sterf jij ff lekker eerder rukkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
Het alto-feest is uitverkocht.
Moet je zien wat er spontaan ontstaat:
Lowlands kaartjes. :'(
[GEZ] Lowlands ticket!
[gez] lowlandskaartje voor 150 euro
Gez: Kaartje Lowlands...
Lowlands: help een Fok!er uit de brand....
[GEZ] Kaartje Lowlands (Eindhoven)
[gez] kaartje lowlands
Sterf, gothics.
Je moeder in een bakfiets.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
sterf jij ff lekker eerder rukker![]()
Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:50 schreef vruitig het volgende:
haha ik heb lekker 2 gratis kaarten gekregen voor a.s zaterdag. Maar ik weet nog niet of ik ga.
Doe eens aan mij geven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:50 schreef vruitig het volgende:
haha ik heb lekker 2 gratis kaarten gekregen voor a.s zaterdag. Maar ik weet nog niet of ik ga.
Voor de zaterdag nog wel, doe je goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:50 schreef vruitig het volgende:
Ik moet zo poepen, ik veeg me kont er wel mee af. Ook die ene met die backstage kaartquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.
*ban aanvraagt*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef vruitig het volgende:
[..]
Ik moet zo poepen, ik veeg me kont er wel mee af. Ook die ene met die backstage kaart![]()
duidelijk mensen die alleen achter de computer zitten de hele dag en totaal niet weten wat er speelt buiten huis...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan. En die kaarten doormidden knippen om die stinkGoths te fucken.
Ja omdat ze er op rekenen dat het niet wordt uitverkocht en denken last minute 2e hands een goedkaartje te kunnen kopenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef Spacemonkeh het volgende:
Heerljik he? dat je al vanaf mei die kaartjes kon kopen en dat mensen een paar dagen van te voren nog geen kaartje hebben en ineens wanhopig gaan doen
Ik maak er ook nog een foto van. Maar het zijn pas printjes de kaarten kan ik afhalen bij de receptie ofzo.quote:
Haha precies! Vorig jaar was het niet uitverkocht en ze hadden natuurlijk verwacht dat het dit jaar hetzelfde zou gebeuren. Maarja, het is toch een broeinest van alto's en dat soort meuk dus ik vind het zonde van me geldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja omdat ze er op rekenen dat het niet wordt uitverkocht en denken last minute 2e hands een goedkaartje te kunnen kopen![]()
Dat ik niet naar zo'n alto-fest ga, wil toch niet zeggen dat ik de hele dag achter de computer zit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef cohen het volgende:
[..]
duidelijk mensen die alleen achter de computer zitten de hele dag en totaal niet weten wat er speelt buiten huis...
op lowlands lopen niet meer gothics dan op een andere plaats in NL....
Lowlands staat juist bekend om het brede publiek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Haha precies! Vorig jaar was het niet uitverkocht en ze hadden natuurlijk verwacht dat het dit jaar hetzelfde zou gebeuren. Maarja, het is toch een broeinest van alto's en dat soort meuk dus ik vind het zonde van me geld![]()
Ben jij er als kortzichtige corpsbal ooit geweest ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat ik niet naar zo'n alto-fest ga, wil toch niet zeggen dat ik de hele dag achter de computer zit?
Dr zitten wel allemaal van die alto's met bandshirts, shag en vies haar in kleermakerszit op de grond.
En allemaal maar van die pauper-Schulties drinken.
Dat geven de weersvoorspellingen alquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef ondeugend het volgende:
Ach en straks geven de weersvoorspellingen stortregens en komen we ineens om in de [TK] topics.
Nee man, die mensen vinden dat juist fijn. Lekker grote modderpoel en daar gaan ze dan met zn allen in lopen springenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef ondeugend het volgende:
Ach en straks geven de weersvoorspellingen stortregens en komen we ineens om in de [TK] topics.
Nee. Maar ik ben wel heerlijk dichtgetikt, hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben jij er als kortzichtige corpsbal ooit geweest ?
Klinkt fantastisch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee man, die mensen vinden dat juist fijn. Lekker grote modderpoel en daar gaan ze dan met zn allen in lopen springen![]()
Niet goed wijs, die figuren. En allemaal een zwarte overzeas broek aan met een zwart shirt en leren armbanden met punten enzo
En van die rare behaarde koppen vol met modder.
