ik weet nog niet of ik ga.
Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.
pi_40863960
ga weg, dens/errenbie homo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40863976
quote:
Doe eens aan mij geven? .
Get woke, go broke!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:53:15 #9
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_40864021
Als je gothics wou zien moest je toch echt vorige week in Utrecht zijn meid
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:53:52 #10
125915 Dribbel_
pi_40864045
quote:
Voor de zaterdag nog wel, doe je goed
pi_40864067
Talpa
Wacht..
Ik bedoel.. emo alto gothics

Is Lowlands weleens een goth ding?

Maakt ook niet uit..

Gothics
pi_40864071
Volgend jaar ga ik ze inkopen
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_40864078
Heerljik he? dat je al vanaf mei die kaartjes kon kopen en dat mensen een paar dagen van te voren nog geen kaartje hebben en ineens wanhopig gaan doen
pi_40864103
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Skv het volgende:

[..]

Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.
Ik moet zo poepen, ik veeg me kont er wel mee af. Ook die ene met die backstage kaart
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:55:47 #15
125915 Dribbel_
pi_40864108
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:54 schreef Vector_SLD het volgende:
Volgend jaar ga ik ze inkopen
Dan ga ik volgend jaar hopen dat het niet uitverkocht raakt
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:55:59 #16
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_40864115
Zoeen matige grap uithalen, ff een topic aanmaken met [TK] Lowlands Kaartjes moete die tuulijk wel hebben he, dan zo vet goedkoop aanbieden en dan bij de overdracht de kaartjes verscheuren voor zijnen neus. En dan zegde hij natuurlijk: "Mijnen kaartjes wat doe je gek?" zodat jij de alom sjieke uitspraak kan zeggen: "hahahahahahahaa maar je had ze nog niet gekcoht!!111een!1!"

:D;D;d;d;d;d;:D:DLg:d;D
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_40864125
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef vruitig het volgende:

[..]

Ik moet zo poepen, ik veeg me kont er wel mee af. Ook die ene met die backstage kaart
*ban aanvraagt* .
Get woke, go broke!
pi_40864130
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Skv het volgende:

[..]

duidelijk mensen die alleen achter de computer zitten de hele dag en totaal niet weten wat er speelt buiten huis...

op lowlands lopen niet meer gothics dan op een andere plaats in NL....
wie zaait zal oogsten.....
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:56:39 #19
125915 Dribbel_
pi_40864137
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef Spacemonkeh het volgende:
Heerljik he? dat je al vanaf mei die kaartjes kon kopen en dat mensen een paar dagen van te voren nog geen kaartje hebben en ineens wanhopig gaan doen
Ja omdat ze er op rekenen dat het niet wordt uitverkocht en denken last minute 2e hands een goedkaartje te kunnen kopen
pi_40864154
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

*ban aanvraagt* .
Ik maak er ook nog een foto van. Maar het zijn pas printjes de kaarten kan ik afhalen bij de receptie ofzo.
pi_40864180
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ja omdat ze er op rekenen dat het niet wordt uitverkocht en denken last minute 2e hands een goedkaartje te kunnen kopen
Haha precies! Vorig jaar was het niet uitverkocht en ze hadden natuurlijk verwacht dat het dit jaar hetzelfde zou gebeuren. Maarja, het is toch een broeinest van alto's en dat soort meuk dus ik vind het zonde van me geld
pi_40864209
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef cohen het volgende:

[..]

duidelijk mensen die alleen achter de computer zitten de hele dag en totaal niet weten wat er speelt buiten huis...

op lowlands lopen niet meer gothics dan op een andere plaats in NL....
Dat ik niet naar zo'n alto-fest ga, wil toch niet zeggen dat ik de hele dag achter de computer zit?
Dr zitten wel allemaal van die alto's met bandshirts, shag en vies haar in kleermakerszit op de grond.
En allemaal maar van die pauper-Schulties drinken.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:58:54 #23
125915 Dribbel_
pi_40864211
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Haha precies! Vorig jaar was het niet uitverkocht en ze hadden natuurlijk verwacht dat het dit jaar hetzelfde zou gebeuren. Maarja, het is toch een broeinest van alto's en dat soort meuk dus ik vind het zonde van me geld
Lowlands staat juist bekend om het brede publiek.
Maar veel alto's ook ja
pi_40864247
Ach en straks geven de weersvoorspellingen stortregens en komen we ineens om in de [TK] topics.
hoop ik...
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:00:11 #25
125915 Dribbel_
pi_40864253
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat ik niet naar zo'n alto-fest ga, wil toch niet zeggen dat ik de hele dag achter de computer zit?
Dr zitten wel allemaal van die alto's met bandshirts, shag en vies haar in kleermakerszit op de grond.
En allemaal maar van die pauper-Schulties drinken.
Ben jij er als kortzichtige corpsbal ooit geweest ?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:00:37 #26
125915 Dribbel_
pi_40864274
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef ondeugend het volgende:
Ach en straks geven de weersvoorspellingen stortregens en komen we ineens om in de [TK] topics.
Dat geven de weersvoorspellingen al
pi_40864320
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef ondeugend het volgende:
Nee man, die mensen vinden dat juist fijn. Lekker grote modderpoel en daar gaan ze dan met zn allen in lopen springen
Niet goed wijs, die figuren. En allemaal een zwarte overzeas broek aan met een zwart shirt en leren armbanden met punten enzo
En van die rare behaarde koppen vol met modder.