Vervolgens met zn allen de tent in, om daarna weer verder te gooien met modden.
En een klotezooi dat ze dr van maken, nog nooit van een vuilniszak gehoord die figuren.
Ghehe. got a point therequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je gothics wou zien moest je toch echt vorige week in Utrecht zijn meid![]()
14.gifquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef calvobbes het volgende:
Ja dat snap ik ook niet echt. Kaarten zijn al maanden te koop, en nu ineens willen mensen kaartjes hebben. Het festival is de afgelopen dagen niet veranderd, geen super acts bijgekomen ofzo. Waarom ga je nu pas kaartjes zoeken?
Als ik graag naar een concert of festival wil, ga ik niet wachten tot 3 dagen ervoor...
Hahahah! dat is inderdaad echt tokkie volk.. check hoe die camping eruit ziet! zelfs de kennel van mijn hond ziet er beter uit.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Dat bedoel ik! En dan allemaal in kleermakerszit op het gras
[afbeelding]
Dat is de gore camping waar ik het over had.
[afbeelding]
Het modderdansen.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Google: Lowlands Gothicsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
waar zie je btw gothics op die foto's![]()
Je lijkt mij eerder een kansloos kortzichtig zelfingenomen hoopje zielig iets dat voor mens door moet gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben wel heerlijk dichtgetikt, hoor.
Volgde het wel eens op tv. De muziek is prima, maar het volk wat er komt vind ik niks.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je lijkt mij eerder een kansloos kortzichtig zelfingenomen hoopje zielig iets dat voor mens door moet gaan.
Er gebeurt een heleboel meer dan alleen maar muziek op Lowlands waar jij waarschijnlijk nog nooit van gehoort hebt.
Geloof het of niet wannabee-yup, er wordt ook kunst, literatuur en theater vertoond.Maar jij zult wel niet verder komen dan wat je uit je studentvereniging mee hebt gekregen.
En dat jij vies bent van een beetje modder of dat je smelt in de regen is jou probleem, heeft niets te maken met de voorkeuren van de mensen die wel naar dat festival gaan.
Dus ga maar weer gauw met je laptopje op de loungebank liggen en bewaar je commentaar voor je eigen leefmilieu.
Veel plezier voor alle Lowlanders en dat de weergoden jullie gunstig gestemd mogen zijn![]()
...kortzichtig en onwetend....weet jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
Sterf, gothics.
Liefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je lijkt mij eerder een kansloos kortzichtig zelfingenomen hoopje zielig iets dat voor mens door moet gaan.
Er gebeurt een heleboel meer dan alleen maar muziek op Lowlands waar jij waarschijnlijk nog nooit van gehoort hebt.
Geloof het of niet wannabee-yup, er wordt ook kunst, literatuur en theater vertoond.Maar jij zult wel niet verder komen dan wat je uit je studentvereniging mee hebt gekregen.
En dat jij vies bent van een beetje modder of dat je smelt in de regen is jou probleem, heeft niets te maken met de voorkeuren van de mensen die wel naar dat festival gaan.
Dus ga maar weer gauw met je laptopje op de loungebank liggen en bewaar je commentaar voor je eigen leefmilieu.
Veel plezier voor alle Lowlanders en dat de weergoden jullie gunstig gestemd mogen zijn![]()
Van de afgelopen jaren wel 3 gothic bandsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Google: Lowlands Gothics
Allemaal goth forums met lui die er naartoe willen/gaan
Line-up van de afgelopen jaren bevatte Marilyn Manson, Dimmu Borgir, HIM en meer van dat soort bagger.
Ik zei 1 post boven jou al dat er varkens komen dus wat is je punt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ochjee de hippies melden zich weer massaal...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:14 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...kortzichtig en onwetend....weet je
....gmtaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
[vooroordeel mode]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Van de afgelopen jaren wel 3 gothic bands![]()
Er staat er dit jaar ook weer 1stel je voor
![]()
HAHAHAHA JIJ BENT GRAPPIGquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:16 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
[vooroordeel mode]
Massale zelfmoord festijn tijdens de optreden![]()
[/Vooroordeel mode]
Ik bewaar mijn commentaar voor een ieder die het (al dan niet) wil lezen/horen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben je vegetarier soms?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik zei 1 post boven jou al dat er varkens komen dus wat is je punt?
Ik weet niet wat er verder nog heeft gespeeld, ik heb één forum aangeklikt die google me gaf, en daar vond ik die drie namen. Volledige line-ups heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
Héérrrlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef descendent1 het volgende:
Dat overdreven gebash over Lowlands(gangers) ook altijd...![]()
Ik gier het uit van het lachenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn commentaar voor een ieder die het (al dan niet) wil lezen/horen.
Als jij er niet mee kan leven, je bent vrij om te reageren en te lezen wat je wilt.
Ik neem aan, uit je post op te maken, dat je er zelf wel naartoe gaat?
Hopend op een fikse regenbui, zit je huilend in je tentje te luisteren naar witgeverfde mannen die gitaren kapotslaan op de zojuist geofferde geit. De tranen stromen je over de wangen als je nog een diepe hijs neemt van de zojuist gedraaide joint.
Zakken vol rottend vuilnis staan voor de tent. De buurjongen heeft er gisteren één als kussen gebruikt, omdat zijn kussen in de fik is gestoken voor een satanisch ritueel.
Twee tenten verderop heeft een meisje zojuist haar polsen doorgesneden, terwijl ze de bijbel achterstevoren op las.
Na een korte regendans begint het te storten. Opeens leeft de hele Camping op. Regen! Water! Heerlijk! Met z'n allen verzamelt het zooitje zich als een groep lemmingen bij de modderpoel. De oerinstinkten komen boven. De eerste loopt voorzichtig naar het midden van de modderpoel, ondertussen een grote slok warm Schultie-bkier nemend. Hij slaakt een ferme kreet en begint zich als een ongewassen varken in de modderpoel om te wentelen. De rest aanschouwt dit prachtige fenomeen en springt er bij.
De massa raakt in een totale staat van chaos, waarna de kluiten modder, kledingstukken, veel te grote broeken, zakken drugs, tenten en vuilniszakken door de lucht vliegen.
Op de achtergrond staat, op een veel te groot podium, zonder toeschouwers een bleken man zijn gitaar kapot te slaan, hopend zijn dorst te stillen bij de volgende volle maan..
Ga jij nu maar lekker in een knalgeelshirt tussen de gothich/alto's/hippies/kneuzen met rood/witte kettingen aan hun broek etc volk lopen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben je vegetarier soms?
Ga maar eens kijken arme stumper, je zult nog verbaasd staan kijken hoeveel verschillende "varkens" daar rondlopen. Sommige hebben zelfs kleding aan die niet zwart is.
Maar genoeg energie aan wereldvreemde tiepies als jou besteed, ga lekker met je vriendjes naaar de plaatjes in de playboy kijken en maak er een rukkend goed weekend van, kneus.
DRAAG MIJ WEG DRAAG MIJ WEGquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Als jij er niet mee kan leven, je bent vrij om te reageren en te lezen wat je wilt.
Hopend op een fikse regenbui, zit je huilend in je tentje te luisteren naar witgeverfde mannen die gitaren kapotslaan op de zojuist geofferde geit. De tranen stromen je over de wangen als je nog een diepe hijs neemt van de zojuist gedraaide joint.
Zakken vol rottend vuilnis staan voor de tent. De buurjongen heeft er gisteren één als kussen gebruikt, omdat zijn kussen in de fik is gestoken voor een satanisch ritueel.
Twee tenten verderop heeft een meisje zojuist haar polsen doorgesneden, terwijl ze de bijbel achterstevoren op las.
Na een korte regendans begint het te storten. Opeens leeft de hele Camping op. Regen! Water! Heerlijk! Met z'n allen verzamelt het zooitje zich als een groep lemmingen bij de modderpoel. De oerinstinkten komen boven. De eerste loopt voorzichtig naar het midden van de modderpoel, ondertussen een grote slok warm Schultie-bkier nemend. Hij slaakt een ferme kreet en begint zich als een ongewassen varken in de modderpoel om te wentelen. De rest aanschouwt dit prachtige fenomeen en springt er bij.