Vervolgens met zn allen de tent in, om daarna weer verder te gooien met modden.
En een klotezooi dat ze dr van maken, nog nooit van een vuilniszak gehoord die figuren.
pi_40864327
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ben jij er als kortzichtige corpsbal ooit geweest ?
Nee. Maar ik ben wel heerlijk dichtgetikt, hoor.
Volgde het wel eens op tv. De muziek is prima, maar het volk wat er komt vind ik niks.
pi_40864372
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee man, die mensen vinden dat juist fijn. Lekker grote modderpoel en daar gaan ze dan met zn allen in lopen springen
Niet goed wijs, die figuren. En allemaal een zwarte overzeas broek aan met een zwart shirt en leren armbanden met punten enzo
En van die rare behaarde koppen vol met modder.

Vervolgens met zn allen de tent in, om daarna weer verder te gooien met modden.
En een klotezooi dat ze dr van maken, nog nooit van een vuilniszak gehoord die figuren.
Klinkt fantastisch.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_40864404
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je gothics wou zien moest je toch echt vorige week in Utrecht zijn meid
Ghehe. got a point there

Lowlands is geen gothic feest man... SummerDark wel... kon er niet heen, geen van mn vrienden houden van "Gothic" muziek... misschien volgend jaar

.. Lowlands komen ook dj's enzo.. dus alleen zeggen dat gothic erheen gaan is echt onzin
pi_40864445
Low(life)-lands.
pi_40864457
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Skv het volgende:
Low(life)-lands.
pi_40864528

Dat bedoel ik! En dan allemaal in kleermakerszit op het gras

Dat is de gore camping waar ik het over had.

Het modderdansen.

woensdag 16 augustus 2006 @ 13:10:03 #34
125915 Dribbel_
pi_40864610
waar zie je btw gothics op die foto's
pi_40864625
Ja dat snap ik ook niet echt. Kaarten zijn al maanden te koop, en nu ineens willen mensen kaartjes hebben. Het festival is de afgelopen dagen niet veranderd, geen super acts bijgekomen ofzo. Waarom ga je nu pas kaartjes zoeken?
Als ik graag naar een concert of festival wil, ga ik niet wachten tot 3 dagen ervoor...
pi_40864663
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef calvobbes het volgende:
Ja dat snap ik ook niet echt. Kaarten zijn al maanden te koop, en nu ineens willen mensen kaartjes hebben. Het festival is de afgelopen dagen niet veranderd, geen super acts bijgekomen ofzo. Waarom ga je nu pas kaartjes zoeken?
Als ik graag naar een concert of festival wil, ga ik niet wachten tot 3 dagen ervoor...
14.gif
pi_40864697
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Dat bedoel ik! En dan allemaal in kleermakerszit op het gras

[afbeelding]
Dat is de gore camping waar ik het over had.

[afbeelding]
Het modderdansen.

[afbeelding]
[afbeelding]
Hahahah! dat is inderdaad echt tokkie volk.. check hoe die camping eruit ziet! zelfs de kennel van mijn hond ziet er beter uit.

Modder dansen.. hahahahahha stelletje varkens zijn het toch..
"Ik ben 18 jaar en ik ga in het modder vechten! kijk mama! "

Er wordt vrijdag regen en onweer verwacht hier dus
pi_40864703
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
waar zie je btw gothics op die foto's
Google: Lowlands Gothics
Allemaal goth forums met lui die er naartoe willen/gaan
Line-up van de afgelopen jaren bevatte Marilyn Manson, Dimmu Borgir, HIM en meer van dat soort bagger.
pi_40864711
Stelletje lijkenpikkers daar
Ach wel een voordeel. Geen enkele trein in NL ruikt smerig als Lowlands bezig is. Daarna begeeft het scumbag tuig zich weer onder den medemensch.
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:12:54 #40
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_40864725
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee. Maar ik ben wel heerlijk dichtgetikt, hoor.
Volgde het wel eens op tv. De muziek is prima, maar het volk wat er komt vind ik niks.
Je lijkt mij eerder een kansloos kortzichtig zelfingenomen hoopje zielig iets dat voor mens door moet gaan.
Er gebeurt een heleboel meer dan alleen maar muziek op Lowlands waar jij waarschijnlijk nog nooit van gehoort hebt.
Geloof het of niet wannabee-yup, er wordt ook kunst, literatuur en theater vertoond.Maar jij zult wel niet verder komen dan wat je uit je studentvereniging mee hebt gekregen.
En dat jij vies bent van een beetje modder of dat je smelt in de regen is jou probleem, heeft niets te maken met de voorkeuren van de mensen die wel naar dat festival gaan.
Dus ga maar weer gauw met je laptopje op de loungebank liggen en bewaar je commentaar voor je eigen leefmilieu.

Veel plezier voor alle Lowlanders en dat de weergoden jullie gunstig gestemd mogen zijn
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:14:40 #41
125915 Dribbel_
pi_40864790
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Je lijkt mij eerder een kansloos kortzichtig zelfingenomen hoopje zielig iets dat voor mens door moet gaan.
Er gebeurt een heleboel meer dan alleen maar muziek op Lowlands waar jij waarschijnlijk nog nooit van gehoort hebt.
Geloof het of niet wannabee-yup, er wordt ook kunst, literatuur en theater vertoond.Maar jij zult wel niet verder komen dan wat je uit je studentvereniging mee hebt gekregen.
En dat jij vies bent van een beetje modder of dat je smelt in de regen is jou probleem, heeft niets te maken met de voorkeuren van de mensen die wel naar dat festival gaan.
Dus ga maar weer gauw met je laptopje op de loungebank liggen en bewaar je commentaar voor je eigen leefmilieu.

Veel plezier voor alle Lowlanders en dat de weergoden jullie gunstig gestemd mogen zijn
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:14:47 #42
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40864797
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
Het alto-feest is uitverkocht.

Sterf, gothics.
...kortzichtig en onwetend....weet je
Causaliteit....dat is 't.
pi_40864812
quote:

[..]