De massa raakt in een totale staat van chaos, waarna de kluiten modder, kledingstukken, veel te grote broeken, zakken drugs, tenten en vuilniszakken door de lucht vliegen.
Op de achtergrond staat, op een veel te groot podium, zonder toeschouwers een bleken man zijn gitaar kapot te slaan, hopend zijn dorst te stillen bij de volgende volle maan..
ach je probeert in ieder geval leuk over te komen, het begin is erquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer sympathiek, eigenlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ach je probeert in ieder geval leuk over te komen, het begin is er
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Zolang je je gezeik en dat mooie stukje proza over Lowlands van je zelf maar niet al te serieus neemt natuurlijk...quote:
Verklaar je nader ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Lowlands is voor paupers eerste klas.
En voor mensen die mislukt zijn in de maatschappij.
Owja, en voor mensen die allemaal individueel willen zijn, zich af willen zetten tegen de massa, en dat en passant doen met 100.000 anderen![]()
Mja dat sommige mensen zo denken tsja beetje kansloos.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:37 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Dat ze ook bij een kudde horen.. maar ze zijn allemaal apart hoor!![]()
Zijn niet eens gothic bands.. Marilyn maakt shock rock, ennne, Borgir maakt death of black metal, en HIM = love metalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
Doe de mensen hier een lol en geef je eigen voorkeur dan eens aan. Vertel ons over je sociale instelling, je modieuze kleding, je topbaan met prachtige collega's, de allom geaccepteerde muzieksteil en je verantwoorde leefgewoontes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ga jij nu maar lekker in een knalgeelshirt tussen de gothich/alto's/hippies/kneuzen met rood/witte kettingen aan hun broek etc volk lopen...![]()
voor gothics die hun kudde volgen zijn ze erg populair hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef daeri het volgende:
[..]
Zijn niet eens gothic bands.. Marilyn maakt shock rock, ennne, Borgir maakt death of black metal, en HIM = love metal
Maar er waren wel gothic bands afgelopen jaren epica after forever und soquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef daeri het volgende:
[..]
Zijn niet eens gothic bands.. Marilyn maakt shock rock, ennne, Borgir maakt death of black metal, en HIM = love metal
en nightwish zeker.. laat me nie lachen .. das ook geen gothic..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar er waren wel gothic bands afgelopen jaren epica after forever und so
Wat heeft Lowlands met goth te maken??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
[GEZ] Lowlands ticket!
[gez] kaartje lowlands
[GEZ] 1x Lowlands 2006 kaart
[GEZ] 2 Lowlandskaartjes
[gez] Lowlands kaart(en)
Sterf, gothics.
Enig idee wat Nederland betekend dus eigenlijk is iedereen hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef lexjuuh het volgende:
lowlands
low qualitie
low lives
low people
Dat is een nóg lozere opmerkingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef Andyy het volgende:
ach laat die SKV toch
tis overduidelijk zo'n kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.
zijn posts laten duidelijk onwetenheid zien
Whehe, proleet. Zorg alsjeblieft eerst voor een normale beheersing van je eigen taal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef Andyy het volgende:
ach laat die SKV toch
tis overduidelijk zo'n kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.
zijn posts laten duidelijk onwetenheid zien
Gast, laat het nou niet merken, ik vermaak me nu prima. Super, al die happers. En aangevallen dat ze zich voelen! Fantastisch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef descendent1 het volgende:
Ik vraag me nalv dit topic af of die Lowlands-bash mensen die hier reageren hun gebash nu echt menen (SKV volgens mij niet) of dat ze gewoon een beetje lopen te rellen. Ik hoop voor ze t laatste; anders zijn ze namelijk wel erg simplistisch, generaliserend en onwaarschijnlijk dom.![]()
Voor vele 'Gothic pubers is Nightwish zeker wel gothic hoor...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef daeri het volgende:
[..]
en nightwish zeker.. laat me nie lachen .. das ook geen gothic..
En ga nu maar weer borrelen met je jaarclubjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Whehe, proleet. Zorg alsjeblieft eerst voor een normale beheersing van je eigen taal.