Lief

Op lowlands deze dagen word je niet meer vies, vanaf 2003 of 2004 zijn ze boomschors overal gaan leggen waardoor het dus geen modderboel meer wordt..
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:15:31 #44
125915 Dribbel_
pi_40864827
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Skv het volgende:

[..]

Google: Lowlands Gothics
Allemaal goth forums met lui die er naartoe willen/gaan
Line-up van de afgelopen jaren bevatte Marilyn Manson, Dimmu Borgir, HIM en meer van dat soort bagger.
Van de afgelopen jaren wel 3 gothic bands
Er staat er dit jaar ook weer 1 stel je voor
pi_40864832
quote:

[..]

Ik zei 1 post boven jou al dat er varkens komen dus wat is je punt?
JOHNNY HEITINGA
pi_40864854
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:14 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

...kortzichtig en onwetend....weet je
Ochjee de hippies melden zich weer massaal...

SKV
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:16:37 #47
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40864864
quote:

[..]

....gmta
pi_40864867
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

[vooroordeel mode]
Massale zelfmoord festijn tijdens de optreden
[/Vooroordeel mode]
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:18:48 #49
125915 Dribbel_
pi_40864937
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:16 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

[vooroordeel mode]
Massale zelfmoord festijn tijdens de optreden
[/Vooroordeel mode]
HAHAHAHA JIJ BENT GRAPPIG
pi_40864955
quote:

[..]

Ik bewaar mijn commentaar voor een ieder die het (al dan niet) wil lezen/horen.
Als jij er niet mee kan leven, je bent vrij om te reageren en te lezen wat je wilt.

Ik neem aan, uit je post op te maken, dat je er zelf wel naartoe gaat?
Hopend op een fikse regenbui, zit je huilend in je tentje te luisteren naar witgeverfde mannen die gitaren kapotslaan op de zojuist geofferde geit. De tranen stromen je over de wangen als je nog een diepe hijs neemt van de zojuist gedraaide joint.

Zakken vol rottend vuilnis staan voor de tent. De buurjongen heeft er gisteren één als kussen gebruikt, omdat zijn kussen in de fik is gestoken voor een satanisch ritueel.
Twee tenten verderop heeft een meisje zojuist haar polsen doorgesneden, terwijl ze de bijbel achterstevoren op las.

Na een korte regendans begint het te storten. Opeens leeft de hele Camping op. Regen! Water! Heerlijk! Met z'n allen verzamelt het zooitje zich als een groep lemmingen bij de modderpoel. De oerinstinkten komen boven. De eerste loopt voorzichtig naar het midden van de modderpoel, ondertussen een grote slok warm Schultie-bkier nemend. Hij slaakt een ferme kreet en begint zich als een ongewassen varken in de modderpoel om te wentelen. De rest aanschouwt dit prachtige fenomeen en springt er bij.

De massa raakt in een totale staat van chaos, waarna de kluiten modder, kledingstukken, veel te grote broeken, zakken drugs, tenten en vuilniszakken door de lucht vliegen.

Op de achtergrond staat, op een veel te groot podium, zonder toeschouwers een bleken man zijn gitaar kapot te slaan, hopend zijn dorst te stillen bij de volgende volle maan..
pi_40864967
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

HAHAHAHA JIJ BENT GRAPPIG
Serieus of sarcastisch?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:22:14 #52
154193 TheYoung1
pi_40865006
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik zei 1 post boven jou al dat er varkens komen dus wat is je punt?
Ben je vegetarier soms?
Ga maar eens kijken arme stumper, je zult nog verbaasd staan kijken hoeveel verschillende "varkens" daar rondlopen. Sommige hebben zelfs kleding aan die niet zwart is.
Maar genoeg energie aan wereldvreemde tiepies als jou besteed, ga lekker met je vriendjes naaar de plaatjes in de playboy kijken en maak er een rukkend goed weekend van, kneus.
Patat, dat is het!!
pi_40865020
quote:

[..]

Ik weet niet wat er verder nog heeft gespeeld, ik heb één forum aangeklikt die google me gaf, en daar vond ik die drie namen. Volledige line-ups heb ik niet gezien.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:23:08 #54
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40865032
Dat overdreven gebash over Lowlands(gangers) ook altijd...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40865071
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef descendent1 het volgende:
Dat overdreven gebash over Lowlands(gangers) ook altijd...
Héérrrlijk
pi_40865072
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Als jij er niet mee kan leven, je bent vrij om te reageren en te lezen wat je wilt.

Hopend op een fikse regenbui, zit je huilend in je tentje te luisteren naar witgeverfde mannen die gitaren kapotslaan op de zojuist geofferde geit. De tranen stromen je over de wangen als je nog een diepe hijs neemt van de zojuist gedraaide joint.

Zakken vol rottend vuilnis staan voor de tent. De buurjongen heeft er gisteren één als kussen gebruikt, omdat zijn kussen in de fik is gestoken voor een satanisch ritueel.
Twee tenten verderop heeft een meisje zojuist haar polsen doorgesneden, terwijl ze de bijbel achterstevoren op las.

Na een korte regendans begint het te storten. Opeens leeft de hele Camping op. Regen! Water! Heerlijk! Met z'n allen verzamelt het zooitje zich als een groep lemmingen bij de modderpoel. De oerinstinkten komen boven. De eerste loopt voorzichtig naar het midden van de modderpoel, ondertussen een grote slok warm Schultie-bkier nemend. Hij slaakt een ferme kreet en begint zich als een ongewassen varken in de modderpoel om te wentelen. De rest aanschouwt dit prachtige fenomeen en springt er bij.

De massa raakt in een totale staat van chaos, waarna de kluiten modder, kledingstukken, veel te grote broeken, zakken drugs, tenten en vuilniszakken door de lucht vliegen.

Op de achtergrond staat, op een veel te groot podium, zonder toeschouwers een bleken man zijn gitaar kapot te slaan, hopend zijn dorst te stillen bij de volgende volle maan..
Ik gier het uit van het lachen
pi_40865086
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ben je vegetarier soms?
Ga maar eens kijken arme stumper, je zult nog verbaasd staan kijken hoeveel verschillende "varkens" daar rondlopen. Sommige hebben zelfs kleding aan die niet zwart is.
Maar genoeg energie aan wereldvreemde tiepies als jou besteed, ga lekker met je vriendjes naaar de plaatjes in de playboy kijken en maak er een rukkend goed weekend van, kneus.
Ga jij nu maar lekker in een knalgeelshirt tussen de gothich/alto's/hippies/kneuzen met rood/witte kettingen aan hun broek etc volk lopen...
JOHNNY HEITINGA
pi_40865163
Mensen die te lang wachten met kaartjes kopen en daarna gaan huilen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40865201
quote:

[..]

DRAAG MIJ WEG DRAAG MIJ WEG
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:29:03 #60
125915 Dribbel_
pi_40865255
quote:

[..]

ach je probeert in ieder geval leuk over te komen, het begin is er
pi_40865283
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

ach je probeert in ieder geval leuk over te komen, het begin is er
Ik ben ook zeer sympathiek, eigenlijk.
Als je me beter kent val ik best mee.
pi_40865298
quote:

[..]

Het erge is ook gewoon dat je het helemaal voor je ziet!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:33:10 #63
120304 descendent1
pi_40865408
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:24 schreef Skv het volgende:

[..]

Héérrrlijk
Zolang je je gezeik en dat mooie stukje proza over Lowlands van je zelf maar niet al te serieus neemt natuurlijk...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40865414
Lowlands is voor paupers eerste klas.
En voor mensen die mislukt zijn in de maatschappij.
Owja, en voor mensen die allemaal individueel willen zijn, zich af willen zetten tegen de massa, en dat en passant doen met 100.000 anderen

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2006 13:34:21 ]
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:35:46 #65
125915 Dribbel_
pi_40865477
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Lowlands is voor paupers eerste klas.
En voor mensen die mislukt zijn in de maatschappij.
Owja, en voor mensen die allemaal individueel willen zijn, zich af willen zetten tegen de massa, en dat en passant doen met 100.000 anderen
Verklaar je nader ?
pi_40865541
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Verklaar je nader ?
Dat ze ook bij een kudde horen.. maar ze zijn allemaal apart hoor!
pi_40865614
Het is gewoon een hele aparte kudde.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:40:18 #68
125915 Dribbel_
pi_40865643
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:37 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Dat ze ook bij een kudde horen.. maar ze zijn allemaal apart hoor!
Mja dat sommige mensen zo denken tsja beetje kansloos.
Maar waarom is lowlands dan voor paupers eerste klas en mensen die mislukt zijn iin de maatschappij. Rock, dance, R&B, theater, literatuur, cabaret, films noem maar op, is dat niet practisch heel nederland die daar wel érgens interesse voor heeft.
pi_40865725
quote:

[..]

Zijn niet eens gothic bands.. Marilyn maakt shock rock, ennne, Borgir maakt death of black metal, en HIM = love metal
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:43:28 #70
154193 TheYoung1
pi_40865752
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:24 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ga jij nu maar lekker in een knalgeelshirt tussen de gothich/alto's/hippies/kneuzen met rood/witte kettingen aan hun broek etc volk lopen...
Doe de mensen hier een lol en geef je eigen voorkeur dan eens aan. Vertel ons over je sociale instelling, je modieuze kleding, je topbaan met prachtige collega's, de allom geaccepteerde muzieksteil en je verantwoorde leefgewoontes.
De paupers die jij benoemt willen ook wat te lachen hebben.
Of heb je geen leven van jezelf omdat je met je vriendjes mee moet lopen om bang te zijn niet mee te tellen in je welgestelde omgeving?
Stiekum toch naar Pinkpop geweest maar thuis niks zeggen ofzo, bang je aanzien (kuch) te verliezen. Als je al aanzien hebt.....
Patat, dat is het!!
pi_40865784
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef daeri het volgende:

[..]

Zijn niet eens gothic bands.. Marilyn maakt shock rock, ennne, Borgir maakt death of black metal, en HIM = love metal
voor gothics die hun kudde volgen zijn ze erg populair hoor
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:44:28 #72
125915 Dribbel_
pi_40865793
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef daeri het volgende:

[..]

Maar er waren wel gothic bands afgelopen jaren epica after forever und so
  FOK!fotograaf woensdag 16 augustus 2006 @ 13:44:50 #73
145146 Andyy
pi_40865801
ach laat die SKV toch
tis overduidelijk zo'n kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.
zijn posts laten duidelijk onwetenheid zien
pi_40865812
lowlands
low qualitie
low lives
low people
pi_40865826
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Maar er waren wel gothic bands afgelopen jaren epica after forever und so
en nightwish zeker.. laat me nie lachen .. das ook geen gothic..
pi_40865832
quote:
Wat heeft Lowlands met goth te maken??
...

Sterf zelf lelijke pillenslikkende hardstyle-zwabber
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:46:19 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_40865857
Plensvalley!
FFWD
SunDance

Een beetje regen heeft elk festival last van! En dat je niet van feesten houd of niet mag van je moeder moet je niet afreageren op mensen die wel gaan!

Ik ga in me zwarte overseas broek, met zwart band shirtje, lange haren en vieze gympies lekker 3 dagen in de modder rollen en Export bier drinken!