Daarna hád je eventueel even in mijn profiel kunnen kijken naar mijn opleiding, maar getuige van je taalgebruik had ik dat ook niet kunnen verwachten. Misschien ben ik onwetend (I love it), maar ik doe er tenminste iets aan om die onwetendheid om te zetten in kennis. Van dit punt is wederom bij jou geen sprake. Tot slot vind ik het vervelend dat je mij vergelijkt met een 'kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.' Ik wil je hartelijk bedanken dat je mij in een dergelijk individu ziet, maar dat soort kansloze conclusies trek je maar in je eigen tijd.
En nu oprotten, vlegel.
nee geen gothic ding maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:54 schreef Blue-eagle het volgende:
Talpa
Wacht..
Ik bedoel.. emo alto gothics
Is Lowlands weleens een goth ding?
Maakt ook niet uit..
Gothics
Wow! Ja tis ECHT te zien dat je op de Uni zit!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Whehe, proleet. Zorg alsjeblieft eerst voor een normale beheersing van je eigen taal.
Daarna hád je eventueel even in mijn profiel kunnen kijken naar mijn opleiding, maar getuige van je taalgebruik had ik dat ook niet kunnen verwachten. Misschien ben ik onwetend (I love it), maar ik doe er tenminste iets aan om die onwetendheid om te zetten in kennis. Van dit punt is wederom bij jou geen sprake. Tot slot vind ik het vervelend dat je mij vergelijkt met een 'kanker VMBO'er die stoer probeert te doen.' Ik wil je hartelijk bedanken dat je mij in een dergelijk individu ziet, maar dat soort kansloze conclusies trek je maar in je eigen tijd.
En nu oprotten, vlegel.
Nee man, dat is morgenavond pas.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En ga nu maar weer borrelen met je jaarclubje
Helaas is de inhoud weer ver te zoeken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wow! Ja tis ECHT te zien dat je op de Uni zit!![]()
Kansloze conclusies trek je zelf al...vlegel.![]()
Ga je lelijke 13jarige slet pakken ofzo en vals on niet lastig met je gezwabber.![]()
Jij zeikt een festival af waar je nooit bent geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Helaas is de inhoud weer ver te zoeken.
Jammer.Het had zo leuk kunnen zijn.
Beetje sneu dat je begint met individueel afzeiken, dat zie je mij ook niet doen.
ewwwquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef LENUS het volgende:
van die snotapen die alle bandjes van afgelopen jaren blijven dragenZie je zo'n vergeelde, gore en stinkende rits van die lelijke bandjes om hun ongewassen polsen. Dat zijn meestal die figuren die met zo'n lowrider kneuzentrui lopen.
![]()
zoek een leven..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef LENUS het volgende:
van die snotapen die alle bandjes van afgelopen jaren blijven dragenZie je zo'n vergeelde, gore en stinkende rits van die lelijke bandjes om hun ongewassen polsen. Dat zijn meestal die figuren die met zo'n lowrider kneuzentrui lopen.
![]()
Het is zo jammer dat al mijn vooroordelen bevestiging krijgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Jij zeikt een festival af waar je nooit bent geweest.
Je hebt een vooroordeel dat het een gothfeest is, wat natuurlijk belachelijk is. Maar je verwacht wel van anderen dat ze je normaal gaan behandelen terwijl je zelf zo kansloos loopt te blaten over shit waar je niets van afweet. Ik verwijs je bij deze door naar GeenStijl, zit je bij je soortgenoten.You get what you give.
![]()
Vertel..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat al mijn vooroordelen bevestiging krijgen.
Leuk he, dat generaliseren van mensen met bepaalde voorkeuren of levensstijl...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:54 schreef Skv het volgende:
Prachtig, toen ik nog niet studeerde was ik 'een lowlife pauper'.
Nu studeer ik en behoor ik ineens tot de categorie 'kutstudentmetstropdasenjaarclub'.
Super, die ontwikkeling! Fok! gaat met zijn tijd mee!
Nou, ik had een laf blaatverhaal over te grote broeken, een gore camping, modderdansen en kleermakerszit.quote:
Gast...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
[GEZ] Lowlands ticket!
[gez] kaartje lowlands
[GEZ] 2 Lowlandskaartjes
[gez] Lowlands kaart(en)
Sterf, gothics.