And I just love it!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:47:11 #78
125915 Dribbel_
pi_40865881
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef lexjuuh het volgende:
lowlands
low qualitie
low lives
low people
Enig idee wat Nederland betekend dus eigenlijk is iedereen hier
low qualitie
low lives
low people ?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:47:35 #79
120304 descendent1
pi_40865899
Ik vraag me nalv dit topic af of die Lowlands-bash mensen die hier reageren hun gebash nu echt menen (SKV volgens mij niet) of dat ze gewoon een beetje lopen te rellen. Ik hoop voor ze t laatste; anders zijn ze namelijk wel erg simplistisch, generaliserend en onwaarschijnlijk dom.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:47:54 #80
125915 Dribbel_
pi_40865916
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef Andyy het volgende:
ach laat die SKV toch
Dat is een nóg lozere opmerking
pi_40865928
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef Andyy het volgende:
ach laat die SKV toch
Whehe, proleet. Zorg alsjeblieft eerst voor een normale beheersing van je eigen taal.
Daarna hád je eventueel even in mijn profiel kunnen kijken naar mijn opleiding, maar getuige van je taalgebruik had ik dat ook niet kunnen verwachten. Misschien ben ik onwetend (I love it ), maar ik doe er tenminste iets aan om die onwetendheid om te zetten in kennis. Van dit punt is wederom bij jou geen sprake. Tot slot vind ik het vervelend dat je mij vergelijkt met een 'kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.' Ik wil je hartelijk bedanken dat je mij in een dergelijk individu ziet, maar dat soort kansloze conclusies trek je maar in je eigen tijd.

En nu oprotten, vlegel.
pi_40865948
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef descendent1 het volgende:
Ik vraag me nalv dit topic af of die Lowlands-bash mensen die hier reageren hun gebash nu echt menen (SKV volgens mij niet) of dat ze gewoon een beetje lopen te rellen. Ik hoop voor ze t laatste; anders zijn ze namelijk wel erg simplistisch, generaliserend en onwaarschijnlijk dom.
Gast, laat het nou niet merken, ik vermaak me nu prima. Super, al die happers. En aangevallen dat ze zich voelen! Fantastisch.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:49:02 #83
120304 descendent1
pi_40865958
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef daeri het volgende:

[..]

en nightwish zeker.. laat me nie lachen .. das ook geen gothic..
Voor vele 'Gothic pubers is Nightwish zeker wel gothic hoor...
pi_40865962
Ga eens leren Jelle ipv van dit nutteloze gedoe.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:49:25 #85
125915 Dribbel_
pi_40865974
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Whehe, proleet. Zorg alsjeblieft eerst voor een normale beheersing van je eigen taal.
Daarna hád je eventueel even in mijn profiel kunnen kijken naar mijn opleiding, maar getuige van je taalgebruik had ik dat ook niet kunnen verwachten. Misschien ben ik onwetend (I love it ), maar ik doe er tenminste iets aan om die onwetendheid om te zetten in kennis. Van dit punt is wederom bij jou geen sprake. Tot slot vind ik het vervelend dat je mij vergelijkt met een 'kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.' Ik wil je hartelijk bedanken dat je mij in een dergelijk individu ziet, maar dat soort kansloze conclusies trek je maar in je eigen tijd.

En nu oprotten, vlegel.
En ga nu maar weer borrelen met je jaarclubje
pi_40865989
Het zijn heus niet alleen Gothics en Alto's die naar Lowlands gaan hoor
Ik heb misschien nog 2 kaartjes over
PS4 online: micro_nl
pi_40865990
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:54 schreef Blue-eagle het volgende:
Talpa
Wacht..
Ik bedoel.. emo alto gothics

Is Lowlands weleens een goth ding?

Maakt ook niet uit..

Gothics
nee geen gothic ding maar je hebt gelijk
pi_40866009
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Skv het volgende:

[..]

En nu oprotten, vlegel.
Wow! Ja tis ECHT te zien dat je op de Uni zit!
Kansloze conclusies trek je zelf al...vlegel.
Ga je lelijke 13jarige slet pakken ofzo en vals on niet lastig met je gezwabber.
pi_40866049
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

En ga nu maar weer borrelen met je jaarclubje
Nee man, dat is morgenavond pas.
pi_40866074
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Wow! Ja tis ECHT te zien dat je op de Uni zit!
Kansloze conclusies trek je zelf al...vlegel.
Ga je lelijke 13jarige slet pakken ofzo en vals on niet lastig met je gezwabber.
Helaas is de inhoud weer ver te zoeken.
Jammer. Het had zo leuk kunnen zijn.
Beetje sneu dat je begint met individueel afzeiken, dat zie je mij ook niet doen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:53:29 #91
154193 TheYoung1
pi_40866112
Hey Skv, er zit een vlek op je stropdas.Snel naar mamma rennen om 'm te laten reinigen.
Patat, dat is het!!
pi_40866149
Prachtig, toen ik nog niet studeerde was ik 'een lowlife pauper'.
Nu studeer ik en behoor ik ineens tot de categorie 'kutstudentmetstropdasenjaarclub'.

Super, die ontwikkeling! Fok! gaat met zijn tijd mee!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:55:46 #93
125915 Dribbel_
pi_40866189
Ach ik vind het wel best zo je kan hier wel uren mee doorgaan niet dat we er verder iets mee gaan opschieten he
pi_40866200
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:52 schreef Skv het volgende:

[..]

Helaas is de inhoud weer ver te zoeken.
Jammer. Het had zo leuk kunnen zijn.
Beetje sneu dat je begint met individueel afzeiken, dat zie je mij ook niet doen.
Jij zeikt een festival af waar je nooit bent geweest.
Je hebt een vooroordeel dat het een gothfeest is, wat natuurlijk belachelijk is. Maar je verwacht wel van anderen dat ze je normaal gaan behandelen terwijl je zelf zo kansloos loopt te blaten over shit waar je niets van afweet. Ik verwijs je bij deze door naar GeenStijl, zit je bij je soortgenoten. You get what you give.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:56:21 #95
120304 descendent1
pi_40866209
Goed topic! heeft alle reacties eens doorgelezen en moet nu pissen..
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:59:43 #96
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_40866323
Wh00h00 festivelsex

Er is niets beter dan je 4 dagen niet wassen en dan je laten pijpen door een manisch depressief meisje die Lisa heet en haar eigen naam op een gouden kettinkje om haar nek draagt.
Godver wat baal ik dat ik geen geld heb om te gaan dit jaar
Lowlands zonder regen is geen lowlands... Ik baalde 3 jaar geleden dan ook flink...

Veel plezier iedereen die wel gaat
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:00:14 #97
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_40866335
van die snotapen die alle bandjes van afgelopen jaren blijven dragen Zie je zo'n vergeelde, gore en stinkende rits van die lelijke bandjes om hun ongewassen polsen. Dat zijn meestal die figuren die met zo'n lowrider kneuzentrui lopen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_40866409
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef LENUS het volgende:
van die snotapen die alle bandjes van afgelopen jaren blijven dragen Zie je zo'n vergeelde, gore en stinkende rits van die lelijke bandjes om hun ongewassen polsen. Dat zijn meestal die figuren die met zo'n lowrider kneuzentrui lopen.
ewww
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:03:54 #99
38161 faculty
Always around
pi_40866486
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef LENUS het volgende:
zoek een leven..

iig.. vind ik het een beetje vaag dat de meeste mensen hun kaartjes pas nu deze week kopen. ik bedoel, ze waren in februari al te koop :S... Ik heb de mijne nog gekocht toen er alleen nog maar early bird tickets waren.. scheelt weer 5 bier
What goes around, Comes around
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:04:48 #100
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40866514
enne.. de lineup zuigt
pi_40866524
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:56 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Jij zeikt een festival af waar je nooit bent geweest.
Je hebt een vooroordeel dat het een gothfeest is, wat natuurlijk belachelijk is. Maar je verwacht wel van anderen dat ze je normaal gaan behandelen terwijl je zelf zo kansloos loopt te blaten over shit waar je niets van afweet. Ik verwijs je bij deze door naar GeenStijl, zit je bij je soortgenoten. You get what you give.
Het is zo jammer dat al mijn vooroordelen bevestiging krijgen.
pi_40866537
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:05 schreef Skv het volgende:

[..]

Het is zo jammer dat al mijn vooroordelen bevestiging krijgen.
Vertel..
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:06:15 #103
154193 TheYoung1
pi_40866555
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:54 schreef Skv het volgende:
Prachtig, toen ik nog niet studeerde was ik 'een lowlife pauper'.
Nu studeer ik en behoor ik ineens tot de categorie 'kutstudentmetstropdasenjaarclub'.

Super, die ontwikkeling! Fok! gaat met zijn tijd mee!
Leuk he, dat generaliseren van mensen met bepaalde voorkeuren of levensstijl...
Hoeveel meter bier duwen jullie er nu zo op een dinsdag avond doorheen in jullie stamkroeg?

En Fok! gaat idd met zn tijd mee, kan van jou niet gezegt worden aangezien je alleen je eigen manier van doen goed lijkt te keuren.
Patat, dat is het!!
pi_40866564
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:05 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Vertel..
Nou, ik had een laf blaatverhaal over te grote broeken, een gore camping, modderdansen en kleermakerszit.
Ik google nog niet eens één minuut en heb bij alles al voorbeelden gevonden.
Dat is toch erg?
pi_40866584
quote:
Gast...
Ga es buiten spelen, of studeren, of eens stappen met vrienden..
In godsnaam doe iets!
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_40866616
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Leuk he, dat generaliseren van mensen met bepaalde voorkeuren of levensstijl...
Hoeveel meter bier duwen jullie er nu zo op een dinsdag avond doorheen in jullie stamkroeg?

En Fok! gaat idd met zn tijd mee, kan van jou niet gezegt worden aangezien je alleen je eigen manier van doen goed lijkt te keuren.
Ik vind het prachtig om zelf lekker dichtgetikt te reageren tegen mensen die mij op de persoon aan gaan vallen. Worden ze alleen maar agressief van. Vind ik leuk.

En we drukken er genoeg bier door, wees daar maar niet bang voor.
Alleen dan wel koude grolsch, geen lauwe Schulties. Die meuk hóórt trouwens ook lauw/warm te zijn. Als ze koud zijn worden ze nóg goorder.
pi_40866628
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:07 schreef FatherJack het volgende:

[..]

Gast...
Ga es buiten spelen, of studeren, of eens stappen met vrienden..
In godsnaam doe iets!
SOG!
Staan allemaal in V&A hoor, zoveel moeite kost het niet om dat te zoeken.
Control-F op 'lowlands'.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:09:43 #108
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40866669
Lowlands, dat is toch dat festival waar al die alternatievelingen die met zijn allen hetzelfde anders zijn lekker een paar dagen tegen mekaar aan gaan stinken?

woensdag 16 augustus 2006 @ 14:10:37 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40866698
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:11:58 #110
37811 hemmes
Prietprater
pi_40866747
Ach, ieder mag ervan denken wat hij/ zij wil. Ik kom er al wat jaartjes en nog steeds erg veel lol.
Al vallen de gothics niet zo heel erg meer op moet ik zeggen.

Maar eigenlijk is elk buitenfeest wel erg gaaf. Dancevalley was te gek, Free Festival in almere was te gek, Awakenings ook etc. Dus jah, uit vrije wil op een feest zitten met elke dag een variatie aan verschillende rangen muziek (mijn voorkeur naar rock en dance/ urban e.d.)... klinkt erg vervelend ja!