Ik vind het prachtig om zelf lekker dichtgetikt te reageren tegen mensen die mij op de persoon aan gaan vallen. Worden ze alleen maar agressief van. Vind ik leuk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Leuk he, dat generaliseren van mensen met bepaalde voorkeuren of levensstijl...
Hoeveel meter bier duwen jullie er nu zo op een dinsdag avond doorheen in jullie stamkroeg?
En Fok! gaat idd met zn tijd mee, kan van jou niet gezegt worden aangezien je alleen je eigen manier van doen goed lijkt te keuren.
SOG!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:07 schreef FatherJack het volgende:
[..]
Gast...
Ga es buiten spelen, of studeren, of eens stappen met vrienden..
In godsnaam doe iets!
laat maar...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
[GEZ] Lowlands ticket!
[gez] kaartje lowlands
[GEZ] 2 Lowlandskaartjes
[gez] Lowlands kaart(en)
Sterf, gothics.
Zegt meer over jou dan dat jij tot nog toe over anderen hebt gezegt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om zelf lekker dichtgetikt te reageren tegen mensen die mij op de persoon aan gaan vallen. Worden ze alleen maar agressief van. Vind ik leuk.
En we drukken er genoeg bier door, wees daar maar niet bang voor.
Alleen dan wel koude grolsch, geen lauwe Schulties. Die meuk hóórt trouwens ook lauw/warm te zijn. Als ze koud zijn worden ze nóg goorder.
Bedankt voor het vooroordeel dat ik alcoholist ben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan dat jij tot nog toe over anderen hebt gezegt.
Zal wel aan je alcoholprobleem liggen. Probeer eens een paar dagen zonder bier te overleven kerel, zie je de wereld ook weer wat helderder...![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan dat jij tot nog toe over anderen hebt gezegt.
Zal wel aan je alcoholprobleem liggen. Probeer eens een paar dagen zonder bier te overleven kerel, zie je de wereld ook weer wat helderder...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
Ja duh; je bent student en dus alcoholist. Net als ik. Biertje?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Bedankt voor het vooroordeel dat ik alcoholist ben.
Das jammer want er zijn een hoop uitzonderingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, ik had een laf blaatverhaal over te grote broeken, een gore camping, modderdansen en kleermakerszit.
Ik google nog niet eens één minuut en heb bij alles al voorbeelden gevonden.
Dat is toch erg?
Heerlijk!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja duh; je bent student en dus alcoholist. Net als ik. Biertje?![]()
Maar het is toch heerlijk om met zo'n topic horden mensen op stang te jagen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Das jammer want er zijn een hoop uitzonderingen.
Er zijn ook "alto's" die naar Sensation gaan en vice versa.
Denk niet wit, denk niet zwart etc...
Das waar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar het is toch heerlijk om met zo'n topic horden mensen op stang te jagen?
Kijk naar de fotoos op je site en oordeel zelf.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Bedankt voor het vooroordeel dat ik alcoholist ben.
Jup.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
[GEZ] Lowlands ticket!
[gez] kaartje lowlands
[GEZ] 2 Lowlandskaartjes
[gez] Lowlands kaart(en)
Sterf, gothics.
Anouk, Massive Attack, Muse, Placebo, Scissor Sisters, Bloc Party, José Gonzalez, Hard-Fi, The Magic Numbers and Yeah Yeah Yeahs.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jup.
Tiefscharz, Opgezwolle, The Streets, DJ Shadow, Razorlight, Bong-Ra, Arctic Monkeys, DJ Rush, Miss Djax, Jawat, The Opposites, Typhoon, Wudstick, Pete Philly & Perquisite, Lady Aïda, Tiga..
Echt gothic allemaal. Poeh. Met zoveel prominente gothicartiesten kan het niet anders of er wordt minstens één mass-suicide actie geplanned. Ik denk bij Opgezwolle, die gasten zijn zó diep, weet je.
Muse is echt wel Goth; komt door dat hoge stemmetje van die zanger!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Massive Attack, Muse, Placebo, Scissor Sisters, Bloc Party, José Gonzalez, Hard-Fi, The Magic Numbers and Yeah Yeah Yeahs.