Praatprieter
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:12:15 #111
154193 TheYoung1
pi_40866762
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:08 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig om zelf lekker dichtgetikt te reageren tegen mensen die mij op de persoon aan gaan vallen. Worden ze alleen maar agressief van. Vind ik leuk.

En we drukken er genoeg bier door, wees daar maar niet bang voor.
Alleen dan wel koude grolsch, geen lauwe Schulties. Die meuk hóórt trouwens ook lauw/warm te zijn. Als ze koud zijn worden ze nóg goorder.
Zegt meer over jou dan dat jij tot nog toe over anderen hebt gezegt.
Zal wel aan je alcoholprobleem liggen. Probeer eens een paar dagen zonder bier te overleven kerel, zie je de wereld ook weer wat helderder...
Patat, dat is het!!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:12:25 #112
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_40866768
pi_40866910
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:12 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Zal wel aan je alcoholprobleem liggen. Probeer eens een paar dagen zonder bier te overleven kerel, zie je de wereld ook weer wat helderder...
Bedankt voor het vooroordeel dat ik alcoholist ben.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:16:40 #114
120304 descendent1
pi_40866929
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:12 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:17:15 #115
120304 descendent1
pi_40866944
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja duh; je bent student en dus alcoholist. Net als ik. Biertje?
pi_40866972
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef Skv het volgende:

[..]

Nou, ik had een laf blaatverhaal over te grote broeken, een gore camping, modderdansen en kleermakerszit.
Ik google nog niet eens één minuut en heb bij alles al voorbeelden gevonden.
Dat is toch erg?
Das jammer want er zijn een hoop uitzonderingen.
Er zijn ook "alto's" die naar Sensation gaan en vice versa.
Denk niet wit, denk niet zwart etc...
pi_40867119
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:17 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Ja duh; je bent student en dus alcoholist. Net als ik. Biertje?
Heerlijk!
pi_40867146
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Das jammer want er zijn een hoop uitzonderingen.
Er zijn ook "alto's" die naar Sensation gaan en vice versa.
Denk niet wit, denk niet zwart etc...
Maar het is toch heerlijk om met zo'n topic horden mensen op stang te jagen?
pi_40867203
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Maar het is toch heerlijk om met zo'n topic horden mensen op stang te jagen?
Das waar.
Didn't read between the lines. Excuses hiervoor.
Carry on!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:28:30 #120
154193 TheYoung1
pi_40867368
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Kijk naar de fotoos op je site en oordeel zelf.
Schijnbaar zit je in de ontkenningsfase, de ontnuchtering volgt wel als je echt aan de maatschappij moet gaan deelnemen.
Bottoms up, hik....
Patat, dat is het!!
pi_40867431
quote:
Jup.
Tiefscharz, Opgezwolle, The Streets, DJ Shadow, Razorlight, Bong-Ra, Arctic Monkeys, DJ Rush, Miss Djax, Jawat, The Opposites, Typhoon, Wudstick, Pete Philly & Perquisite, Lady Aïda, Tiga..

Echt gothic allemaal. Poeh. Met zoveel prominente gothicartiesten kan het niet anders of er wordt minstens één mass-suicide actie geplanned. Ik denk bij Opgezwolle, die gasten zijn zó diep, weet je.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40867529
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef Nosh het volgende:

[..]

Jup.
Tiefscharz, Opgezwolle, The Streets, DJ Shadow, Razorlight, Bong-Ra, Arctic Monkeys, DJ Rush, Miss Djax, Jawat, The Opposites, Typhoon, Wudstick, Pete Philly & Perquisite, Lady Aïda, Tiga..

Echt gothic allemaal. Poeh. Met zoveel prominente gothicartiesten kan het niet anders of er wordt minstens één mass-suicide actie geplanned. Ik denk bij Opgezwolle, die gasten zijn zó diep, weet je.
Anouk, Massive Attack, Muse, Placebo, Scissor Sisters, Bloc Party, José Gonzalez, Hard-Fi, The Magic Numbers and Yeah Yeah Yeahs.

Ook niet bepaald goth
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:34:36 #123
120304 descendent1
pi_40867588
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Massive Attack, Muse, Placebo, Scissor Sisters, Bloc Party, José Gonzalez, Hard-Fi, The Magic Numbers and Yeah Yeah Yeahs.

Ook niet bepaald goth
Muse is echt wel Goth; komt door dat hoge stemmetje van die zanger!
pi_40867679
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:34 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Muse is echt wel Goth; komt door dat hoge stemmetje van die zanger!
pi_40867687
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Anouk, Massive Attack, Muse, Placebo, Scissor Sisters, Bloc Party, José Gonzalez, Hard-Fi, The Magic Numbers and Yeah Yeah Yeahs.

Ook niet bepaald goth
Hard-Fi wel joh! Als je hun hoort zingen over al het leed dat ze aangedaan wordt, zwarter dan dat krijg je het niet! En de zanger van Placebo draagt soms make-up! Afschieten, meteen!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40867746
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:36 schreef Nosh het volgende:

[..]

Hard-Fi wel joh! Als je hun hoort zingen over al het leed dat ze aangedaan wordt, zwarter dan dat krijg je het niet! En de zanger van Placebo draagt soms make-up! Afschieten, meteen!
En dat komt van een Emo!
pi_40867966
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

En dat komt van een Emo!
Posticon, lieve schat. Leer er naar te kijken.

of er ontgaat me weer iets heel erg, dat kan ook
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40867984
pi_40868152
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef Nosh het volgende:

[..]

Jup.

hihi idd , Wat veel toffe rapartiesten
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:50:02 #131
120304 descendent1
pi_40868218
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:44 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:06:09 #132
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40868826
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Skv het volgende:
Low(life)-lands.
ah.....leuk he...zo'n "Kijk mij eens onder 't mom van een mening lekker rellen en schoppen" topic...
pi_40868881
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:06 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

ah.....leuk he...zo'n "Kijk mij eens onder 't mom van een mening lekker rellen en schoppen" topic...
..en zo hoort het.

Nu mag ie wel op slot want de lol is er af.
pi_40869071
Het happers gehalte is hoog in dit topic
pi_40869264
quote:

[..]

Huil jij jezelf weleens in slaap?
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_40869551

'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_40869621
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:26 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
mag ik mee? Dan zorg ik voor schmink!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:31:13 #138
120304 descendent1
pi_40869735
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:26 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Hebben ikke eentje??
pi_40869812
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef Skv het volgende:

[..]

mag ik mee? Dan zorg ik voor schmink!
Ik heb al schmink, als jij nou voor de scheermesjes zorgt
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Hebben ikke eentje??
1 heb ik weggegeven, de ander verkocht voor 100 euro.
hulde aan 3fm
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:34:51 #140
120304 descendent1
pi_40869864
geen een meer voor mij dus..
heb je ook een scheermesje voor mij SKV?
pi_40869877
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:33 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik heb al schmink, als jij nou voor de scheermesjes zorgt
[..]

1 heb ik weggegeven, de ander verkocht voor 100 euro.
hulde aan 3fm
Ik neem mijn Satan© Gothic® Suicide®© All-day-night-white-dead© Killing-kit® wel mee!
pi_40869925
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik neem mijn Satan© Gothic® Suicide®© All-day-night-white-dead© Killing-kit® wel mee!
Gaaf, voor meermalig gebruik?
pi_40869953
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:46:32 #144
120304 descendent1
pi_40870273
quote:
Mijn God; wat een trieste mensen dat...
(mompelt iets over 'het zwaar uit de hand gelopen bijgeloof' )
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:51:03 #145
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40870436
pi_40870911
Van die gasten die het hele jaar door dat trieste bandje omhouden en er heftig mee pimpen, zo van kijk mij een buiten geweest zijn

80% van de mensen aldaar zijn zo fucking triest, ongewassen links greenpeace tuig dat stinkt De overige 20% is nog redelijk en luisterd dikke DnB en bezoekt Tiefschwarz
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:10:59 #147
154193 TheYoung1
pi_40871048
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef Agrafes het volgende:
Van die gasten die het hele jaar door dat trieste bandje omhouden en er heftig mee pimpen, zo van kijk mij een buiten geweest zijn

80% van de mensen aldaar zijn zo fucking triest, ongewassen links greenpeace tuig dat stinkt De overige 20% is nog redelijk en luisterd dikke DnB en bezoekt Tiefschwarz
En jawel hoor, daar is weer zo'n bevooroordeeld dwaasje. Jochie, je repliek is hier al zovaak gepost dat er totaal geen waarde meer aan zit.Ga en sluit je aan bij de geloofsgasten die daar hun woord willen verkondigen. Maak je jezelf nog enigszins nuttig.
Patat, dat is het!!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:16:36 #148
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40871250
quote:
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:18:39 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40871326
iemand die "dikke DnB" als goed alternatief neerplempt hier heeft natuurlijk totaal geen recht van spreken .

Muse, Placebo .
Get woke, go broke!
pi_40871384
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:18 schreef HeatWave het volgende:
iemand die "dikke DnB" als goed alternatief neerplempt hier heeft natuurlijk totaal geen recht van spreken .

Muse, Placebo .
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:21:12 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40871397
quote:
Dat is echt zooooooooooo ranzig.

Ik bedoel je wast het wel gewoon mee (mag ik aannemen ) Maar het blijft goor
pi_40872688
Waarom wordt Lowlands überhaupt geassocieerd met gothics? Ik bedoel, er komen allerlei verschillende mensen op af, het heeft gewoon veel thema's; kunst, muziek, cabaret, literatuur, film etc. Er komen bijvoorbeeld ook best veel bands die ik leuk vind, ben ik nu ook een gothic/alto/emo? Wat een kortzichtig gezeik zeg, als je er nooit bent geweest, ga niet huilen dan. Tuurlijk, er zijn best veel van die emo-kindjes die het helemaal te awesome hip vinden om er heen te gaan (wel eerst toestemming van pappie en mammie hebben natuurlijk) maar de meesten gaan gewoon voor de gezelligheid en de muziek.

En nee, ik ga niet, ik moet namelijk op de katten + huis passen van m'n broer + aanhang die wel gaan voor de 5e keer ofzo. En die zijn zeker geen alto/emo/gothic. Dat je het even weet.
pi_40873206
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dat is echt zooooooooooo ranzig.

Ik bedoel je wast het wel gewoon mee (mag ik aannemen ) Maar het blijft goor
Valt best mee hoor.
pi_40873356
Zeg ook vooral niet dat je de muziek niets vind tegen die gasten
pi_40874765
Ik voel me aangetrokken tot dit topic.
pi_40875666
Leuk topic alleen doopy-x vind ik stom.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:12:56 #157
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_40878426
ik zit op de ut en bij dezelfde faculteit als SKv, ik zou dus kunnen aanbieden om voor een leuk bedrag SKv te pakken te nemen.

beetje jammer dat die rare stinkalto's en snijdende gothics nooit geld hebben. en als ze al geld hebben dan stinkt en plakt het zodat je het niet eens wil aannemen
ik ben lief :)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:19:39 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40878696
weer eens een gothicbash topic en vervolgens gaat het nergens meer over. Ik zie hier maar één remedie.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')