Ook niet bepaald goth
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:34 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Muse is echt wel Goth; komt door dat hoge stemmetje van die zanger!
Hard-Fi wel joh! Als je hun hoort zingen over al het leed dat ze aangedaan wordt, zwarter dan dat krijg je het niet! En de zanger van Placebo draagt soms make-up! Afschieten, meteen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Anouk, Massive Attack, Muse, Placebo, Scissor Sisters, Bloc Party, José Gonzalez, Hard-Fi, The Magic Numbers and Yeah Yeah Yeahs.
Ook niet bepaald goth
En dat komt van een Emo!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hard-Fi wel joh! Als je hun hoort zingen over al het leed dat ze aangedaan wordt, zwarter dan dat krijg je het niet! En de zanger van Placebo draagt soms make-up! Afschieten, meteen!
Posticon, lieve schat. Leer er naar te kijken.quote:
Hoezo gothicsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Skv het volgende:
[GEZ] Lowlands kaartjes. :'(
[GEZ] Lowlands ticket!
[GEZ] Lowlands: help een Fok!er uit de brand....
[gez] kaartje lowlands
[GEZ] 2 Lowlandskaartjes
[gez] Lowlands kaart(en)
Sterf, gothics.
hihi iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jup.
Tiefscharz, Opgezwolle, The Streets, DJ Shadow, Razorlight, Bong-Ra, Arctic Monkeys, DJ Rush, Miss Djax, Jawat, The Opposites, Typhoon, Wudstick, Pete Philly & Perquisite, Lady Aïda, Tiga..
Echt gothic allemaal. Poeh. Met zoveel prominente gothicartiesten kan het niet anders of er wordt minstens één mass-suicide actie geplanned. Ik denk bij Opgezwolle, die gasten zijn zó diep, weet je.
quote:
ah.....leuk he...zo'n "Kijk mij eens onder 't mom van een mening lekker rellen en schoppen" topic...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Skv het volgende:
Low(life)-lands.
..en zo hoort het.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:06 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
ah.....leuk he...zo'n "Kijk mij eens onder 't mom van een mening lekker rellen en schoppen" topic...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:
Hebben ikke eentje??quote:
Ik heb al schmink, als jij nou voor de scheermesjes zorgtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]
mag ik mee? Dan zorg ik voor schmink!
1 heb ik weggegeven, de ander verkocht voor 100 euro.quote:
Ik neem mijn Satan© Gothic® Suicide®© All-day-night-white-dead© Killing-kit® wel mee!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb al schmink, als jij nou voor de scheermesjes zorgt
[..]
1 heb ik weggegeven, de ander verkocht voor 100 euro.
hulde aan 3fm
Gaaf, voor meermalig gebruik?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik neem mijn Satan© Gothic® Suicide®© All-day-night-white-dead© Killing-kit® wel mee!
Mijn God; wat een trieste mensen dat...quote:
En jawel hoor, daar is weer zo'n bevooroordeeld dwaasje. Jochie, je repliek is hier al zovaak gepost dat er totaal geen waarde meer aan zit.Ga en sluit je aan bij de geloofsgasten die daar hun woord willen verkondigen. Maak je jezelf nog enigszins nuttig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef Agrafes het volgende:
Van die gasten die het hele jaar door dat trieste bandje omhouden en er heftig mee pimpen, zo van kijk mij een buiten geweest zijn![]()
80% van de mensen aldaar zijn zo fucking triest, ongewassen links greenpeace tuig dat stinktDe overige 20% is nog redelijk en luisterd dikke DnB en bezoekt Tiefschwarz
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef Agrafes het volgende:
Van die gasten die het hele jaar door dat trieste bandje omhouden en er heftig mee pimpen, zo van kijk mij een buiten geweest zijn![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:18 schreef HeatWave het volgende:
iemand die "dikke DnB" als goed alternatief neerplempt hier heeft natuurlijk totaal geen recht van spreken.
Muse, Placebo.
Dat is echt zooooooooooo ranzig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef Agrafes het volgende:
Valt best mee hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat is echt zooooooooooo ranzig.
Ik bedoel je wast het wel gewoon mee (mag ik aannemen) Maar het blijft goor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |